joppe
PI Pro

Uit: bezorgdheid |
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 16:52 | Onderwerp: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
Van de initiele overwinningsroes van de linkse fascisten alhier blijft na minder dan een week nog weinig te bespeuren.
Waarschijnlijk heeft de steun die het blok uit allerlei onverwachte hoeken heeft gekregen (zowel links als rechts in het politieke spectrum) hen een beetje uit hun lood geslagen.
Een gelijkaardige reactie van korte duur zoals deze van vorige week valt echter te verwachten waneer cassatie het vonnis bevestigt.
De kans dat het Blok misschien van de nood een deugd zal maken door zich helemaal te gaan herprofileren is vrij groot
Als dan uit de opiniepeilingen blijkt dat deze partij nog meer stemmen achter zich zal krijgen dan het vroegere blok, dan zullen de leden van de
geda
nken
po
lizei waarschijnlijk nog groener lachen dan op 13 juni al het geval zal zijn.
Wij verkneukelen ons nu al voor wat komen gaat  |
| Bericht: #380163 |
|
Advertentie
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 18:06 | Onderwerp: |
 |
|
Misschien beginnen ze toch eindelijk te begrijpen wat voor onzin ze aan het uitkramen waren. Ik heb van linkse kant nog maar weinig deftige argumenten gehoord, meer dan wat oeverloos gescheld was het niet. En dan natuurlijk het grote argument dat de rechter gezegd heeft dat het Vlaams Blok racistisch is en dat dus zo is. Wie niet spreekt over de subjectieve interpretatie, maar over de wetgeving zelf, die krijgt te horen dat de wet goed gekeurd is door het parlement en dus door het volk. In Rusland hebben ze ook een 'democratisch' verkozen Poetin en daar worden ook heel wat wetten goedgekeurd... I rest my case. |
| Bericht: #380169 |
|
|
janmettepet
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 18:36 | Onderwerp: |
 |
|
Volgens peilingen zou het blok 7% stemmen winnen dankzij het proces, je zou als linkse voor minder verzuren  |
| Bericht: #380175 |
|
|
Maus
PI Master

|
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:31 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
| joppe schreef: |
Van de initiele overwinningsroes van de linkse fascisten alhier blijft na minder dan een week nog weinig te bespeuren.
Waarschijnlijk heeft de steun die het blok uit allerlei onverwachte hoeken heeft gekregen (zowel links als rechts in het politieke spectrum) hen een beetje uit hun lood geslagen.
Een gelijkaardige reactie van korte duur zoals deze van vorige week valt echter te verwachten waneer cassatie het vonnis bevestigt.
De kans dat het Blok misschien van de nood een deugd zal maken door zich helemaal te gaan herprofileren is vrij groot
Als dan uit de opiniepeilingen blijkt dat deze partij nog meer stemmen achter zich zal krijgen dan het vroegere blok, dan zullen de leden van de
geda
nken
po
1. Niet iedereen heeft continu tijd om hier rond te hangen. Ik bijvoorbeeld heb vandaag les gehad van 09.30 tot 18.00 en was thuis om 20.00.
2. Ik heb persoonlijk weinig zin om op aanhoudende racistische zever nog veel te reageren. |
| Bericht: #380224 |
|
|
coucke en goethals
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:47 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
| Maus schreef: |
1. Niet iedereen heeft continu tijd om hier rond te hangen. Ik bijvoorbeeld heb vandaag les gehad van 09.30 tot 18.00 en was thuis om 20.00.
2. Ik heb persoonlijk weinig zin om op aanhoudende racistische zever nog veel te reageren. |
En we gaan niet SYSTEMATISCH te werk zoals blokkers dat doen  |
| Bericht: #380235 |
|
|
Focuss
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:49 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
geda
nken
po
Haaa , jij volgt les , allee een geluk dat je dat nog doet.
Ik kan hier niet continu rondhangen want ik werk 40 uur in de week en word op m'en karige dertiende maand door julie partijen (SPA-VLD) belast aan 57%...
D'as erger dan RACISME , dat is BROODROOF , ik moet kleine kinderen onderhouden.
Waar halen julie linksen het RECHT om altijd op het BLOK te schieten wanneer julie de man in de straat belasten van kan niet meer...
Haja , d'as juist , d'as voor ons sociaal systeem , waarvoor onze grootouders en ouders gevochten hebben nu te laten leeghalen door (ik zal het poper zeggen) "anderen".
Weet je wat ik met julie zou doen...julie werkkledij geven en julie laten werken i.p.v.hier onozele praat te komen vertellen over die mooie meerderheids partijen..
Je ziet dat je nog naar school gaat en dat mama en papa bijschiet..
Wacht tot je groter bent en es goed met je kop op de muur gelopen bent , je zult wel veranderen in denkwijze........ |
| Bericht: #380237 |
|
|
De metser
PI Master

Uit: 't Stad |
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:50 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
| coucke en goethals schreef: |
Én kennelijk?
Nee hoor. Daar doen beschaafde mensen niet aan mee.  |
| Bericht: #380238 |
|
|
Korben
PI Addict

Uit: Brugge |
| Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 20:50 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
toch wel : jullie verliezen SYSTEMATISCH stemmen aan het Vlaams Blok  |
| Bericht: #380239 |
|
|
coucke en goethals
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:12 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
| Korben schreef: |
En die worden SYSTEMATISCH uitgesloten zodat de cirkel rond is  |
| Bericht: #380498 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:35 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
| Korben schreef: |
En die nemen dan SYSTEMATISCH een andere naam en verdringen dan SYSTEMATISCH de traditionele partijen en we beginnen dan nu al SYSTEMATISCH te lachen en de linkse zullen SYSTEMATISCH blijven voortsjoemelen en SYSTEMATISCH berecht worden zoals elke belg voor de wet !!!!!!!!
 |
| Bericht: #380502 |
|
|
Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 14:40 | Onderwerp: |
 |
|
| janmettepet schreef: |
Volgens peilingen zou het blok 7% stemmen winnen dankzij het proces, je zou als linkse voor minder verzuren  |
Janmettepet, ben jij die van in de tijd van het frutforum die altijd met een andere pet-naam tekende? Ik vond dat toen plezant en was altijd benieuwd naar je nieuwe creaties! |
| Bericht: #380503 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:27 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
geda
nken
po
Jij bent dan ook de allerlaatste die we hier zouden missen. |
| Bericht: #380515 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:36 | Onderwerp: Re: Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek |
 |
|
Terwijl de andere partijen SYSTEMATISCH de maatregelen van het blok beginnen over te nemen in de hoop de kiezersvlucht te kunnen stoppen, waardoor ze SYSTEMATISCH door hun linkse achterban verweten worden dat ze te rechts zijn geworden, worden ze door hun rechtse achterban nog steeds verweten dat ze nog altijd te links zijn, waardoor er nog meer stemmen naar het blok gaan.
En zo is de circel inderdaad rond.
Op naar en tripartite die helemaal nieks anders meer gaat doen dan ruziemaken ipv problemen op te lossen. |
| Bericht: #380520 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:41 | Onderwerp: |
 |
|
Toen het vlaams blok net veroordeeld was hadden ze wel allemaal tijd om hier rond te hangen om haat te spuien en zich te verkneukelen.
Het zullen de eerste enqueteresultaten zijn die hen de moed in de schoenen hebben doen zakken  |
| Bericht: #380526 |
|
|
Needa Brandt
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:41 | Onderwerp: |
 |
|
Op naar en tripartite die helemaal nieks anders meer gaat doen dan ruziemaken ipv problemen op te lossen....
| Bericht: #380527 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:43 | Onderwerp: |
 |
|
Ik had wat vooruitgeschoven examens. In ieder geval, ik voel me er niet slechter bij dan vorige week, omdat het in essentie niet uitmaakt of ze gaan winnen bij de verkiezingen: ze worden immers toch uitgesloten (niet enkel strikt politiek) en het huidige programma als voor het laatst aan de burger worden voorgelegd. |
| Bericht: #380528 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:48 | Onderwerp: |
 |
|
| Generaal schreef: |
| Ik had wat vooruitgeschoven examens. In ieder geval, ik voel me er niet slechter bij dan vorige week, omdat het in essentie niet uitmaakt of ze gaan winnen bij de verkiezingen: ze worden immers toch uitgesloten (niet enkel strikt politiek) en het huidige programma als voor het laatst aan de burger worden voorgelegd. |
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Als het blok onder een andere naam opnieuw begint dan zal de gerechtelijke molen vanvoorafaan moeten beginnen draaien.
En of men dan als rechter nog zijn vingers wil branden is nog maar de vraag.
Vermits het blok een stemmengetrouwheid van 99% heeft heb ik veel meer redenen om de toekomst rooskleurig in te zien dan de blokhatertjes. |
| Bericht: #380536 |
|
|
Generaal
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:54 | Onderwerp: |
 |
|
| Ik had wat vooruitgeschoven examens. In ieder geval, ik voel me er niet slechter bij dan vorige week, omdat het in essentie niet uitmaakt of ze gaan winnen bij de verkiezingen: ze worden immers toch uitgesloten (niet enkel strikt politiek) en het huidige programma als voor het laatst aan de burger worden voorgelegd. |
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Als het blok onder een andere naam opnieuw begint dan zal de gerechtelijke molen vanvoorafaan moeten beginnen draaien.
En of men dan als rechter nog zijn vingers wil branden is nog maar de vraag.
Vermits het blok een stemmengetrouwheid van 99% heeft heb ik veel meer redenen om de toekomst rooskleurig in te zien dan de blokhatertjes. |
Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen. |
| Bericht: #380537 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 15:57 | Onderwerp: |
 |
|
| Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen. |
Fijn dat je zo bezorgd bent, Garnaaltje, maar het hoeft echt niet.
Iedereen die de meerderheid tegenwerkt, kunnen we toch gewoon in een cordon sanitair stoppen ? Naar het schijnt is dat een erg democratische oplossing !  |
| Bericht: #380541 |
|
|
joppe
PI Pro

| Geplaatst: Wo 28 Apr 2004, 16:00 | Onderwerp: |
 |
|
Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen. |
Als ge de absolute meerderheid hebt (wat in groot antwerpen trouwens momenteel het geval is), dan KUNNEN de anderen niet meer tegenwerken.
Dan kan trouwens inneens het bewijs geleverd worden dat wanneer het vlaams blok aan de macht komt er geen boekverbranding en dergelijke zal gebeuren, en daan staan jullie linkse leugenaars met de broek op de enkels. |
| Bericht: #380543 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 5 Jul 2008, 13:06
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |