MTR
PI Newbie

Uit: Oostende |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:07 | Onderwerp: Je kan aan dit forum niet deelnemen.... |
 |
|
Je kan aan dit forum niet meer deelnemen vanuit een internet-café, daar de forumbeheerders ervan uitgaan dat een IP-adres=gebruiker, dus volgens hen zijn verschillende nick-names per definitie gelijk aan verschillende IP adressen !!
Jammer, maar géén nood goei forums genoeg waar we onze mening kwijtkunnen  |
| Bericht: #220814 |
|
Advertentie
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:09 | Onderwerp: |
 |
|
Dat wordt een ramp als ik op vakantie ben!  |
| Bericht: #220818 |
|
|
-kristof-
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:16 | Onderwerp: Re: Je kan aan dit forum niet deelnemen.... |
 |
|
| MTR schreef: |
| Je kan aan dit forum niet meer deelnemen vanuit een internet-café, daar de forumbeheerders ervan uitgaan dat een IP-adres=gebruiker, dus volgens hen zijn verschillende nick-names per definitie gelijk aan verschillende IP adressen ! |
Misschien eens veranderen van café? En waarom niet, ook eens van forum? |
| Bericht: #220826 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:17 | Onderwerp: Re: Je kan aan dit forum niet deelnemen.... |
 |
|
| MTR schreef: |
Je kan aan dit forum niet meer deelnemen vanuit een internet-café, daar de forumbeheerders ervan uitgaan dat een IP-adres=gebruiker, dus volgens hen zijn verschillende nick-names per definitie gelijk aan verschillende IP adressen !!
Jammer, maar géén nood goei forums genoeg waar we onze mening kwijtkunnen  |
Leg dat nog eens uit?
Je geraakt hier binnen met verschillende IP nummers, als ik wil kies ik een andere IP en ben ik ook binnen. Heb jij per toeval geen nick die geband is? |
| Bericht: #220828 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Di 18 Feb 2003, 12:19 | Onderwerp: |
 |
|
Bedankt, Piano, Ranta, Van Rossem, en alle anderen die proberen hier het forum te kelderen. Oh wat zijn ze toch verdraagzaam.
Omdat niet iedereen denkt als zij moet de vrije meningsuiting dan maar worden afgeschaft8  |
| Bericht: #220830 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 14:04
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |