Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
deanta
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 23:40 | Onderwerp: Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury?  Reageer met quote   Naar boven

Eigelijk had er geen vuiltje aan de lucht geweest indien het Vlaams Blok mocht veroordeeld zijn door een volksjury in een assisenzaak.
Maar dat hebben onze paarse partijen niet aangedurfd. Daarom hebben ze de gronwet veranderd. Shame on you
Dit feit op zich vind ik schandalig en ik zal het ze nooit vergeven. Mijn stem krijgen de traditionele partijen nooit meer!
Bericht: #380027

Rapporteer deze post

Advertentie
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 23:42 | Onderwerp: Re: Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenju  Reageer met quote   Naar boven

deanta schreef:
Eigelijk had er geen vuiltje aan de lucht geweest indien het Vlaams Blok mocht veroordeeld zijn door een volksjury in een assisenzaak.
Maar dat hebben onze paarse partijen niet aangedurfd. Daarom hebben ze de gronwet veranderd. Shame on you
Dit feit op zich vind ik schandalig en ik zal het ze nooit vergeven. Mijn stem krijgen de traditionele partijen nooit meer!
Trek het je niet aan meid, je zal niet de enige zijn die er zo over denkt Mr. Green
Bericht: #380028

Rapporteer deze post

Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 23:43 | Onderwerp: Re: Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenju  Reageer met quote   Naar boven

deanta schreef:

In een volksjury zitten 12 mensen. Zou toeval zijn als dat allemaal (of toch min. 6) Vlaams Blokkers zijn / waren (die dus hun partij "vrijspreken").
Bericht: #380029

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 26 Apr 2004, 23:45 | Onderwerp: Re: Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenju  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
deanta schreef:

In een volksjury zitten 12 mensen. Zou toeval zijn als dat allemaal (of toch min. 6) Vlaams Blokkers zijn / waren (die dus hun partij "vrijspreken").
Dat heeft er niets mee te maken Maus. Een nuchter denkend mens, niet Blokker zijnde, had ze evengoed vrijgesproken. Lees eerst het hele arrest eens voordat je haastige postings doet die nergens op slaan en op niets gebasseerd zijn.
Bericht: #380031

Rapporteer deze post

deanta
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 00:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus, waarom hebben ze dan de grondwet veranderd opdat een "beroepsrechter" de klus zou klaren ?
Hebben onze "democraten" dan geen vertrouwen meer in "de mensen"? d'oh! Ze bedelen nochtans constant voor hun stem.
Bericht: #380034

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 03:35 | Onderwerp: Re: Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenju  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
deanta schreef:

Dat is natuurlijk weer nen uitleg met het verstand van een muis !
en dat is al geen groot dier.
Bericht: #380048

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 13:36
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok in Antwerpen boven de 40% !!! De Prof Di 27 Apr 2004, 13:42
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De link werkt niet meer automatisch. Vicky Di 27 Apr 2004, 09:19
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kogel is door de kerk: Storme stapt zelf op Thomas O'Malley Ma 26 Apr 2004, 23:33
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Uitbreiding van onze LEBENSRAUM, nu direct ANSCHLUSS fonne Ma 26 Apr 2004, 19:56
fonne Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief