Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 10:15 |
 |
|
kristof-
Blok
Grove beledigingen, discriminatie (ook op basis van sexuele voorkeur) of
onjuiste informatie worden niet gewaardeerd op dit forum.
Politicsinfo.net behoudt zich het recht om bepaalde bijdragen te blokkeren.
Is bij deze gebeurd.
| Bericht: #259079 |
|
|
|
|
-kristof-
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 10:22 |
 |
|
De moderators hebben nu eenmaal het recht om bepaalde bijdragen te verwijderen of te sluiten.
Ergens moet er een grens worden getrokken. Het uiten van anti-homogevoelens kan, maar niet op deze manier. Zeker niet op een politiek discussieforum. |
| Bericht: #259083 |
|
|
Pol De Mol
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 10:25 |
 |
|
| -kristof- schreef: |
De moderators hebben nu eenmaal het recht om bepaalde bijdragen te verwijderen of te sluiten.
Ergens moet er een grens worden getrokken. Het uiten van anti-homogevoelens kan, maar niet op deze manier. Zeker niet op een politiek discussieforum. |
Zeg het hem maar eens goed, makker! Die gast denkt dat hij hier de baas is! Wat een beunhaas! |
| Bericht: #259084 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 10:33 |
 |
|
| Pol De Mol schreef: |
Zeg het hem maar eens goed, makker! Die gast denkt dat hij hier de baas is! |
Polleke is zo mogelijk nog onnozeler dan vorige week. Wie had dat nog kunnen denken. |
| Bericht: #259087 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 10:34 |
 |
|
Ergens moet er een grens worden getrokken. |
Hmmm... het betittelen van vrouwen als hoeren, sletten, teven en dies meer valt dus niet buiten die grenzen?
Tja, ieder zijn smaak zeker... . |
| Bericht: #259088 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 13:51 |
 |
|
| Knut Noordland schreef: |
Ergens moet er een grens worden getrokken. |
Hmmm... het betittelen van vrouwen als hoeren, sletten, teven en dies meer valt dus niet buiten die grenzen?
Tja, ieder zijn smaak zeker... . |
Voor linkse rukkers zijn vrouwen minderwaardig, bijgevolg is het uitschelden en bedreigen van vrouwen niet zo erg als een homo een janet noemen.
Tja er moet ergens een grens getrokken worden hé. |
| Bericht: #259140 |
|
|
ranta
Gast
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 17:37 |
 |
|
There is a thin blue line between right and wrong ... but a highly visible one, ONNOZELE KLOOTZAKSKES!!
 |
| Bericht: #259213 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 17:44 |
 |
|
| ranta schreef: |
There is a thin blue line between right and wrong ... but a highly visible one, ONNOZELE KLOOTZAKSKES!!
 |
Ranta vervalt in zijn oude gewoontes, wanneer ga je mij bedreigen ranta?
Laatst aangepast door Truder op Wo 28 Mei 2003, 18:40, in totaal 2 keer bewerkt |
| Bericht: #259214 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

Uit: Brugge |
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2003, 21:05 |
 |
|
| Intruder schreef: |
Voor linkse rukkers zijn vrouwen minderwaardig, bijgevolg is het uitschelden en bedreigen van vrouwen niet zo erg als een homo een janet noemen.
Euch, wat een idiote veralgemening is dat? Of heb je gewoon wat teveel op? |
| Bericht: #259319 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Di 27 Mei 2003, 16:43 |
 |
|
| Belgianspidey schreef: |
Euch, wat een idiote veralgemening is dat? Of heb je gewoon wat teveel op? |
Oei, maak ik me schuldig aan linkse praktijken?
Veralgemenen was niet de bedoeling, ik dacht gewoon dat PJ voor de ganse linkse scene sprak.
Ranta scheld bv alle Vlaamse vrouwen uit voor hoeren, sletten, domme trutten enz.... Maar dit mag van ons Kristofke, zolang er maar geen reetkevers beledigd worden. Want dat is toch wel iets te ver.  |
| Bericht: #259587 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Di 27 Mei 2003, 18:49 |
 |
|
Rustig, Trudie, ik zie het speeksel rond je mondhoeken.
Kristofs beslissing om die topic over homo's te sluiten, was volledig terecht. Dat hij niet tegen Ranta optreedt, daar kan ik niets aan doen...  |
| Bericht: #259611 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Di 27 Mei 2003, 19:16 |
 |
|
Rustig, Trudie, ik zie het speeksel rond je mondhoeken.
Kristofs beslissing om die topic over homo's te sluiten, was volledig terecht. Dat hij niet tegen Ranta optreedt, daar kan ik niets aan doen...  |
Dat hij die topic over de reetkevers sluit kan mij niet schelen, maar dat hij aan de andere kant alle vrouwen laat uitschelden snap ik niet. Waarom is een "scheldwoord?" aan het adres van de ene, erger dan een scheldwoord aan het adres van van honderdduizenden?
Of moet Kristof misschien zelf niets hebben van vrouwen, en valt hij wel voor de paringsdans van een Di (sluitspier) Rupo? Maar zelfs als dit het geval is, wat zijn goed recht is schiet hij nog tekort als moderator. De ene groep is immers minder waard dan de andere volgens zijn behandeling. Dat alle Vlaams Blok stemmers behandeld worden als insecten zijn we al bijna gewoon, dat men die kring nu ook nog gaat uitbreiden tot alle Vlaamse vrouwen gaat toch wel wat ver. |
| Bericht: #259620 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Di 27 Mei 2003, 21:02 |
 |
|
Kwestie van mee te zijn: waar is die gewraakte topic? Ik heb ze nu al een paar keer weten aanhalen vandaag. Ranta moet blijkbaar echt tegen zere schenen geschopt hebben.
En waarom heb je eigenlijk niet zo'n hoge pet op van homo's? |
| Bericht: #259633 |
|
|
Pol De Mol
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 11:39 |
 |
|
Die ranta debiel is gewoon Geert (Greet) Cool. |
| Bericht: #259778 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 13:01 |
 |
|
Kwestie van mee te zijn: waar is die gewraakte topic? Ik heb ze nu al een paar keer weten aanhalen vandaag. Ranta moet blijkbaar echt tegen zere schenen geschopt hebben.
En waarom heb je eigenlijk niet zo'n hoge pet op van homo's? |
Mij kan het geen reet schelen of homo's nu graag aan elkaars poepeke ruiken. Ze moeten mij en mijn kinderen met hun afwijking niet lastigvallen. Ze geven tegenwoordig promotiefilmkes op school, ze willen steeds meer en meer. In sommige kringen is het zelfs bon-ton te zeggen dat je een poepvriendje hebt.
Op dit forum wordt wel elke week een topic gestart door gasten die ofwel met hun eigen in de knoop liggen en niet weten of ze wel echt voor de sluitpier zijn, maar door hun kennisenkring ze bijna niet anders meer kunnen dan aan mekaars piemel fruniken.
De homotopics komen me dan ook serieux de strot uit. En als onze nichten dan eens wat kritiek krijgen gaan ze wenen bij de moderators. Wel als de homo's hier een beschermde status krijgen dan wil ik dat ook voor de Vlaamse vrouwen. Die vrouwen worden hier dan ook constant beledigd en zwaar, en meer nog ze worden zelfs openlijk bedreigt. |
| Bericht: #259793 |
|
|
-kristof-
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 13:19 |
 |
|
Hier geef ik nu nog één (1) reactie op. Hoewel ik mezelf en mijn acties niet hoef te verantwoorden (en dit nu ook niet doe).
Stop a.u.b. met (tot in den treure toe) te zagen over het aanvallen van vrouwen op dit forum. De aanvallers zijn al enige tijd terug aangepakt. Bepaalde personen zijn op hun vingers getikt. Enkelen zelfs verwijderd.
De indruk die u verspreid over het toelaten van aanvallen op bepaalde 'groepen' en het verbieden van aanvallen op een andere 'groep' is totaal verkeerd en achterhaald.
Daarenboven wil ik er u op wijzen dat niemand uit dit forum bij de moderators is komen 'zagen' om bepaalde berichten te verwijderen en/of aan te passen. De keuze om in te grijpen was er een van de moderators zelf.
Einde discussie. |
| Bericht: #259796 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 13:44 |
 |
|
Ik weet uit goede bron, dat op dit moment dit verhaal nog niet ten einde is. Ook al wenst u dat.
Niemand wordt immers er graag op gewezen dat de ene meer bescherming geniet dan de andere. |
| Bericht: #259798 |
|
|
Mohamed A.
PI Senior

|
| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 13:58 |
 |
|
zijn toch altijd linksen die geband worden en worden aangepakt en de blokkers kunnen hier ongestoord hun gang gaan , het is hier erger of het stormfront forum  |
| Bericht: #259800 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Wo 28 Mei 2003, 18:39 |
 |
|
 |
Ranta vervalt in zijn oude gewoontes, wanneer ga je mij bedreigen ranta?
|
As I said, fuckface
A thin blue line
But a highly visible one!
Ranta |
Oeeeiii... Nu ben ik bang
Luister papzak, bedreig nog wat vrouwen, ik ben niet onder indruk van uw ziekelijk gedrag. |
| Bericht: #259861 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Wo 15 Okt 2008, 20:12
|
|
|
|
|
|