De metser
PI Master

Uit: 't Stad |
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 15:30 |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
ThePiano kan mijn chocodijzen kussen.  |
Waarom? Die kerel had toch gelijk over heel de lijn. Zijn gelijk is bevestigd door een rechter. Wat let je dan? Ik begrijp dat niet hé….
Waarom heeft een Vlaams Blok-Flamingant het toch zo moeilijk om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Zelfs die stokoude kerels die in de laats WO de verkeerde kant kozen krijgen geen verontschuldigingen over hun lippen.
Is er dan toch een verband tussen het foute flamingantisme en het Vlaams Blok? |
| Bericht: #381783 |
|
|
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 15:42 |
 |
|
| De metser schreef: |
Waarom? Die kerel had toch gelijk over heel de lijn. Zijn gelijk is bevestigd door een rechter. Wat let je dan? Ik begrijp dat niet hé….
Waarom heeft een Vlaams Blok-Flamingant het toch zo moeilijk om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Zelfs die stokoude kerels die in de laats WO de verkeerde kant kozen krijgen geen verontschuldigingen over hun lippen.
Is er dan toch een verband tussen het foute flamingantisme en het Vlaams Blok? |
Zelfs SS-Standartenführer Tony Van Dijck heeft zijn excuses al aangeboden. Hij heeft mij een kort mailtje toegezonden en daar op stond:
"Beste Piano, Mijne Eer heet niet meer Trouw, maar Tsiko!"
 |
| Bericht: #381790 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:12 |
 |
|
Zijn mijn schoenen reeds gepoetst, nikkers?? |
| Bericht: #381807 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:17 |
 |
|
| the Piano schreef: |
Zelfs SS-Standartenführer Tony Van Dijck heeft zijn excuses al aangeboden. Hij heeft mij een kort mailtje toegezonden en daar op stond:
"Beste Piano, Mijne Eer heet niet meer Trouw, maar Tsiko!"
 |
Is dá écht?
Ben benieuwd of mijn Minoes ooit zo'n eer te beurt valt. Als jarenlang lid van het VB verdient ze wel iets. Al was het maar een paar brokjes diepgevroren Vlaamse Leeuw. |
| Bericht: #381808 |
|
|
Bosse
PI Junior

Uit: Boechout |
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:24 |
 |
|
Misschien er al eens bij stilgestaan dat niet iedereen dit zo ervaart. Of hij nu gelijk heeft gekregen van die rechter in Gent of niet, zolang hij op Blokkers blijft kappen zal hij waarschijnlijk op weinig begrip van hen moeten rekenen, laat staan dat zij hun excuses gaan aanbieden. |
| Bericht: #381810 |
|
|
De metser
PI Master

| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:30 |
 |
|
Zolang jullie de waarheid als 'kappen' ervaren zit er voor thePiano geen excuus in natuurlijk. |
| Bericht: #381811 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:33 |
 |
|
| Zolang jullie de waarheid als 'kappen' ervaren zit er voor thePiano geen excuus in natuurlijk. |
Ik zou het toch fijn vinden moest er ééntje van de Vlaams Blok-fanaten toch zijn excuses aanbieden. Bij het gedacht alleen al dat dit kan gebeuren, moet ik nu al een traan wegpinken  |
| Bericht: #381813 |
|
|
Needa Brandt
PI Addict

|
| Geplaatst: Zo 2 Mei 2004, 16:57 |
 |
|
| the Piano schreef: |
| Zolang jullie de waarheid als 'kappen' ervaren zit er voor thePiano geen excuus in natuurlijk. |
Ik zou het toch fijn vinden moest er ééntje van de Vlaams Blok-fanaten toch zijn excuses aanbieden. Bij het gedacht alleen al dat dit kan gebeuren, moet ik nu al een traan wegpinken  |
Dromen zijn bedrog maar tot op heden is dromen nog niet verboden dus ... dream on... |
| Bericht: #381821 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 12:51
|
|
|
|
|