Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
VB maskers vallen af: ALLE vreemdelingen moeten buiten!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
4sake
Gast

Geplaatst: Zo 30 Mrt 2003, 15:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

natioke schreef:
ER werden wijze woorden gesproken op dat congres. Ik kan me zonder problemen scharen achter hun resoluties over vreemdelingen. Het devies is nog steeds: aanpassen of opkrassen. Wat is daar zo erg aan?

Ik ben Vlaams blokker en dat zal iedereen hier zoal weten en sta achter het Vlaams Blok zijn resolutie's,in die zin dat als u zich in welke situatie hoe dan ook,neem bv een school en jij kunt als leerling je niet aanpassen aan de regels je wordt van school gestuurd,aanpassen of eruit,die scholen zijn rassistisch tegenover hun eigen volk ofwat ?
Een vreemdeling van welke origine ook die mee aan de opbouw van de maatschappij werkt de taal machtig is en die constant geen criminelen feiten pleegt hoeft voor mij niet terug,dan zijn mensen die zich op vrijwillige basis aanpassen,en of die mensen al dan niet hun geloof beleiden,heb ik ook geen probleem mee,maar mag ook niet opgedrongen worden,
En wat el toets hierboven neerpent is dan ook maar weer om den boel op stelten te zetten,iets anders kan ik er niet uit op maken.
Bericht: #237888

Rapporteer deze post

Advertentie
the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Do 15 Mei 2003, 11:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

4sake schreef:
Ik ben Vlaams blokker en dat zal iedereen hier zoal weten en sta achter het Vlaams Blok zijn resolutie's
(..)

Een vreemdeling van welke origine ook die mee aan de opbouw van de maatschappij werkt de taal machtig is en die constant geen criminelen feiten pleegt hoeft voor mij niet terug,dan zijn mensen die zich op vrijwillige basis aanpassen,en of die mensen al dan niet hun geloof beleiden,heb ik ook geen probleem mee,maar mag ook niet opgedrongen worden,

Dat is jouw persoonlijk standpunt en GEEN standpunt van het Vlaams Blok. Frank Van Hecke zegt het duidelijk: "Als Vlaming onder de Vlamingen" , dat betekent onvoorwaardelijke totale assimilatie.
Bericht: #253792

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ward schreef:
Kan je nu echt geen posting meer brengen, zonder dat de haat er afdruipt, Piano. Straks gaat ge weer bij de admin. bleiten, dat de "mensen" (want dat zijn het nog altijd) U willen wegpesten of mischien wel terug schelden. Je word zieliger met het aantal keren dat je afdruipt. Moet je weer niet een beetje moed gaan scheppen op een ander forum? Of "pesten" ze je daar ook? Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Ik wordt overal waar Blokkers zijn gepest Ward. Ik probeer ermee te leven. Wink
Bericht: #319959

Rapporteer deze post

Wilfried L
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ward schreef:
Kan je nu echt geen posting meer brengen, zonder dat de haat er afdruipt, Piano. Straks gaat ge weer bij de admin. bleiten, dat de "mensen" (want dat zijn het nog altijd) U willen wegpesten of mischien wel terug schelden. Je word zieliger met het aantal keren dat je afdruipt. Moet je weer niet een beetje moed gaan scheppen op een ander forum? Of "pesten" ze je daar ook? Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Juist Ward, dit is de waarheid. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bericht: #319965

Rapporteer deze post

radicaal
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
[
Frank Van Hecke zegt het duidelijk: "Als Vlaming onder de Vlamingen" , dat betekent onvoorwaardelijke totale assimilatie.

Die goede Frank. Grin
Bericht: #319972

Rapporteer deze post

radicaal
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
[

Overal waar de piano is worden blokkers gepest.
Maar dezen blokker laar haar niet doen! Mr. Green
Bericht: #319974

Rapporteer deze post

pibo
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Ward schreef:

Vraag jij je nooit af hoe dit zou komen of ben je nu echt zo achterlijk Mr. Green
Bericht: #319975

Rapporteer deze post

radicaal
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 2 Nov 2003, 21:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

pibo schreef:
[
Vraag jij je nooit af hoe dit zou komen of ben je nu echt zo achterlijk Mr. Green

Heheheh wat dacht je! Mr. Green
Bericht: #319977

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 15:38
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief