Willy
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:21 | Onderwerp: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst? |
 |
|
De laatste dagen zijn hier heel wat leden verbannen geworden, vrijwel steeds van linkse strekking (die hangen toch als los zand aan mekaar, daarvoor hoeft men niet bevreesd te zijn).
Wat constateer ik nu: Bannelingen als Jan Olifant, sjampetter, Lieven de Wilde, de Praagse Lente en JPVR staan nog steeds op de ledenlijst, terwijl ze zelfs dit forum niet meer kunnen consulteren. Op het hier verboden forum, naar waar geen link mag worden gelegd - ondanks het feit dat daar zeer keurig wordt gediscussieerd - lees ik zojuist dat JPVR om zijn eigen verbanning heeft gevraagd met de zeer uitdrukkelijke vermelding vooral zijn naam van de ledenlijst te schrappen. Blijkbaar stond dit in de tekst die jullie gecensureerd hebben. Waarom is dat niet gebeurd? Ook hier wordt het spel niet correct gespeeld. Het is alzo niet moeilijk in 't Stad te gaan stoeffen dat dit forum bijna 2000 gebruikers telt. Primo hebben heel wat leden meer dan één nick, maar worden al die nicks meegeteld om aan 1814 te komen. Da's puur boerenbedrog.
Als jullie dan ook nog alle namen laten staan van de bannelingen dan is dat cijfer van het ledenaantal pure misleiding van de media.
Doe er dus iets aan als jullie nog een grein geloofwaardig willen blijven.
Graag antwoord. |
| Bericht: #221898 |
|
Advertentie
|
|
reetman
PI Master

Uit: Flanders fields |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:24 | Onderwerp: Re: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst? |
 |
|
| Willy schreef: |
De laatste dagen zijn hier heel wat leden verbannen geworden, vrijwel steeds van linkse strekking (die hangen toch als los zand aan mekaar, daarvoor hoeft men niet bevreesd te zijn).
Wat constateer ik nu: Bannelingen als Jan Olifant, sjampetter, Lieven de Wilde, de Praagse Lente en JPVR staan nog steeds op de ledenlijst, terwijl ze zelfs dit forum niet meer kunnen consulteren. Op het hier verboden forum, naar waar geen link mag worden gelegd - ondanks het feit dat daar zeer keurig wordt gediscussieerd - lees ik zojuist dat JPVR om zijn eigen verbanning heeft gevraagd met de zeer uitdrukkelijke vermelding vooral zijn naam van de ledenlijst te schrappen. Blijkbaar stond dit in de tekst die jullie gecensureerd hebben. Waarom is dat niet gebeurd? Ook hier wordt het spel niet correct gespeeld. Het is alzo niet moeilijk in 't Stad te gaan stoeffen dat dit forum bijna 2000 gebruikers telt. Primo hebben heel wat leden meer dan één nick, maar worden al die nicks meegeteld om aan 1814 te komen. Da's puur boerenbedrog.
Als jullie dan ook nog alle namen laten staan van de bannelingen dan is dat cijfer van het ledenaantal pure misleiding van de media.
Graag antwoord. |
Is dit geen bericht voor bij de rubriek 'opmerkingen' te zetten? |
| Bericht: #221900 |
|
|
reetman
PI Master

Uit: Flanders fields |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:28 | Onderwerp: |
 |
|
Potverdorie, het is ik die in de verkeerde rubriek zit.  |
| Bericht: #221904 |
|
|
Willy
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:09 | Onderwerp: Op de wenken bediend indien ... |
 |
|
Hi, jongens, jullie worden hier onmiddellijk op jullie wenken bediend. Je hebt nog geen vraag gesteld en Kristof luistert meteen. Blijkbaar heb je minder geluk als je slechts liberaal bent, niet VB. Straks moet ik nog van partij veranderen om hier een serieus antwoord te krijgen... |
| Bericht: #221948 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:10 | Onderwerp: |
 |
|
Is dat nu belangrijk of dit forum 120, 860, 1800 of 2000 gebruikers heeft?  |
| Bericht: #221949 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:11 | Onderwerp: Re: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst? |
 |
|
| Willy schreef: |
Graag antwoord. |
Een goede manier om daarachter te komen is iedereen die op dit forum zit
opnieuw te laten inschrijven
. En dat best per email: zo kan de moderator het paswoord toezenden en meteen weet ie of het emailadres fake is.
Emailadressen van hotmail, yahoo edm moeten meteen geweigerd worden, want zo kan ik er zelf ook 50 of meer aanmaken. |
| Bericht: #221952 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:16 | Onderwerp: |
 |
|
Onze dictator aan het woord....  |
| Bericht: #221957 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:21 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Je bedoelt dat de moderators dan dictators zouden zijn? Ik dacht nochthans dat dit forum van hen was, en hen het recht geeft regels te stellen en ze toe te passen naar eigen goeddunken, iets wat ze letterlkijk doen gezien de recente bans. |
| Bericht: #221964 |
|
|
Den Broeder
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:26 | Onderwerp: |
 |
|
| thePiano schreef: |
| Dina schreef: |
Je bedoelt dat de moderators dan dictators zouden zijn? Ik dacht nochthans dat dit forum van hen was, en hen het recht geeft regels te stellen en ze toe te passen naar eigen goeddunken, iets wat ze letterlkijk doen gezien de recente bans. |
Piano, jij kan niemand verplichten om zijn identiteit hier bekend te maken !
mocht dat de regel worden, dan ben ik hier weg ! |
| Bericht: #221971 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 21:59
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |