L.D.
PI Junior

Uit: Deurne-Antwerpen |
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 22:38 | Onderwerp: Campagnestunt Hendrik Boonen op V.T.M.(Fervent Nationaal) |
 |
|
Deze brief werd vanavond naar aanleiding van de uitzending van telefacts, over de gedupeerden van spaarselect verzonden naar V.T.M.
Geachte, bij deze wil ik kort mijn mening formuleren over deze uitzending.
De mensen die werden opgelicht door spaarselect worden geholpen door Mijnheer Hendrik Boonen( lijkt mij de Inge Vervotte van de Sabena wel).
Volgens bepaalde personen wil Mijnheer Boonen klanten ronselen wat ik persoonlijk niet geloof.
Hendrik Boonen is woonachtig binnen het district Deurne, waar ik overigens ook woonachtig ben.
Wij waren samen actief binnen het Liberaal Appel van Ward Beysen. Binnenkort neemt Hendrik Boonen in Antwerpen deel aan de verkiezingen met zijn eigen lijst( Fervent Natioaal-Front National).
Duidelijk dat dit een campagnestunt is, waar de gedupeerden worden voor gebruikt en misbruikt, evenals VTM werd gebruikt en misbruikt.
Hendrik Boonen kleurt je dag????
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
Voorzitter- Leefbaar Deurne |
| Bericht: #375793 |
|
Advertentie
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 22:42 | Onderwerp: |
 |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry moderators, dit moest er even uit! |
| Bericht: #375795 |
|
|
Rudy Van Nespen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:03 | Onderwerp: |
 |
|
Lachen is toch zoooo gezond!
Peter vindt weer een nieuw 'schandaal'!  |
| Bericht: #375804 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:13 | Onderwerp: |
 |
|
| Rudy Van Nespen schreef: |
Lachen is toch zoooo gezond!
Peter vindt weer een nieuw 'schandaal'!  |
Niet verwonderlijk dat u de wanpraktijken van uw Voorzitter wil steunen Mijnheer Van Nespen.
Uiteindelijk heeft u binnen het Liberaal Appel, in opdracht van Ward Beysen, zowel de kiezers als de leden gebruikt en misbruikt.
U heeft nooit bijgedragen tot de kiescampagne( u profiteerde enkel van de inzet van de actieve leden).
U werd lokale Voorzitter van het district Hoboken, omdat u tijdens de raad verklaarde, dat u bereid was om met het VB. samen te werken (idem dito- overige Voorzitters- lokale kernen)
Uiteindelijk komt er geen samenwerking tot stand met het Vlaams Blok, en wordt onze populist woordvoerder van F.N.??????  |
| Bericht: #375805 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:14 | Onderwerp: |
 |
|
Zal het nog eens heel vriendelijk en beleefd proberen:
Meneer De Ryck,
Zou u alstublieft zo vriendelijk willen zijn fora zoals Vlaanderen Actueel, Belgische Politiek, Politics.be en Politicsinfo met rust te laten.
U hebt immers een eigen website opgericht en ik raad u aan aldaar een geheel eigen forum op te zetten. Ik durf te wedden dat sommige mensen u met plezier hierbij zullen helpen (bv. uw partijleden) indien u niet genoeg computerbagage zou hebben.
Ook zou het zeer vriendelijk van u zijn mijn hotmailbox in het vervolg met rust te laten. Ik ken immers uw e-mailadres niet, u hoeft dat van mij dus ook niet te weten.
Hopelijk tot nooit meer, maar met zeer vriendelijke groet,
Maus |
| Bericht: #375806 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:23 | Onderwerp: |
 |
|
| Maus schreef: |
Zal het nog eens heel vriendelijk en beleefd proberen:
Meneer De Ryck,
Zou u alstublieft zo vriendelijk willen zijn fora zoals Vlaanderen Actueel, Belgische Politiek, Politics.be en Politicsinfo met rust te laten.
U hebt immers een eigen website opgericht en ik raad u aan aldaar een geheel eigen forum op te zetten. Ik durf te wedden dat sommige mensen u met plezier hierbij zullen helpen (bv. uw partijleden) indien u niet genoeg computerbagage zou hebben.
Ook zou het zeer vriendelijk van u zijn mijn hotmailbox in het vervolg met rust te laten. Ik ken immers uw e-mailadres niet, u hoeft dat van mij dus ook niet te weten.
Hopelijk tot nooit meer, maar met zeer vriendelijke groet,
Maus |
Van uw ''gefundeerde'' politieke bijdragen worden de forumleden niet wijzer( heeft u de kiesgerechtigde leeftijd al bereikt?).
U bent niet verplicht om mijn bijdragen te lezen.
Ik publiceer waarheden, en ik hanteer de vrije meningsuiting, waar en wanneer ik dit nodig acht( ongeacht de ban!)
Ik laat mijn denken niet blokkeren, noch laat ik mij de les spellen door een minderjarige, die onder de vleugels van haar ouders leeft.
Kom ééns terug wanneer u binnen onze maatschappij zelfstandig op eigen benen kan staan.  |
| Bericht: #375807 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:26 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben 19 jaar, meneer De Ryck! |
| Bericht: #375810 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:28 | Onderwerp: |
 |
|
| Ik ben 19 jaar, meneer De Ryck! |
Exuseer, u gaf niet de indruk.  |
| Bericht: #375812 |
|
|
Rudy Van Nespen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:28 | Onderwerp: |
 |
|
| L.D. schreef: |
Niet verwonderlijk dat u de wanpraktijken van uw Voorzitter wil steunen Mijnheer Van Nespen.
Uiteindelijk heeft u binnen het Liberaal Appel, in opdracht van Ward Beysen, zowel de kiezers als de leden gebruikt en misbruikt.
U heeft nooit bijgedragen tot de kiescampagne( u profiteerde enkel van de inzet van de actieve leden).
U werd lokale Voorzitter van het district Hoboken, omdat u tijdens de raad verklaarde, dat u bereid was om met het VB. samen te werken (idem dito- overige Voorzitters- lokale kernen)
Uiteindelijk komt er geen samenwerking tot stand met het Vlaams Blok, en wordt onze populist woordvoerder van F.N.??????  |
Zeg Peterke,
Heeft VTM U, na het schrijven van uw hoogst verhelderend opiniestukje hetwelk we hierboven mogen lezen, nog niet gevraagd voor de volgende Telefacts?
Of is meneerke gewoon gefrustreerd omdat hij met Leefbaar Deurne blijkbaar iets meer moeite heeft om in de media te komen? |
| Bericht: #375813 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:29 | Onderwerp: |
 |
|
| Ik ben 19 jaar, meneer De Ryck! |
Exuseer, u gaf niet de indruk.  |
En u gaf niet de indruk erg standvastig te zijn qua partij ... en begin nu alsjeblief niet uw partijverhalen te vertellen, die heb ik intussen 5 keer gehoord en ik vind ze nog altijd even idioot. |
| Bericht: #375814 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:31 | Onderwerp: |
 |
|
Voor zij die integenstelling tot onze jonge vriendin''Tineke'' wel interesse hebben, en zich ook vragen stellen over de oprechte intenties van Hendrik Boonen (Fervent Nationaal)
Deze brief werd vanavond naar aanleiding van de uitzending van telefacts, over de gedupeerden van spaarselect verzonden naar V.T.M.
De mensen die werden opgelicht door spaarselect worden geholpen door Mijnheer Hendrik Boonen( lijkt mij de Inge Vervotte van de Sabena wel).
Volgens bepaalde personen wil Mijnheer Boonen klanten ronselen wat ik persoonlijk niet geloof.
Hendrik Boonen is woonachtig binnen het district Deurne, waar ik overigens ook woonachtig ben.
Wij waren samen actief binnen het Liberaal Appel van Ward Beysen. Binnenkort neemt Hendrik Boonen in Antwerpen deel aan de verkiezingen met zijn eigen lijst( Fervent Natioaal-Front National).
Duidelijk dat dit een campagnestunt is, waar de gedupeerden worden voor gebruikt en misbruikt, evenals VTM werd gebruikt en misbruikt.
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
| Bericht: #375815 |
|
|
Rudy Van Nespen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:33 | Onderwerp: |
 |
|
Voor zij die integenstelling tot onze jonge vriendin''Tineke'' wel interesse hebben, en zich ook vragen stellen over de oprechte intenties van Hendrik Boonen (Fervent Nationaal)
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
Tja, VTM is nu wel danig onder de indruk van uw geweldige en welgefundeerde brief...  |
| Bericht: #375816 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:33 | Onderwerp: |
 |
|
Beleefde groeten
M.De Ryck Peter
Ik - en de meeste forumleden - kunnen lezen. Een "brief" twee keer in eenzelfde topic zetten, is dus tijdverlies! |
| Bericht: #375817 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:37 | Onderwerp: |
 |
|
Beperk u dan ook tot de inhoud van de brief Maus.
Ps. de forumleden en ik ( opvoeding?)
Laatst aangepast door L.D. op Wo 14 Apr 2004, 23:38, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #375818 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:38 | Onderwerp: |
 |
|
Beperk u dan ook tot de inhoud van de brief Maus.  |
Ik zie daar geen inhoud in  |
| Bericht: #375819 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:39 | Onderwerp: |
 |
|
Daarom kwam u niet in aanmerking als ombudsvrouw.  |
| Bericht: #375820 |
|
|
Rudy Van Nespen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:41 | Onderwerp: |
 |
|
Tja, Maus,
dat komt omdat men Peter het best kan omschrijven met één spreekwoord:
"Holle vaten klinken het luidst!"
 |
| Bericht: #375821 |
|
|
L.D.
PI Junior

| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:47 | Onderwerp: |
 |
|
| Rudy Van Nespen schreef: |
Tja, Maus,
dat komt omdat men Peter het best kan omschrijven met één spreekwoord:
"Holle vaten klinken het luidst!"
 |
WANNEER DE VOORZITTER VAN FERVENT NATIONAAL''HENDRIK BOONEN''GEDUPEERDE SPAARDERS, MISBRUIKT OM LEDEN TE RONSELEN VOOR ZIJN PARTIJ, DAN ZIJN DIT GEEN HOLLE VATEN MIJNHEER VAN NESPEN
|
| Bericht: #375824 |
|
|
Rudy Van Nespen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:50 | Onderwerp: |
 |
|
| L.D schreef: |
WANNEER DE VOORZITTER VAN FERVENT NATIONAAL''HENDRIK BOONEN''GEDUPEERDE SPAARDERS, MISBRUIKT OM LEDEN TE RONSELEN VOOR ZIJN PARTIJ, DAN ZIJN DIT GEEN HOLLE VATEN MIJNHEER VAN NESPEN
|
Braaf, Peterke, braaf...  |
| Bericht: #375826 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Apr 2004, 23:50 | Onderwerp: |
 |
|
Gelieve de Caps-lock met rust te laten! |