Urbain Wellens
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 19 Mrt 2003, 13:21 | Onderwerp: Liberaal appel wil confrontatie |
 |
|
Liberaal appel zoekt de confrontatie.
Alle kandidaten van Liberaal appel zijn zich duidelijk bewust hoe een werkelijk liberaal beleid er moet uitzien. Een echt liberaal beleid is trouwens de enige oplossing voor een betaalbare, humane en sociaal-economisch aanvaardbare toekomst.
Wij, kandidaten zijn klaar en bereid iedere confrontatie aan te gaan in debatten, forums, Radio- of TV programma's en andere.
Heb je nog een vlotte spreker nodig, iemand die de vinger op de wonde durft leggen, mail ons urbain.wellens@skynet.be of
info@liberaalappel.org
Kandidaat op kamerlijst arr. Leuven. Inzet vr liberaal economisch beleid, voor nieuwe, noodzakelijke financiële evenwichten in de staatsuitgaven en inkomsten met oog op veiligstellen van sociale verworvenheden van onszelf en onze nakomelingen.
Wo 19 Mrt 2003, 13:12 |
| Bericht: #234425 |
|
Advertentie
|
|
anti-antifa
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 19 Mrt 2003, 21:53 | Onderwerp: |
 |
|
Vertel ons eerst eens je programma  |
| Bericht: #234643 |
|
|
Guderian
PI Pro

Uit: Toekomstig adres: Wetstraat 16, Brussel |
| Geplaatst: Do 3 Apr 2003, 18:30 | Onderwerp: |
 |
|
Pffff.... dat die zielige liberaalkes maar eens de confrontatie met mij zoeken! M'n tankcolonnes zullen hen platwalsen!!!
LA maakt gewoon geen kans om de kiesdrempel te overschrijden en is dus quantité négligeable! Enkel nuttig om de VLD te verzwakken, meer niet. |
| Bericht: #238813 |
|
|
C uit W
PI Master

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Do 3 Apr 2003, 18:35 | Onderwerp: |
 |
|
In a'pen zullen ze een veelvoud van de kiesdrempel halen! |
| Bericht: #238814 |
|
|
anti-antifa
PI Newbie

|
| Geplaatst: Vr 4 Apr 2003, 13:57 | Onderwerp: |
 |
|
| C uit W schreef: |
| In a'pen zullen ze een veelvoud van de kiesdrempel halen! |
Inderdaad, de kans dat de kiezer dit sterk staaltje doorheeft is zo klein als de kans dat Michel zijn dikke kont rept naar Duistland voor een Rudolf Hess herdenking of zo klein als de kans dat Filip De Winter welkom is op het verjaardagsfeestje van Mieke Vogels  |
| Bericht: #238991 |
|
|
Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Vr 4 Apr 2003, 15:41 | Onderwerp: |
 |
|
| C uit W schreef: |
| In a'pen zullen ze een veelvoud van de kiesdrempel halen! |
Geloof je dat nu zelf? Misschien dat ze in het Antwerpse de 5 % halen maar of dat zo zal zijn in de arrondissementen Mechelen en Turnhout betwijfel ik! En vermits het provinciaal is zie ik voor het Liberaal Appel de kiesdrempel niet zitten. |
| Bericht: #239010 |
|
|
RAT
PI Junior

|
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2003, 18:54 | Onderwerp: |
 |
|
Antwerpenaars zijn een apart volk. Tracht dus geen uitspraken in onze naam te doen.
Ik woon op enkele honderden meters van het huis van Beysen, maar zelfs hier geen enkele vorm van steun te bemerken. Geen kiezers, geen affiches en geloof mij, er zijn in Antwerpen vééle interessantere zaken om over te praten dan zwarte wart.. |
| Bericht: #249576 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 4 Jul 2008, 21:43
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |