Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 19:48 | Onderwerp: forumverkiezingen, aandacht aub. |
 |
|
Beste,
op www.politics.be beginnen weldra nieuwe forumverkiezingen. Samen met Broeder en Abramis sta ikzelf op de lijst van Dies. Ons programma is duidelijk: afschaffen van dat hele forumparlement. Het is belachelijk om op een klein forum met een dergelijk ondoorzichtig en elitair organisme te werken. Wij wensen een bindend referendum in te voeren omdat dit ieders mening tot uiting laat komen.
Personen die ons willen steunen kunnen vanaf 17 tot 19 maart hun stem uitbrengen op de lijst van Dies (+voorkeursstem). Bedankt voor jullie aandacht. |
| Bericht: #368281 |
|
Advertentie
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 19:52 | Onderwerp: |
 |
|
Is het niet redelijk belachelijk om iets op een ander forum af te schaffen (door mensen hier te ronselen), wat op dat forum een hoge aanhang heeft? (tot 60% voorstander?) |
| Bericht: #368284 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 19:58 | Onderwerp: |
 |
|
| Thoth schreef: |
| Is het niet redelijk belachelijk om iets op een ander forum af te schaffen (door mensen hier te ronselen), wat op dat forum een hoge aanhang heeft? (tot 60% voorstander?) |
Hier zitten heel wat mensen die ook op Politics.Be actief zijn. Over de exacte cijfers van voor-en tegenstander valt te discussiëren. Een peiling snel-snel in elkaar boksen is daar geen goede afspiegeling voor. En campagne voeren is nergens verboden. Of wel? |
| Bericht: #368285 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:06 | Onderwerp: |
 |
|
| Verhofstadthater schreef: |
| Is het niet redelijk belachelijk om iets op een ander forum af te schaffen (door mensen hier te ronselen), wat op dat forum een hoge aanhang heeft? (tot 60% voorstander?) |
Hier zitten heel wat mensen die ook op Politics.Be actief zijn. Over de exacte cijfers van voor-en tegenstander valt te discussiëren. Een peiling snel-snel in elkaar boksen is daar geen goede afspiegeling voor. En campagne voeren is nergens verboden. Of wel? |
Jawel, maar ik heb de terechte vrees dat de antiparlementairen de verkiezingen zouden kunnen winnen terwijl velen zich er voor inzetten. Ik hoop dat dit niet gebeurd, anders zullen er velen zijn die politics.be de rug toe keren.
TPE heeft al via een anti-campagne het hele project veel schade kunnen toebrengen. Dit is spijtig. |
| Bericht: #368287 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:11 | Onderwerp: |
 |
|
De anti-parlementairen. Het is een forum, projecteer dit aub niet op de werkelijkheid. Trouwens, let eens op onze lijst: links en rechts broederlijk samen. Niet slecht toch? |
| Bericht: #368289 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:14 | Onderwerp: |
 |
|
Toth, ik snap eigenlijk nog altijd de bedoeling niet van dat forumparlement. Wat hebben die nu al effectief verwezenlijkt? |
| Bericht: #368290 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:14 | Onderwerp: |
 |
|
| De anti-parlementairen. Het is een forum, projecteer dit aub niet op de werkelijkheid. Trouwens, let eens op onze lijst: links en rechts broederlijk samen. Niet slecht toch? |
Ik projecteerde dit niet op de werkelijkheid (het zou maar erg zijn dat er zo'n partijen zouden bestaan!).
Met parlement bedoel ik forumparlement.
Dies, de lijsttrekker, zegt het forumparlement (ten goede) te willen hervormen, jij daarentegen wil het afschaffen?  |
| Bericht: #368291 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:16 | Onderwerp: |
 |
|
| De anti-parlementairen. Het is een forum, projecteer dit aub niet op de werkelijkheid. Trouwens, let eens op onze lijst: links en rechts broederlijk samen. Niet slecht toch? |
Ik projecteerde dit niet op de werkelijkheid (het zou maar erg zijn dat er zo'n partijen zouden bestaan!).
Met parlement bedoel ik forumparlement.
Dies, de lijsttrekker, zegt het forumparlement (ten goede) te willen hervormen, jij daarentegen wil het afschaffen?  |
Twee contactpersonen tussen gebruikers en moderators (omdat politics behoorlijk groot is) en instelling van het BROF, dat is mijn bedoeling. De rest is voor mij overbodige troep. |
| Bericht: #368293 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:18 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
| Toth, ik snap eigenlijk nog altijd de bedoeling niet van dat forumparlement. Wat hebben die nu al effectief verwezenlijkt? |
- Forumquiz: reeds 300 threadpagina's (!)
- Zoekknop terug ingesteld (werkzaam)
- aparte subfora op aanvraag
- zeer veel plezier aan degene die deelnemen (zie maar naar het aantal kandidaten (34), de kleurrijke en soms creatieve affiches die iedereen maakt, de moeite die men er wil insteken, ...) |
| Bericht: #368294 |
|
|
John Stufflebeam
PI Addict

Uit: Tokelau |
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:23 | Onderwerp: |
 |
|
Inderdaad, campagne voeren is nergens verboden.
Beste mensen, geef jullie stem aan 'de mensen'
'de mensen'. mijn lijst, gaat slechts één punt realiseren:
Als ik verkozen word, krijgt iedereen die het vraagt een file met al zijn postings. Je kan in je teksten de krachtige zoekfuncties van 'Word' gebruiken.
Daarbovenop komen er dan wat grafieken: hoeveel keer zijn je postings gequoted, wie doet dat, wanneer, wordt er op je postings gereageerd...
Het programma om zoiets te realiseren schrijf ik zelf.
Dus, geef je stem aan 'de mensen', daar heb je wat aan. |
| Bericht: #368295 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 14 Mrt 2004, 20:40 | Onderwerp: |
 |
|
| Toth, ik snap eigenlijk nog altijd de bedoeling niet van dat forumparlement. Wat hebben die nu al effectief verwezenlijkt? |
- zeer veel plezier aan degene die deelnemen (zie maar naar het aantal kandidaten (34), de kleurrijke en soms creatieve affiches die iedereen maakt, de moeite die men er wil insteken, ...) |
Ok dat is je mening Thoth. Alle respect. Ik deel ze niet meteen. Maar daarvoor dienen deze verkiezingen. Dat de beste mogen winnen. Ik zal wel geen moddercampagne beginnen. Hoop van jou hetzelfde. En veel succes uiteraard.  |
| Bericht: #368306 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Ma 15 Mrt 2004, 01:08 | Onderwerp: |
 |
|
| Toth, ik snap eigenlijk nog altijd
de bedoeling
niet van dat forumparlement. Wat hebben die nu al effectief verwezenlijkt? |
Zichzelf belangrijker voelen dan dat ze eigenlijk zijn...zich verheven voelen tegenover de reguliere forumbezoekers, nét zoals onze politici tegenover het (werkende) klootjesvolk.
Ach, laat ze zich maar bezighouden. Méérwaarde creëert het toch niet. |
| Bericht: #368550 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 15 Mrt 2004, 01:12 | Onderwerp: |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
| Méérwaarde creëert het toch niet. |
- zeer veel plezier aan degene die deelnemen (zie maar naar het aantal kandidaten (34), de kleurrijke en soms creatieve affiches die iedereen maakt, de moeite die men er wil insteken, ...)
Enkel dat laatste punt alleen al is voor mij (en vele andere) al meer dan genoeg meerwaarde... |
| Bericht: #368552 |
|
|
Thoth
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 16 Mrt 2004, 23:24 | Onderwerp: |
 |
|
Op politics.be is de campagne alvast lachen geblazen! Een of andere Lien van de Belgische Vennootschap (Association Belgiciste ) vind het nodig om in het Frans campagne te voeren  |
| Bericht: #369747 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Di 16 Mrt 2004, 23:29 | Onderwerp: |
 |
|
Op politics.be is de campagne alvast lachen geblazen! Een of andere Lien van de Belgische Vennootschap (Association Belgiciste ) vind het nodig om in het Frans campagne te voeren  |
En ze vindt het ook nodig om mensen voor haar lijst te vragen, zelfs al zijn de lijsten al ingeleverd. |
| Bericht: #369750 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Di 16 Mrt 2004, 23:45 | Onderwerp: |
 |
|
en ze stuurt haar pm's maar lukraak rond....
Lien schreef:
Nous sommes le seul parti sur ce forum qui veut installer un nouveau sub ou on doit parler le francais. Nous aimons le belgique. Nous aimons le roi. Nous voulons un forum plus belge. un parlement de forum avec 50% de belgicistes et 10% neutrales en 40% vlaamsgezindes (qutoum du Vrai Representatité)
Vous aussi? Vote pour nous alors! Nous sommes le seul parti qui peuvent stopper le parti flammande VIVA!
Lien,
President AB|BV (association belgiciste|Belgische venootschap)
version neerlandais sur demande
Ge zijt aan het verkeerde adres meiske!
Vlaanderen aan de Vlamingen, Vlaanderen onafhankelijk. En als jullie de "Roi" willen onderhouden, ga er dan zelf voor werken....
En spreek vlaams. Ge zult uwe mond ni scheuren....
 |
| Bericht: #369770 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 10:42
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |