Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
6 Mei Herdenkingstocht Pim Fortuyn Rotterdam

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Events > Events & Sites

Author Thread
Ben Militant
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 23 Apr 2004, 22:23 | Onderwerp: 6 Mei Herdenkingstocht Pim Fortuyn Rotterdam  Reageer met quote   Naar boven

Gelezen in het regionale dagblad Haarlems Dagblad van donderdag 22 april 2004 :

Aanhang herdenkt moord Fortuyn

Rotterdam - Trouwe volgers van Pim Fortuyn herdenken 6 mei dat de politicus twee jaar geleden werd vermoord. Net als een jaar geleden leggen zij bloemen in het Media Park in Hilversum en op de begraafplaats in Driehuis (NH). In Rotterdam houden zij een bezinningstocht.
De tocht vertrekt om 16.15 bij Diergaarde Blijdorp en voert langs Fortuyns Palazzo di Pietro naar het vorig jaar onthulde monument aan de Korte Hoogstraat.

Ben Militant :
Uiteraard zal ik als fanatieke aanhanger van Pim Fortuyn ook deze dag van de partij zijn.
Net als op de stille tocht in 2002 waaraan naar schatting minmaal 10.000 mensen meededen
(in tegenstelling tot de wat tegenvallende opkomst ± 3.000 mensen bij de stille tocht in het extreem-linkse Amsterdam),
wat een indrukwekkende stille tocht was dat zeg, alleen al als ik er aan terug denk krijg ik er kippevel van!!!

En al die leuzen die aan het eind van de tocht uit honderden, duizenden kelen werden geschreeuwd.................................!!!!

-Pim Fortuyn : WIJ GAAN DOOR

-NOOIT MEER LINKS

-Pim Fortuyn, Pim Fortuyn

Ook de tocht vorige jaar was meer dan de moeit waard, met toespraken door de Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten en een toespraak door de moeder van de in Den Haag door een illegale Turk vermoordde jongeman van nog maar 20 jaar genaamd Jantje Hertogs.

Dus bij deze een oproep aan alle overtuigde Fortuynisten, nationalisten, vaderlandslievenden, geuzen en patriotten om donderdag 6 mei a.s., dus nu over ongeveer twee weken, u te verzamelen bij de Diergaarde Blijdorp bij de grote parkeerplaats gelegen aan de Abraham van Stolkweg, die gelegen is langs de ringweg A20 rond Rotterdam.
De parkeerplaats is voor de hardcorehouse-liefhebbers onder ons beter ook bekend als de locatie van de voormalig "beruchte" Energiehal.

Pim Fortuyn, rood-wit-blauw en Vlaamse Leeuwevlaggen van harte welkom!!
Bericht: #378771

Rapporteer deze post

Advertentie
Ben Militant
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Ma 3 Mei 2004, 16:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ook ´s-avonds zal er een programma zijn :

Avondprogramma

's Avonds zal er vanaf 20.00 uur een avondprogramma plaatsvinden in de Clauszaal in zalencomplex Engels, naast Rotterdam CS. De toegang hiervoor is gratis.

Er zijn diverse gastsprekers, waaronder Simon Fortuyn, Ronald Sörensen en Prof. Dr. S.W. Couwenberg.

Het thema van deze avond is: "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken".

Ben Militant : Voorgaande wordt ik als het goed begrepen, georganiseerd door de lokale partij Leefbaar Rotterdam waar wijlen Pim Fortuyn nog drie maanden fractievoorzitter van is geweest.

Donderdagavond 6 mei zal er ook nog een avondprogramma georganiseerd worden door de Vrienden van Pim.
Het exacte programma weet ik op dit moment nog niet maar zal ik in de loop van deze avond of anders morgen als aanvullende informatie hier bij plaatsen.
U kunt dus a.s. donderdagavond kiezen welk avondprogramma u volgt.
Bericht: #382065

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Ma 3 Mei 2004, 17:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Topic in het juiste onderdeel geplaatst.
Titel aangepast.
Gelieve geen CAPS te gebruiken. Dat komt schreeuwerig over.

Dina
Bericht: #382085

Rapporteer deze post

Ben Militant
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 4 Mei 2004, 00:43 | Onderwerp: 2e keus avondprogramma  Reageer met quote   Naar boven

En dan nu het andere programma wat ik u meer kan aanbevelen dan dat andere, door Leefbaar Rotterdam georganiseerde avondprogramma.
Het hierna volgende avondprogramma wordt georganiseerd door 'de Vrienden van Pim'.

Uitgaansgelegenheid 'Las Palmas' (naast het Nieuwe Luxortheater)
Prins Wilhelminakade 66, Rotterdam (Kop van Zuid, nabij de Erasmusbrug)

Entree : 5 Euro, aanvang 1900h

Warm en koud buffet is verkrijgbaar voor slechts 12 Euro

Sprekers :
- Huidig minister Nawijn (LPF)
- Ex-minister-president Hans Wiegel
- Prof. Dr. Bob Smalhout (bekend als columnist van 'de Telegraaf')

Ook zal er een videopresentatie gehouden worden over Pim Fortuyn.

Bereikbaarheid :
Vanaf Rotterdam C.S. met tram 20, tram 23 of de metro (uitstappen op station wilhelminaplein)

Parkeergelegenheid :
vanaf 1800h gratis parkeergelegenheid bij het Cafe 'Rotterdam', eveneens naast het Nieuwe Luxor.
Bericht: #382231

Rapporteer deze post

Den Duisteren Duikboot
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 4 Mei 2004, 18:41 | Onderwerp: Re: 2e keus avondprogramma  Reageer met quote   Naar boven

Ben Militant schreef:
En dan nu het andere programma wat ik u meer kan aanbevelen dan dat andere, door Leefbaar Rotterdam georganiseerde avondprogramma.
Het hierna volgende avondprogramma wordt georganiseerd door 'de Vrienden van Pim'.

Uitgaansgelegenheid 'Las Palmas' (naast het Nieuwe Luxortheater)
Prins Wilhelminakade 66, Rotterdam (Kop van Zuid, nabij de Erasmusbrug)

Entree : 5 Euro, aanvang 1900h

Warm en koud buffet is verkrijgbaar voor slechts 12 Euro

Sprekers :
- Huidig minister Nawijn (LPF)
- Ex-minister-president Hans Wiegel
- Prof. Dr. Bob Smalhout (bekend als columnist van 'de Telegraaf')

Ook zal er een videopresentatie gehouden worden over Pim Fortuyn.

Bereikbaarheid :
Vanaf Rotterdam C.S. met tram 20, tram 23 of de metro (uitstappen op station wilhelminaplein)

Parkeergelegenheid :
vanaf 1800h gratis parkeergelegenheid bij het Cafe 'Rotterdam', eveneens naast het Nieuwe Luxor.

Betekent dit dat we een hele avond van uw geblaat verlost zullen zijn die dag? Mr. Green
Bericht: #382400

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Di 4 Mei 2004, 20:58 | Onderwerp: Re: 2e keus avondprogramma  Reageer met quote   Naar boven

Den Duisteren Duikboot schreef:
Betekent dit dat we een hele avond van uw geblaat verlost zullen zijn die dag? Mr. Green
Kan jij hier naar hartelust samen met joop diens pedosimulator uit de doeken doen, flikker. Razz
Bericht: #382463

Rapporteer deze post

Ben Militant
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 5 Mei 2004, 18:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja 3xD u bent dan die hele dag "verlost" van mijn bijdragen!!

Maar vanaf vrijdag ga ik weer even onverschrokken en strijdlustig als altijd verder met mijn digitale strijd ook op dit forum, tot vrijdag "kameraad"!!
Bericht: #382660

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 6 Jul 2008, 22:50
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Donderdag 27 mei 2004 Vlaams-Nationale Debatclub Edegem Blauwvoet Di 25 Mei 2004, 11:07
Duvel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De grote VA-quiz : prijzenpot van 150 € Abramis Wo 28 Apr 2004, 22:53
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten 26/4-2/5 forumsessie met Den Duisteren Duikboot Den Duisteren Duikboot Ma 26 Apr 2004, 11:39
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Oproep: Site tegen paarse regering fifke Wo 21 Apr 2004, 22:49
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Teken voor een onafhankelijk Vlaanderen! Instigator Zo 18 Apr 2004, 12:21
Kurt David Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Leg het nu al vast in uw agenda: 11 maart 2004! Guderian Wo 10 Mrt 2004, 23:59
Den Duisteren Duikboot Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Is er nog toekomst voor FRIET! ? Verhofstadthater Wo 17 Dec 2003, 13:51
C uit W Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Chatsessie met Rik Daems en Stef Goris annavp Di 13 Mei 2003, 20:38
annavp Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief