Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Excuses aan thePiano...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
De metser
PI Master
PI Master

Uit: 't Stad
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 15:30  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke schreef:
ThePiano kan mijn chocodijzen kussen. Cool

Waarom? Die kerel had toch gelijk over heel de lijn. Zijn gelijk is bevestigd door een rechter. Wat let je dan? Ik begrijp dat niet hé…. Rolleyes
Waarom heeft een Vlaams Blok-Flamingant het toch zo moeilijk om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Zelfs die stokoude kerels die in de laats WO de verkeerde kant kozen krijgen geen verontschuldigingen over hun lippen. Confused

Is er dan toch een verband tussen het foute flamingantisme en het Vlaams Blok?
Bericht: #381783

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 15:42  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
KempensBoerke schreef:

Waarom? Die kerel had toch gelijk over heel de lijn. Zijn gelijk is bevestigd door een rechter. Wat let je dan? Ik begrijp dat niet hé…. Rolleyes
Waarom heeft een Vlaams Blok-Flamingant het toch zo moeilijk om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Zelfs die stokoude kerels die in de laats WO de verkeerde kant kozen krijgen geen verontschuldigingen over hun lippen. Confused

Zelfs SS-Standartenführer Tony Van Dijck heeft zijn excuses al aangeboden. Hij heeft mij een kort mailtje toegezonden en daar op stond: "Beste Piano, Mijne Eer heet niet meer Trouw, maar Tsiko!" Mr. Green
Bericht: #381790

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:12  Reageer met quote   Naar boven

Zijn mijn schoenen reeds gepoetst, nikkers??
Bericht: #381807

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:17  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
De metser schreef:
KempensBoerke schreef:

Zelfs SS-Standartenführer Tony Van Dijck heeft zijn excuses al aangeboden. Hij heeft mij een kort mailtje toegezonden en daar op stond: "Beste Piano, Mijne Eer heet niet meer Trouw, maar Tsiko!" Mr. Green

Is dá écht? Eek
Ben benieuwd of mijn Minoes ooit zo'n eer te beurt valt. Als jarenlang lid van het VB verdient ze wel iets. Al was het maar een paar brokjes diepgevroren Vlaamse Leeuw.
Bericht: #381808

Bosse
PI Junior
PI Junior

Uit: Boechout
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:24  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:

Misschien er al eens bij stilgestaan dat niet iedereen dit zo ervaart. Of hij nu gelijk heeft gekregen van die rechter in Gent of niet, zolang hij op Blokkers blijft kappen zal hij waarschijnlijk op weinig begrip van hen moeten rekenen, laat staan dat zij hun excuses gaan aanbieden.
Bericht: #381810

De metser
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:30  Reageer met quote   Naar boven

Zolang jullie de waarheid als 'kappen' ervaren zit er voor thePiano geen excuus in natuurlijk.
Bericht: #381811

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:33  Reageer met quote   Naar boven

De metser schreef:
Zolang jullie de waarheid als 'kappen' ervaren zit er voor thePiano geen excuus in natuurlijk.

Ik zou het toch fijn vinden moest er ééntje van de Vlaams Blok-fanaten toch zijn excuses aanbieden. Bij het gedacht alleen al dat dit kan gebeuren, moet ik nu al een traan wegpinken Wink
Bericht: #381813

Needa Brandt
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:57  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
De metser schreef:

Ik zou het toch fijn vinden moest er ééntje van de Vlaams Blok-fanaten toch zijn excuses aanbieden. Bij het gedacht alleen al dat dit kan gebeuren, moet ik nu al een traan wegpinken Wink

Dromen zijn bedrog maar tot op heden is dromen nog niet verboden dus ... dream on...
Bericht: #381821

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 12:51
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group