Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!'

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Kan een bruggeling burgemeester van Antwerpen worden?
JA, Bruggelingen zijn superieur aan alle Vlamingen
71%
 71%  [ 10 ]
NEEN, Antwerpenaars hebben niks met te maken met Vlamingen, dat zijn Brabanders
28%
 28%  [ 4 ]
Total Votes : 14

Author Thread
the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:49  Reageer met quote   Naar boven

Herr Himmler schreef:
Piano Grande schreef:
Herr Himmler schreef:
Piano Grande schreef:
Geen BRuggeling baas over de Sinjoren! Met heel Aaantwaarepen mor nie mè maai!

MODERATORS INGRIJPEN

Dit is laster en niet meer duldbaar ! Evil

Vind ik ook: alle gehandicapten opladen, NU! Mr. Green

de piano heeft heimwee Mr. Green beestje zijn ware aard komt boven

Kop toe nazi! Ik heb van jou niks te leren!

Herr Himmler op 14.03 : "Stop met de last ten opzichte van het Vlaams Blok of .... er zou een brandje kunnen ontstaan..."
Bericht: #235586

Herr Himmler
PI Addict
PI Addict

Uit: Third Reich
Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:51  Reageer met quote   Naar boven

Je speelt met vuur volksverrader Evil uw tijd is gekomen Wink
Bericht: #235587

Ary
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:51  Reageer met quote   Naar boven

Wij moeten stemmen voor de partij die de mensen niet in de steek laat.
Het doet mij plezier dat u eindelijk het licht ziet.
Bericht: #235589

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:53  Reageer met quote   Naar boven

Herr Himmler schreef:
uw tijd is gekomen Wink

En jouw 20% ook, lobotomie-day is coming for you! Mr. Green
Bericht: #235592

Herr Himmler
PI Addict
PI Addict

Uit: Third Reich
Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:55  Reageer met quote   Naar boven

Piano Grande schreef:
Herr Himmler schreef:
uw tijd is gekomen Wink

En jouw 20% ook, lobotomie-day is coming for you! Mr. Green

Als België barst zeker en het Vlaams Blok de Sociale Zekerheid zal beheersen en verdelen Mr. Green gedaan met transferts naar Georgië Lol

Laatst aangepast door Herr Himmler op Vr 21 Mrt 2003, 23:57, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #235595

fonne
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 21 Mrt 2003, 23:56  Reageer met quote   Naar boven

FDW geen antwerpenaar? Hebt ge die zijne nek al eens bezien. Dat is nen echten antwerpse nek.
Bericht: #235598

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 22 Mrt 2003, 00:03  Reageer met quote   Naar boven

fonne schreef:
FDW geen antwerpenaar? Hebt ge die zijne nek al eens bezien. Dat is nen echten antwerpse nek.

Dat kippenekske? La me nie lachen, da's zijne keelkanker dat ge gezien hebt Razz

Bericht: #235602

toverzicht
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Mrt 2003, 00:38  Reageer met quote   Naar boven

Knut Noordland schreef:
En weer diezelfde dwaze taalfout. Kom Brunooke, terug naar het papschooltje en zonder fouten leren schrijven!

Even mijn taalkundige pet opzetten. "Welke" is niet fout ("dewelke" zou fout geweest zijn).
Dat zat toch in taalzuivering in 1ste kan ?
Bericht: #235628

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Za 22 Mrt 2003, 00:56  Reageer met quote   Naar boven

Wat een kul in pakskes....geen woorden aan vuil maken, je weet wel...
Bericht: #235637

radicaal
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Za 22 Mrt 2003, 22:26  Reageer met quote   Naar boven

Piano Grande schreef:
Ary schreef:
te vernemen dat het dok dat zij daar aan het graven zijn en dat volgens u (en ook volgens mij) niet nodig is er komt dank zij een nooddecreet en dat de enigen die tegengestemd hebben (en dus verstandig genoeg waren zoals u en ik) het Vlaams Blok was.
Al ooit eens gehoord van een own-goal, Piano Grande?

Bullshit. Het Vlaams Blok geef geen cent om die poldergrond, maar heeft dat subject enkel en alleen gekozen omdat het populair is en het stemmen kan opleveren: iedereen heeft Doel in de steek gelaten, anders had het Blok er nooit naar omgekeken.

Dus iedereen laat doel vallen en het blok niet, en toch zijn wij verkeerd!???? begrijpe wie kan ,die nerd blijft uit zijn nek kletsen!!
Bericht: #235861

toverzicht
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Mrt 2003, 23:06  Reageer met quote   Naar boven

Knut Noordland schreef:
Quote:

Op 2002-04-02 12:52, schreef Bruno B:
Graduaat Hogere Handelsschool ERASMUS??????

LAAT MIJ NIET LACHEN AUB

ERASMUS WAS EEN PRIVESCHOOL VOOR RIJKELUI ZOONTJES, WELKE ZO DOM WAREN

Hmmm... als je schrijft over de domheid van anderen... tracht het dan tenminste zonder fouten te doen! Anders maak je jezelf zo mogelijk nog belachelijker!

Ik zag pas achteraf dat de discussie intussen een heel andere richting was uitgegaan.

Daarom nog even voor alle zekerheid:
Knut, niet goed opgelet in 1ste kan ? "Welke" ipv "dat" is wel degelijk juist. ("Dewelke" is fout in tegenstelling tot ... hetgeen alleen germanisten interesseert)

En doublechecking : FDW heeft een diploma van "kandidaat in de politieke wetenschappen" ?
Bericht: #235872

allesgeve
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Zo 23 Mrt 2003, 22:52  Reageer met quote   Naar boven

"Ik ben benieuwd hoeveel sinjoren in mijn koekestad 'graag' een West Vlaming als burgemeester willen hebben, ik al zeker niet al moest het zelfs de paus van rome zijn ! "
-Waarom niet ? Heel wat Sinjoren zijn toch ook trots op 'hun' Rubens ? Terwijl Rubens toch een Duitser is ! (geboren in Siegen ) Ze hebben er zelfs nog een standbeeld voor opgericht !

Dus Piano het is heel simpel : Ofwel zeg je dat FDW in Antwerpen niets te zoeken heeft, maar dan moet je ook Rubens uit je Antwerpse trots halen. Ik ben benieuwd hoeveel sinjoren in de koekestad 'graag' 'hun' Rubens van zijn sokkel willen gehaald zien ...
Bericht: #235968

the Piano
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Zo 23 Mrt 2003, 23:26  Reageer met quote   Naar boven

allesgeve schreef:
"Ik ben benieuwd hoeveel sinjoren in mijn koekestad 'graag' een West Vlaming als burgemeester willen hebben, ik al zeker niet al moest het zelfs de paus van rome zijn ! "
-Waarom niet ? Heel wat Sinjoren zijn toch ook trots op 'hun' Rubens ? Terwijl Rubens toch een Duitser is ! (geboren in Siegen ) Ze hebben er zelfs nog een standbeeld voor opgericht !

Dus Piano het is heel simpel : Ofwel zeg je dat FDW in Antwerpen niets te zoeken heeft, maar dan moet je ook Rubens uit je Antwerpse trots halen. Ik ben benieuwd hoeveel sinjoren in de koekestad 'graag' 'hun' Rubens van zijn sokkel willen gehaald zien ...

Ga jij FDW vergelijken met Rubens? Mr. Green

Maar FDW staat nog niet op een sokkel en als het aan mij en de mijnen ligt, zal dat ook nooit gebeuren, tenminste zolang de demokratie nog werkt Wink
Bericht: #235973

allesgeve
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 00:12  Reageer met quote   Naar boven

"Ga jij FDW vergelijken met Rubens? "

Met mijn vergelijking wil ik enkel aantonen dat je niet noodzakelijk een rasechte Antwerpenaar hoeft te zijn om een 'groot' Antwerpenaar te zijn.

Dus, als de Duitser Rubens een rasechte Antwerpenaar mag zijn, waarom FDW dan niet ?
Bericht: #235980

Dinaso R. Frenker
PI Senior
PI Senior

Uit: Dietsland-Europa
Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 00:14  Reageer met quote   Naar boven

allesgeve schreef:
"Ga jij FDW vergelijken met Rubens? "

Met mijn vergelijking wil ik enkel aantonen dat je niet noodzakelijk een rasechte Antwerpenaar hoeft te zijn om een 'groot' Antwerpenaar te zijn.

Dus, als de Duitser Rubens een rasechte Antwerpenaar mag zijn, waarom FDW dan niet ?

Rubens was géén Duitser, maar was geboren uit Vlaamse ouders in Duitsland! Wink
Bericht: #235981

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 07:55  Reageer met quote   Naar boven

Alle, dat is nu toch wel een beetje straf! Een vlaming die al jaren in Antwerpen woont en belasting betaalt , de lokale tongval behoorlijk beheerst en die het verschil kent tussen g en h (hoogst opmerkelijk voor een geboren Bruggeling!), zou dus GEEN Antwerpenaar zijn? OK, hij is geen sinjoor of zelfs geen pagadder, maar wel een echte Antwerpenaar.
Bericht: #235984

Ary
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 10:47  Reageer met quote   Naar boven

Het bewijst alleen dat Piano Grande wel tegen het Vlaams Blok is maar tegelijk de eerste is om te roepen "Eigen Volk Eerst".
Het bewijst dus dat Piano Grande totaal onbetrouwbaar is in zijn uitspraken.
Bericht: #236030

La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 17:36  Reageer met quote   Naar boven

Bruno B schreef:
Dat heeft Kennedy inderdaad gezegd.

Maar 10 minuten later stapte hij in zijn vliegtuig en ging terug naar zijn eigen roots.

Of dacht je soms dat hij de intentie had om kanselier te worden???

Wat is dat hier allemaal voor gelul zeg, wij zijn Vlamingen of je nu in Antwerpen, bachte de Kuppe of in bommerskonte woont. En als FDW. zich Antwerpenaar voelt, wel het zij zo.
Die betweter van een Piano, komt hier al jaar en dag vertellen dat alle vreemdelingen die zich als Belg naturaliseren, dan Belg zijn.
Zoals pakweg dat stukske Libanees dat zich Belg noemt, wil hier de lakens komen uitdelen. Geef mij dan maar FDW. die is tenminste nog met een Vlaamse getrouwd. Niet zoals de Piano die ze ergens in de Kaukasus is gaan zoeken, want hier was er geen een meisje met een beetje zelfrespect dat met hem wou optrekken.
Dus Piano petite, bol het hier af jong en ga naar de Kaukasus niemand zal je hier missen.
Btw. Kennedy's roots liggen in Ierland en niet in Amerika.
LB
Bericht: #236145

La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 17:57  Reageer met quote   Naar boven

Ary schreef:
Wordt Piano Grande na revisionist nu ook nog negationist?
De dokken werden gegraven na studies (?) van het Antwerpse havenbestuur. Het Doeldok was nodig voor de petrochimie, kostprijs 5 miljard BEF. De Antwerpenaren schoven de factuur voor hun stommiteit door naar het Vlaanderen waarvan ze geen deel willen uitmaken.
De ganse haven op de linkeroever is trouwens ontworpen door de toenmalige Bank van Antwerpen en het Haven- en Stadsbestuur. Ze hadden alleen vergeten de toelating te vragen aan Nederland voor het Baalhoekkanaal. Met hun dikke nek dachten zij dat dit wel in orde ging komen. Quod non.
Nu willen ze ons doen geloven dat het Deurganckdok nodig is terwijl de belangrijkste natie zijn geld aan het investeren is in Vlissingen.
Redenen genoeg om nu eindelijk eens een niet-Antwerpenaar de fouten te laten rechtzetten.

Bedenk dan dat dit alles gebeurd is onder dat rood mekaars handjes schuddend profitariaat beleid. en dan willen de huidige snertpolitiekers er nog eens een rode Burgemeester aanzetten.
Mensen toch laat jullie grijze massa eindelijk eens werken.
Weg met dat rood gespuis, ik kan het spijtig genoeg niet anders noemen.
LB
Bericht: #236158

debe
PI Senior
PI Senior

Uit: Rand van Antwerpen
Geplaatst: Ma 24 Mrt 2003, 19:36  Reageer met quote   Naar boven

't is dan Mr. Green Mr. Green te hopen dat the Piano dan nooit meer Jah Jah een Belg of Vlaming of Antwerpenaar noemt..... Mr. Green Mr. Green
Bericht: #236179

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Wo 8 Okt 2008, 08:11
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group