joppe
PI Pro

Uit: bezorgdheid |
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 11:38 | Onderwerp: Ik ben racist en daar ben ik fier op |
 |
|
Als de politiek correcte inquisitie de grenzen van vrije meningsuiting zo sterk wenst te beknotten als nu, dan kan ik alleen maar fier zijn dat ik nog tot die groep behoor die de waarheid durft te zeggen in plaats van de mensen voor te liegen uit puur eigenbelang.
De nieuwe situatie heeft ervoor gezorgd dat ik momenteel een dissident geworden ben, niet meer niet minder.
De enorme overvloed aan haat die er nu plots vanuit linkse hoek gespuid wordt omdat het nu zogezegd gerechtvaardigd zou zijn dit te doen laat me eigenlijk steenkoud.
Ik ben nog steeds dezelfde persoon die ik was voor 21 april, het zijn de linkse fascisten die zich, blijkbaar gesterkt door een twijfelachtig vonnis, zich nu plots geroepen voelen om ons nog agressiever en degoutanter dan voorheen te gaan stigmatiseren, en dat zegt eigenlijk meer over hen dan over ons.
De linkse maskers zijn de laatste 2 dagen vaak afgevallen: het linkse fascisme is nu officieel een feit.
Er is een zeer belangrijke veldslag verloren maar de strijd is ver van over. De toekomst zal uitwijzen wie er uiteindelijk als fascistisch in de geschiedenisboeken zal vermeld worden, en dat dat het vlaams blok zal zijn staat verre van vast. |
| Bericht: #378457 |
|
Advertentie
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 11:44 | Onderwerp: |
 |
|
Het doel van het Vlaams Blok, om racisme en discriminatie een wettelijke basis te geven, is mislukt. Leg je d'r maar bij neer, je zal er beter van kunnen slapen.  |
| Bericht: #378460 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 13:57 | Onderwerp: |
 |
|
| the Piano schreef: |
Het doel van het Vlaams Blok, om racisme en discriminatie een wettelijke basis te geven, is mislukt. Leg je d'r maar bij neer, je zal er beter van kunnen slapen.  |
Ik heb geen grauw verleden goed te maken zoals sommigen he hugo, dus ik slaap zelfs heel goed.
Je kan de zaak trouwens ook omdraaien: ze hebben geprobeerd om censuur een wettelijke basis te geven en zijn daar nu (eindelijk) in geslaagd. |
| Bericht: #378484 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 14:46 | Onderwerp: |
 |
|
Het doel van het Vlaams Blok,
om racisme en discriminatie een wettelijke basis te geven
, is mislukt. Leg je d'r maar bij neer, je zal er beter van kunnen slapen.  |
Mooi geformuleerd. |
| Bericht: #378501 |
|
|
Goldwing
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 14:47 | Onderwerp: |
 |
|
| joppe schreef: |
Ik heb geen grauw verleden goed te maken zoals sommigen he hugo, dus ik slaap zelfs heel goed.
Je kan de zaak trouwens ook omdraaien: ze hebben geprobeerd om censuur een wettelijke basis te geven en zijn daar nu (eindelijk) in geslaagd. |
Nog mooier geformuleerd!  |
| Bericht: #378502 |
|
|
Needa Brandt
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 15:28 | Onderwerp: |
 |
|
Me erbij neerleggen???
Dat hadden jullie wel gewild.
Al sluiten ze me levenslang op...
Al halen ze alle truken uit hun doos...
JAMAIS,NEVER,NOOIT... DUIDELIJK ZO??? |
| Bericht: #378534 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 15:30 | Onderwerp: |
 |
|
Ik mag u dus racist noemen, joppe? |
| Bericht: #378536 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 15:41 | Onderwerp: |
 |
|
| Generaal schreef: |
| Ik mag u dus racist noemen, joppe? |
Gij moogt dat generaal want ik heb u ook al veel uitgekafferd: eerlijk is eerlijk
Neen serieus nu, wat ik bedoel is dat met de huidige definitie die er van de term "racist" geworden is, ik daar inderdaad eigenlijk geen probleem meer mee heb.
Een beetje zoals na lang misbruik (vooral door de communisten van agalev) de term "democratisch" een karikaturale betekenis gekregen heeft en ik het ergens tussen lachwekkend en lovend situeer als men mij en mijn kiesverwanten als "ondemocratisch" bestempelt. |
| Bericht: #378544 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 16:00 | Onderwerp: |
 |
|
Wel, het is natuurlijk duidelijk dat jij waarschijnlijk geen biologische racist zult zijn (iemand die mensen beoordeeld op huidskleur), maar daarnaast bestaat er wel nog het cultuurracisme... |
| Bericht: #378553 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 16:24 | Onderwerp: |
 |
|
| Generaal schreef: |
| Wel, het is natuurlijk duidelijk dat jij waarschijnlijk geen biologische racist zult zijn (iemand die mensen beoordeeld op huidskleur), maar daarnaast bestaat er wel nog het cultuurracisme... |
Ik ben een echte cultuurracist, dat klopt.
Ik heb daar ook geen enkel probleem mee om dat te bekkennen.
Ik vind de islam een achterlijke godsdienst bijvoorbeeld.
Ik ben ook een klein beetje biologisch racist in die zin dat ik denk dat ras en afkomst een weliswaar vrij kleine en ondergeschikte maar toch bestaande rol speelt in de ontwikkeling van het individu.
Maar individuen beoordeel ik zowiso altijd anders dan groepen.
Anders zou ik nooit naast mijn joodse en chinese vrienden ook marokkaanse vrienden hebben. |
| Bericht: #378567 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 16:46 | Onderwerp: |
 |
|
Cultuurracist ? Is dat een nieuwe linkse vinding ?
He, klinkt eigenlijk wel leuk...
Ja, dat wil ik ook wel zijn eigenlijk. Het klinkt gewoon tof, zeker doordat het woordje "racist" erin zit (u weet wel, dat woord dat sindskort elke waarde heeft verloren).
IK BEN OOK EEN CULTUURRACIST ! Joepie !  |
| Bericht: #378575 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 17:10 | Onderwerp: |
 |
|
@Generaal: hoe zou je mij omschrijven? Doe je best: ik haat religies. OMdat het katholicisme veel van zijn pluimen verloren heeft, richt ik nu mijn pijlen op de achterlijke varkensgodsdienst, Islam. Omdat die onze vrijheid bedreigt. Verder ook tegen het establishment en tegen de particratie. Ben ik voor jou een racist? I don't care... . |
| Bericht: #378577 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 18:58 | Onderwerp: |
 |
|
Ik beschouw mezelf helemaal niet als een racist. Ik kan me anderzijds wel inbeelden dat pinko's en franskiljon's van Lions me als dusdanig zouden brandmerken. Bij voorbeeld ik zeg niet en geloof niet dat alle Maghrebijnen minderwaardig of crimineel zijn.
Tijdens mijn jarenlang verblijf in Parijs had ik twee Algerijnse kameraden: nice guys!
Maar ik geloof wel in de statistieken zoals die verzameld door Marian van San. Ik zie de bekrompen breintjes dus denken: weer een racist
Zoals de Belgische staat zelf, vind ik dat een aantal voordelen en functies moeten gereserveerd worden voor mensen met Belgische Nationaliteit. Fout zeggen de 'rechtvaardige rechters' van Gent. Weer een racist!
Ik ben ziek van afkeer en walg van zoveel kwaadaardigheid.  |
| Bericht: #378598 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:30 | Onderwerp: |
 |
|
| Verhofstadthater schreef: |
| @Generaal: hoe zou je mij omschrijven? Doe je best: ik haat religies. OMdat het katholicisme veel van zijn pluimen verloren heeft, richt ik nu mijn pijlen op de achterlijke varkensgodsdienst, Islam. Omdat die onze vrijheid bedreigt. Verder ook tegen het establishment en tegen de particratie. Ben ik voor jou een racist? I don't care... . |
Jij bent een populist. |
| Bericht: #378612 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:32 | Onderwerp: |
 |
|
| Abramis schreef: |
Cultuurracist ? Is dat een nieuwe linkse vinding ?
He, klinkt eigenlijk wel leuk...
Ja, dat wil ik ook wel zijn eigenlijk. Het klinkt gewoon tof, zeker doordat het woordje "racist" erin zit (u weet wel, dat woord dat sindskort elke waarde heeft verloren).
IK BEN OOK EEN CULTUURRACIST ! Joepie !  |
Cultuurracisme is je eigen cultuur meer rechten toekennen omdat die nu eenmaal eigen zou zijn aan een bepaald gebied. Bv. de autochtone Vlaamse cultuur meer rechten toekennen in Vlaanderen, wat uiteraard onaanvaardbaar is. In de praktijk kan dit ook leiden tot biologisch racisme, wanneer men mensen niet in staat ziet om aan het cultuurracistische dictaat te voldoen. |
| Bericht: #378614 |
|
|
Ben Militant
PI Senior

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:34 | Onderwerp: |
 |
|
Net als JOPPE ben ik er ook erg fier en trots op "racist" te zijn
Het woord racist heeft wel een erg brede invulling gekregen.
Als het is om een debat te doden, dan maakt mij het niet uit hoe ik dan genoemd wordt het zij zo!!
Voor mij eindigt democratie daar waar politiek links zich van etiketten als deze gaat bedienen in het publieke debat.
LIEVER RACIST DAN LAND- EN VOLKSVERRADER!!!!!!! |
| Bericht: #378617 |
|
|
Lekker Links!
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:36 | Onderwerp: |
 |
|
| Ben Militant schreef: |
Net als JOPPE ben ik er ook erg fier en trots op "racist" te zijn
Het woord racist heeft wel een erg brede invulling gekregen.
Als het is om een debat te doden, dan maakt mij het niet uit hoe ik dan genoemd wordt het zij zo!!
Voor mij eindigt democratie daar waar politiek links zich van etiketten als deze gaat bedienen in het publieke debat.
LIEVER RACIST DAN LAND- EN VOLKSVERRADER!!!!!!! |
Los van de veroordeling is iemand die fier is racist te zijn ziek in zijn hoofd. Wees daar maar zeker van. Voor de rest doen jullie maar. |
| Bericht: #378619 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 19:36 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben niets liever dan een volksverrader. |
| Bericht: #378620 |
|