Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Barki z'n hondje heeft (waarschijnlijk ) een gebroken pootje

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 19 Jan 2002, 11:24  Reageer met quote   Naar boven

Ja ik heb dat ook al gedaan, met de poes en de Dokter feliciteerde mij, ik vroeg waarom, hij antwoordde , omdat jij geen egoist bent, want veel mensen denken aan zichzelf, omdat het een moeilijke stap is en stellen maar uit, terwijl het dier toch pijn lijd , maar dat dier kan dat niet zeggen. Op de moment heeft er een van m'n poezen een blaasontsteking, ze krijgt antibiotica, maar dat is zielig hoor. En dat is ongelooflijk hoe dikwijls die op haar bakje moet. Daaraan had ik het gemerkt, ik was er vrij vlug bij.Allé het zal wel beteren.Maar die schuimbekt van die Antibiotica.
Bericht: #21086

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Za 19 Jan 2002, 16:02  Reageer met quote   Naar boven

Ik hou mijn hart vast omdat die keuze waarschijlijk ook vroeg of laat, bij ons zal moeten genomen worden. Ons Sarah, is nu 12 jaar, een labrador, en ons Judy 7, een duitse herder. Wij hopen dat het nog lang goed mag gaan, want het zijn schatten van dieren!
Bericht: #21245

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 19 Jan 2002, 16:49  Reageer met quote   Naar boven

Ja Wardje, mooie beestjes , en lief daar ben ik zeker van, er bestaan alleen maar lieve honden , en katten, alleen de mensen maken er agressieve dieren van.Liefde geven is liefde krijgen.
Bericht: #21278

stephanietje
PI Junior
PI Junior

Uit: gent
Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 00:42  Reageer met quote   Naar boven

khoop ook dat mijn hondje het nog lang gaat mogen trekken ze is er nu bijna 14 in februari
ze is ziek geweest dor het voedsel dat we kochten het voedsel waar men op tv zo veel reclame voor lmaken koop dat dus nie hé ik heb het nie op brokskes maar wel op het vlees en zo men hond begon haar te verliezen werd mensenschuw ze deed gewoon raar
dan zijn we begonnen met haar normaal voedsel te geven een stuk kip og een worst met brood of rijst en jah het is gewoon formidabel men woefke is genezen zis weer bijgekomen enhaar haar is weer één en al glans zo ziet ge maar wa voor brol er in die producten zit hé
Bericht: #21469

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 11:06  Reageer met quote   Naar boven

Ja Stephanietje, opgelet voor misleidende reklame, ik doe daar nooit aan mee. Gelukkig is het genezen, geef hem een aaike van mij, tot later en dikke knuffel van je weet wel hé.
Bericht: #21503

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 14:37  Reageer met quote   Naar boven

Tja het gaat wel, nu heeft hem diaree en hij is zo snel buiten adem met dat water op zijn longskes. Tja 14 jaar is niet niks hé. In hondenjaren wil ik dat ook wel worden.
Ma ik zal hem toch missen als hij er niet meer is. Ik heb hem van toen ik 12 was, dat mist ge dan toch wel.
Maar dan troost ik me met de gedachten dat hij naar een betere plaats gaat, bij mijn bompa en zijn hondje is en zijn broertjes en zusjes, want die zijn al allemaal dood. Wie weet daar een ferm vrouwke opscharrelt en enorm veel lekkers krijgt.

Liefs Heidike
Bericht: #21621

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 15:29  Reageer met quote   Naar boven

Ja Heidike het belangrijkste is, hij heeft een zeer goede thuis gehad, en dat is altijd leuk om aan terug te denken, een goed leven gekregen.
Bericht: #21679

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 22:28  Reageer met quote   Naar boven

Stephanietje, waarschijlijk lag dat niet aan het voedsel zelf hoor. Honden kunnen ook een allergie ontwikellen net zoals mensen. Ge kunt er van opaan, dat er in hondenvoedsel geen schadelijke stoffen inzitten, anders hadden die van mij, ook al wel problemen gehad. Dat wordt tegenwoordig streng gecontroleerd.
Groetjes Ward
Voor Heidike: knor
Bericht: #21934

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 21 Jan 2002, 12:59  Reageer met quote   Naar boven

Ja Ward mijn pluchke heeft dat, een allergie van poezeneten, ik moet die elke dag vers vlees geven, niets uit blik, voor poezen, moeilijk voor die andere zes natuurlijk, en die vinden dat vers vlees ook lekker, en dan profiteren die er mee van
Bericht: #22065

stephanietje
PI Junior
PI Junior

Uit: gent
Geplaatst: Di 22 Jan 2002, 22:23  Reageer met quote   Naar boven

het lach dus wel degelijk aan dat soort voedsel achteraf heb ik dat nog gehoord van een paar vrienden ! dus jah ..
Bericht: #22577

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 10 Okt 2008, 19:37
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group