New Statesman
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 00:32 | Onderwerp: Met z'n allen klacht indienen bij het CGKR |
 |
|
Las ik vandaag niet in een krant dat volgens Kommandant Propagandastaffel Verhofstadt "iedereen vrij is om een klacht in te dienen bij het CGKR"???
Waarop wachten we nog: ik herinner me een advertentie van een paar jaar geleden, ik denk van de toenmalige Cera-bank was, en de tekst luidde "Bestel nu een ticket voor Werchter dan staat er alvast 1 Hollander minder op de wei!". Mmm...vervang Hollander door Marokkaan en we hebben een probleem. Maar gezien de rechtbank een precedent heeft geschapen neem ik aan dat dit soort uitspraken niet meer kunnen. Ander voorbeeld: het "onafhankelijke" weekblad Humo bezondigt zich regelmatig aan haat tov onze Duitse medemensen met steeds terugkerende insinuaties over WOII en de "moffen". Dit kan dus eveneens niet meer.
Ik weet wat ik ga doen, de EERSTE keer dat ik nog ergens een onvertogen woord lees in onze politiek-correcte media over Nederlanders of Duitsers hang ik 5 minuten daarna met het CGKR aan de lijn om klacht in te dienen.
Laten we ze een beetje werk geven, onze gedachtenpolitie. En reken maar dat ik dagelijks terugbel om een stand van zaken te weten! |
| Bericht: #379299 |
|
Advertentie
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 00:35 | Onderwerp: |
 |
|
Dat staat u volledig vrij ... weet wel dat het gerecht uw klacht eventueel kan seponeren wegens "teveel werk" en "niet belangrijk genoeg"  |
| Bericht: #379303 |
|
|
Goldwing
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 00:36 | Onderwerp: |
 |
|
 |
| Bericht: #379304 |
|
|
New Statesman
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 00:50 | Onderwerp: |
 |
|
| Maus schreef: |
Dat staat u volledig vrij ... weet wel dat het gerecht uw klacht eventueel kan seponeren wegens "teveel werk" en "niet belangrijk genoeg"  |
maar BEHANDELEN moeten ze de klacht wel.
Leg me anders het verschil even uit:
a) Marokkaan=m*kak
b) Nederlander=kaaskop
c) Duitser=mof
Als je a) erger vindt dan b) en c), beweer je dus dat een volk superieur is aan de overige twee en dus aan RACISME! |
| Bericht: #379317 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 00:55 | Onderwerp: |
 |
|
Save the world... kill yourself! |
| Bericht: #379319 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 01:01 | Onderwerp: |
 |
|
| Verhofstadthater schreef: |
Waarom doe je het zelf niet? |
| Bericht: #379322 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 01:05 | Onderwerp: |
 |
|
 |
| Bericht: #379324 |
|
|
NETWORK
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 01:07 | Onderwerp: |
 |
|
omdat ik nog een pint van hem tegoed heb ... nu goed .
wie mist er jou ?  |
| Bericht: #379325 |
|
|
pol
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 09:23 | Onderwerp: |
 |
|
Iemand nog het artikel van Besmet over kutmarokanen? |
| Bericht: #379364 |
|
|
Sundancer
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 10:02 | Onderwerp: |
 |
|
Als wij het hebben over "vreemdelingen" political correct voor veel mensen moeilijk woord "allochtonen" dan hebben wij het niet over "rassen". Hoe is het mogelijk dat een rechtbank in dit apeland een politieke partij voor racisme kan veroordelen? Ik zie alleen maar een loens manoeuvre van politieke tegenstanders die een concurrent (800.000 stemmen) wil uitschakelen.
De wereld behoort aan iedereen maar iedereen kan eenvoudigweg niet op dezelfde plaats wonen. Nederland begint aan de grote kuis met gewoon dezelfde maatregelen als het VB hier voorstelt en ervoor veroordeelt wordt. |
| Bericht: #379366 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 25 Apr 2004, 15:00 | Onderwerp: |
 |
|
racistische opmerkingen en gedrag zijn shering en inslag tegenover de autochtone gemeenschap door de allochtone gemeenschap, zelf ben ik er regelmatig het voorwerp van door de familie van mijn partner die toch oh zo op ons neerkijken en zich zo superieur voelen, alhoewel ze uit één van de armste (financieel en mentaal) landen van de wereld afkomstig zijn. Ik weet één zaak zeker, op 13 juni stem ik VLAAMS BLOK. En niet alleen omdat zij opkomen voor de rechten van de vlamingen tegenover de autochtonen, waar mijn mening staat vast sinds ik de Waalse politici zag triomferen, dit kan niet meer, zoveel fondsen gaan reeds naar het Waalse gewest en nu nog blij ook, natuurlijk een beetje meer voor hun. Dank U Steve gratis, Steve "brood en spelen" = nu "busticketje". En voor elke VLDer op dit forum, ik was een VLD stemmer die Patricia Ceyssens en Vincentje persoonlijk ken. Ik heb genoeg van hun haarsplitterij en hypocrisie. Maar ja hun vriendjes vliegen met hun eigen helicopter naar Monaco en Sainte-Maxim wat weten zij wat er op de begane grond gaande is.
Ik denk er al langer sterk aan om klacht in te dienen tegen het "systematische racistische gedrag "van de allochtonen.
Arm Vlaanderen en Vlamingen, nog een beetje meer spelletjes op TV en een gratis buskaartje erbij, en ze zijn weer tevreden.
Ik ben het toch zo kotsbeu en zal mischien naar Abu Jaja zijn raad moeten volgen en emigreren naar een land waar men denkt aan de wensen van zijn burgers. En mischien zouden we het allemaal moeten doen, dan kunnen zij (the political establishment volgens The Times gisteren) naar de pijpen van Jaja dansen en voor Patricia een hoofddoek. En voor Steve een koffiehuis in de plaats van een vlaams café (waar hij echter goed op zijn plaats was en had moeten blijven) |
| Bericht: #379420 |
|
|
joppe
PI Pro

Uit: bezorgdheid |
| Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 08:22 | Onderwerp: |
 |
|
Als hij u doodt vliegt hij in den bak en zijn wij een waardevol forum lid kwijt. Als ge het zelf doet is de zaak ook van de baan zonder dat er iemand schade hoeft te leiden.
Gesnopen?  |
| Bericht: #379672 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 07:02
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |