4sake
Gast
|
| Geplaatst: Zo 30 Mrt 2003, 15:26 | Onderwerp: |
 |
|
| natioke schreef: |
ER werden wijze woorden gesproken op dat congres. Ik kan me zonder problemen scharen achter hun resoluties over vreemdelingen. Het devies is nog steeds: aanpassen of opkrassen. Wat is daar zo erg aan?
|
Ik ben Vlaams blokker en dat zal iedereen hier zoal weten en sta achter het Vlaams Blok zijn resolutie's,in die zin dat als u zich in welke situatie hoe dan ook,neem bv een school en jij kunt als leerling je niet aanpassen aan de regels je wordt van school gestuurd,aanpassen of eruit,die scholen zijn rassistisch tegenover hun eigen volk ofwat ?
Een vreemdeling van welke origine ook die mee aan de opbouw van de maatschappij werkt de taal machtig is en die constant geen criminelen feiten pleegt hoeft voor mij niet terug,dan zijn mensen die zich op vrijwillige basis aanpassen,en of die mensen al dan niet hun geloof beleiden,heb ik ook geen probleem mee,maar mag ook niet opgedrongen worden,
En wat el toets hierboven neerpent is dan ook maar weer om den boel op stelten te zetten,iets anders kan ik er niet uit op maken. |
| Bericht: #237888 |
|
Advertentie
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2003, 11:14 | Onderwerp: |
 |
|
| 4sake schreef: |
Ik ben Vlaams blokker en dat zal iedereen hier zoal weten en sta achter het Vlaams Blok zijn resolutie's
(..)
Een vreemdeling van welke origine ook die mee aan de opbouw van de maatschappij werkt de taal machtig is en die constant geen criminelen feiten pleegt hoeft voor mij niet terug,dan zijn mensen die zich op vrijwillige basis aanpassen,en of die mensen al dan niet hun geloof beleiden,heb ik ook geen probleem mee,maar mag ook niet opgedrongen worden,
|
Dat is jouw persoonlijk standpunt en GEEN standpunt van het Vlaams Blok. Frank Van Hecke zegt het duidelijk:
"Als Vlaming onder de Vlamingen"
, dat betekent onvoorwaardelijke totale assimilatie. |
| Bericht: #253792 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:01 | Onderwerp: |
 |
|
| Ward schreef: |
Kan je nu echt geen posting meer brengen, zonder dat de haat er afdruipt, Piano. Straks gaat ge weer bij de admin. bleiten, dat de "mensen" (want dat zijn het nog altijd) U willen wegpesten of mischien wel terug schelden. Je word zieliger met het aantal keren dat je afdruipt. Moet je weer niet een beetje moed gaan scheppen op een ander forum? Of "pesten" ze je daar ook?  |
Ik wordt overal waar Blokkers zijn gepest Ward. Ik probeer ermee te leven.  |
| Bericht: #319959 |
|
|
Wilfried L
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:03 | Onderwerp: |
 |
|
Kan je nu echt geen posting meer brengen, zonder dat de haat er afdruipt, Piano. Straks gaat ge weer bij de admin. bleiten, dat de "mensen" (want dat zijn het nog altijd) U willen wegpesten of mischien wel terug schelden. Je word zieliger met het aantal keren dat je afdruipt. Moet je weer niet een beetje moed gaan scheppen op een ander forum? Of "pesten" ze je daar ook?  |
Juist Ward, dit is de waarheid.  |
| Bericht: #319965 |
|
|
radicaal
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:06 | Onderwerp: |
 |
|
| the Piano schreef: |
[
Frank Van Hecke zegt het duidelijk:
"Als Vlaming onder de Vlamingen"
, dat betekent onvoorwaardelijke totale assimilatie. |
Die goede Frank.  |
| Bericht: #319972 |
|
|
radicaal
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:07 | Onderwerp: |
 |
|
[
Overal waar de piano is worden blokkers gepest.
Maar dezen blokker laar haar niet doen!  |
| Bericht: #319974 |
|
|
pibo
PI Junior

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:09 | Onderwerp: |
 |
|
Vraag jij je nooit af hoe dit zou komen of ben je nu echt zo achterlijk  |
| Bericht: #319975 |
|
|
radicaal
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:10 | Onderwerp: |
 |
|
| pibo schreef: |