Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
vraagjes aan metser,piano,en diegene die hun mening delen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 17:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
Mijn antwoorden op de vraagjes:

) Die "regelmatig", hebt u daar cijfers over? Want ik vind het probleem vaak "sterk overroepen". Ikzelf heb nog niet echt ergens last van gehad, ook al kom ik bijna dagelijks in Mechelen (naar men zegt, één van de ergste steden op dit vlak). Zelfs in de buurt van het station heb ik nooit ergens last van gehad. Natuurlijk moet je zelf ook niet uitdagen Grin .

Staan jullie dan nooit stil bij de vraag "hoe brengt men een mens zover dat hij op het andere ras een haat krijgt?"
Al bij stilgestaan, maar ben nog steeds op zoek naar het antwoord. Kan jij me dat geven Smile ?

Tot daar de antwoorden. Nog één ding: dit is mijn persoonlijke visie. Ik zeg niet (nooit trouwens) dat ik "de volledige waarheid" in pacht heb (heeft iemand die?).

Ja wie zou u lastig vallen? Ik denk eerder dat ze gaan lopen, als ze u zien Lol Razz
Bericht: #379081

Rapporteer deze post

Advertentie
Brera
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 17:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

NETWORK schreef:

verkoop je lichaam . al betwijfel ik dat het veel zal opbrengen .
misschien per kilo . Mr. Green

Merci zenne ! ik moest nog wel eten... Evil
Bericht: #379084

Rapporteer deze post

pistoléke
PI Addict
PI Addict

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Za 24 Apr 2004, 19:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
pistoléke schreef:
De metser schreef:
Jij bent geen racist. Je stemt enkel voor een partij die zogenaamd voor uw problemen een pasklaar antwoord heeft.
Maar is dat ook zo? Daar moet je maar eens over nadenken.

niet enkel mijn probleem maar dat van honderdduizenden andere burgers,en het blok is de enige partij die er een pasklaar antwoord op geeft,en er zich duidelijk voor in de bres wil werpen,(meer dan eens hetzij in uitzendingen van zwart/wit het zei op fora zei ik naar de heren politiekers toe "word es wakker" maar doch de traditionele partijen leggen zulke problemen naast zich neer,en als er dan in de andere partijen iemand over die problemen durft te beginnen word die teruggefloten door de partijtop,zie oa smaghe,coveliers enz...moest men zulke dingen niet doen dan werd het beter(de maatschappij is rot,en als het nog beter te maken valt dan is het hoog tijd,want volgens mij is het al lang te laat)

En u zegt dat de Eigen Volk Krant niet leest? Wel ik twijfel daar aan. Wink
Gekoppeld daar aan parafeert u alles wat het VB in zijn boekskes zegt. U bent daardoor een onvrij mens.

Maar dat mag natuurlijk. Het maakt van u een ideologisch vriend van abou J. Da's alles.

ik lees die krant niet,u mag daaraan twijfelen,dat is uw goed recht,waar ben ik onvrij in?omdat ik de waarheid zeg?ik ben niet te vergelijken met abou jah jah nog bijlange niet Wink
Bericht: #379132

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 17:18
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Didier Reynders met een piepstemmetje The Partycrasher Di 27 Apr 2004, 10:55
The Partycrasher Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief