Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:21 | Onderwerp: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst?  Reageer met quote   Naar boven

De laatste dagen zijn hier heel wat leden verbannen geworden, vrijwel steeds van linkse strekking (die hangen toch als los zand aan mekaar, daarvoor hoeft men niet bevreesd te zijn).
Wat constateer ik nu: Bannelingen als Jan Olifant, sjampetter, Lieven de Wilde, de Praagse Lente en JPVR staan nog steeds op de ledenlijst, terwijl ze zelfs dit forum niet meer kunnen consulteren. Op het hier verboden forum, naar waar geen link mag worden gelegd - ondanks het feit dat daar zeer keurig wordt gediscussieerd - lees ik zojuist dat JPVR om zijn eigen verbanning heeft gevraagd met de zeer uitdrukkelijke vermelding vooral zijn naam van de ledenlijst te schrappen. Blijkbaar stond dit in de tekst die jullie gecensureerd hebben. Waarom is dat niet gebeurd? Ook hier wordt het spel niet correct gespeeld. Het is alzo niet moeilijk in 't Stad te gaan stoeffen dat dit forum bijna 2000 gebruikers telt. Primo hebben heel wat leden meer dan één nick, maar worden al die nicks meegeteld om aan 1814 te komen. Da's puur boerenbedrog.
Als jullie dan ook nog alle namen laten staan van de bannelingen dan is dat cijfer van het ledenaantal pure misleiding van de media.
Doe er dus iets aan als jullie nog een grein geloofwaardig willen blijven.
Graag antwoord.
Bericht: #221898

Rapporteer deze post

Advertentie
reetman
PI Master
PI Master

Uit: Flanders fields
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:24 | Onderwerp: Re: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst?  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
De laatste dagen zijn hier heel wat leden verbannen geworden, vrijwel steeds van linkse strekking (die hangen toch als los zand aan mekaar, daarvoor hoeft men niet bevreesd te zijn).
Wat constateer ik nu: Bannelingen als Jan Olifant, sjampetter, Lieven de Wilde, de Praagse Lente en JPVR staan nog steeds op de ledenlijst, terwijl ze zelfs dit forum niet meer kunnen consulteren. Op het hier verboden forum, naar waar geen link mag worden gelegd - ondanks het feit dat daar zeer keurig wordt gediscussieerd - lees ik zojuist dat JPVR om zijn eigen verbanning heeft gevraagd met de zeer uitdrukkelijke vermelding vooral zijn naam van de ledenlijst te schrappen. Blijkbaar stond dit in de tekst die jullie gecensureerd hebben. Waarom is dat niet gebeurd? Ook hier wordt het spel niet correct gespeeld. Het is alzo niet moeilijk in 't Stad te gaan stoeffen dat dit forum bijna 2000 gebruikers telt. Primo hebben heel wat leden meer dan één nick, maar worden al die nicks meegeteld om aan 1814 te komen. Da's puur boerenbedrog.
Als jullie dan ook nog alle namen laten staan van de bannelingen dan is dat cijfer van het ledenaantal pure misleiding van de media.
Graag antwoord.

Is dit geen bericht voor bij de rubriek 'opmerkingen' te zetten?
Bericht: #221900

Rapporteer deze post

reetman
PI Master
PI Master

Uit: Flanders fields
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 10:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Potverdorie, het is ik die in de verkeerde rubriek zit. Lol
Bericht: #221904

Rapporteer deze post

Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:09 | Onderwerp: Op de wenken bediend indien ...  Reageer met quote   Naar boven

Hi, jongens, jullie worden hier onmiddellijk op jullie wenken bediend. Je hebt nog geen vraag gesteld en Kristof luistert meteen. Blijkbaar heb je minder geluk als je slechts liberaal bent, niet VB. Straks moet ik nog van partij veranderen om hier een serieus antwoord te krijgen...
Bericht: #221948

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Is dat nu belangrijk of dit forum 120, 860, 1800 of 2000 gebruikers heeft? Eek
Bericht: #221949

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:11 | Onderwerp: Re: Hoe representatief is de gepubliceerde ledenlijst?  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Graag antwoord.

Een goede manier om daarachter te komen is iedereen die op dit forum zit opnieuw te laten inschrijven . En dat best per email: zo kan de moderator het paswoord toezenden en meteen weet ie of het emailadres fake is.

Emailadressen van hotmail, yahoo edm moeten meteen geweigerd worden, want zo kan ik er zelf ook 50 of meer aanmaken.
Bericht: #221952

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Onze dictator aan het woord.... Rolleyes
Bericht: #221957

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Je bedoelt dat de moderators dan dictators zouden zijn? Ik dacht nochthans dat dit forum van hen was, en hen het recht geeft regels te stellen en ze toe te passen naar eigen goeddunken, iets wat ze letterlkijk doen gezien de recente bans.
Bericht: #221964

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 20 Feb 2003, 11:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Dina schreef:

Je bedoelt dat de moderators dan dictators zouden zijn? Ik dacht nochthans dat dit forum van hen was, en hen het recht geeft regels te stellen en ze toe te passen naar eigen goeddunken, iets wat ze letterlkijk doen gezien de recente bans.

Piano, jij kan niemand verplichten om zijn identiteit hier bekend te maken !
mocht dat de regel worden, dan ben ik hier weg !
Bericht: #221971

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 21:59
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En nog een foutje... tantist Di 7 Jan 2003, 13:34
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief