Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Weer mislukt

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Goldwing
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 21:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Lekker Links! schreef:

Officieus doen jullie hetzelfde: voor jullie zijn ook alle SP.a'ers sjoemelaars, dus ik weet niet wat je aan wil klagen.
Ten tweede herhaal ik dat het Blok zich niet wil distantiëren van personen die expres rassenhaat predikken, daarmee gaat ze het indirect goed gaan keuren en ondersteunen. Ten derde weet iedereen die bij het blok gaat dat er van dat schorum in de partij sit die getolereerd en gesteund worden door de partij. Ook die verklaren zich dus indirect akkoord met die standpunten. M.a.w. het Hof hoeft geen onderscheid te maken als de partij dat zelf niet doet!

Juist! Officieus doen we hetzelfde. Met dit verschil : WIJ SLEUREN JULLIE NIET VOOR DE RECHTBANK!
Wij bekampen jullie woord tegen woord!
Wat je ten tweede betreft, ben je niet erg duidelijk. Bedoel je sommige racisten die op het blok stemmen? Daar kan het VB niks aan doen! Bedoel je mensen die écht racistische uitspraken doen? Die worden veroordeeld, zowel door het VB als door het gerecht! Bedoel je àlles wat het VB zegt? In mijn ogen is dit geen racisme. En als jij een beetje verstand hebt (en ik denk dat je meer dan een beetje hebt) dan zie je dat in! Lees het arrest! Lees voor welke uitspraken het VB veroordeeld werd en open je ogen!

Jouw derde punt is zwak. Het enige punt dat in dit arrest van tel was, was het programma van het VB én de pamfletten van het VB. En NIET die paar racisten die op het VB stemmen!
Bericht: #378745

Rapporteer deze post

Advertentie
Focuss
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 11:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik geef toe dat ik nu iets linkser en enthousiaster reageer dan vroeger. Maar misschien was mijn visie tov het blok vroeger verkeerd en naïef?. De tijd zal het uitwijzen...

Uitspraak van het Hof van Beroep op 21 april 2004

Hoe linkser hoe slechter...ik was een linker vroeger.
Moet toegeven dat dit fout was , de mentaliteit van alles kan en mag is niet goed , dan ga je naar toestanden die we nu kennen...
Er moet ergens en lijn zijn , een bepaalde waarde , mensen die links denken hebben die niet daarvoor geld dat alles mag en kan.
Dat kan juist niet als je een deftige gemeenschap wilt vormen.
Daar zijn regels , WETTEN , RECHTEN en PLICHTEN voor nodig...
Die plichten vergeten de linksen nogal es , de rechten nemen ze altijd als het hun uitkomt...
En als je van het gehalte van Stevaert z'en SPA bent , dan heb ik m'en bedenkingen.
Bericht: #378909

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 11:09 | Onderwerp: Re: Weer mislukt  Reageer met quote   Naar boven

hans schreef:
"Guy Verhofstadt onderzoekt in De Belgische Ziekte welke veranderingen en hervormingen ons land uit de huidige economische en institutionele crisis kunnen halen. Wat justitie betreft wil Verhofstadt de rechtszekerheid garanderen door het herstel van de onafhankelijkheid van gerecht, politie en opsporingsdiensten"

Weer mislukt Liar

Nijntje spreekt zich weer tegen,hij kan zelf niet goed liegen.
" herstel van de onafhankelijkheid van gerecht"
ik dacht dat het gerecht onafhankelijk was,of is het omdat het blok veroordeeld werd dat hij nu werk gaat maken van de onafhankelijkheid van het gerecht ?
Magere zeveraar is dat.
Het burgermanifest is door de spleet van zijn tanden naar buiten gekomen,maar de uitvoerbaarheid ervan waren enkel dromen.
Bericht: #378912

Rapporteer deze post

the repman
PI Master
PI Master

Uit: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc...
Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 11:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dat ze doen wat ze willen op hun kop staan, veroordelen enz

de 13de zal er géén ene moeten proberen om mijn potlood vast te nemen! de eerste die zijne rotte rode kop in mijn kot steekt zal blauw en blond van kleur worden.

Ik hoop uit de grond va mijn hart dat ze hun achterlijke probeersels als een boemerang in hun bakkens krijgen, en ik denk dat er veel burgers nu ook zo denken, "ah we mogen dat niet!!?"

ben ik nu racist? nenee noem me maar realist!
Bericht: #378913

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 11:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the repman schreef:
dat ze doen wat ze willen op hun kop staan, veroordelen enz

de 13de zal er géén ene moeten proberen om mijn potlood vast te nemen! de eerste die zijne rotte rode kop in mijn kot steekt zal blauw en blond van kleur worden.

Ik hoop uit de grond va mijn hart dat ze hun achterlijke probeersels als een boemerang in hun bakkens krijgen, en ik denk dat er veel burgers nu ook zo denken, "ah we mogen dat niet!!?"

ben ik nu racist? nenee noem me maar realist!

De banner hieronder heb ik reeds besteld voor onze vier voertuigen om op de bumber te kleven,en ik raad iedereen aan die democratie nauw aan het hart ligt dit ook te doen,zodat de mensen die dit lezen tot 13 juni een juist beslissing kunnen nemen.En ze zijn gratis.
<a href="http://www.vrijemeningsuiting.org/index.php?p=allerlei">Hier bestellen</a>
Bericht: #378915

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 13:59
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het vertrouwen in politie en gerecht blijft groeien the Piano Vr 30 Apr 2004, 17:40
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury? deanta Di 27 Apr 2004, 03:35
4sake Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kogel is door de kerk: Storme stapt zelf op Thomas O'Malley Ma 26 Apr 2004, 23:33
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het gaat nog plezant worden voor ons . Blauwvoet Ma 26 Apr 2004, 22:18
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Filip Dewinter:"Het cordon sanitaire is goed voor ons' the Piano Ma 19 Mei 2003, 10:35
the Piano Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief