Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Belastingen hebben geen tijd voor controles...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Open Vld

Author Thread
Jan Boeykens
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 5 Mrt 2003, 12:59 | Onderwerp: Belastingen hebben geen tijd voor controles...  Reageer met quote   Naar boven

Deze titel komt uit het Nieuwblad van 5 maart 2003.

Door onze steeds ingewikkeldere wetgeving wordt hun takenpallet steeds groter, en door de bezuinigingen moeten ze het steeds met minder mensen doen. Misschien moeten we binnenkort geen belastingen meer betalen???

En hoor ik van onze politici dat ze hier wat aan gaan doen? informatiseren? Tegen wanneer? Wie??

Misschien beter het Vivant-recept toepassen. Onnodige, versnipperde belastingen (die ongeveer evenveel kosten om ze te innen als wat er dan geïnd wordt) weg, loonsbelastingen weg, en dit compenseren door een torenhoge consumptiebelasting (kwestie van de balans in evenwicht te houden, zowel bij de consument (en loontrekkende) als bij de staat). En dit dan goed controleren!
Bericht: #228510

Rapporteer deze post

Advertentie
Turbo Taxpayer
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 28 Mei 2004, 20:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De belastingen woden voor loontrekkenden n og steeds gecontroleerd !

Zelf ondervonden , moest uitleg komen geven omdat ik geen vaste plaats v tewerkstelling had opgegeven voor de berekening vd beroepskosten (woon/werkverkeer) in de Antwerpese Haven .

Omdat het niet altijd aan dezelfde dokken was dat ik tewerkgesteld was , had ik de gemiddelde afstand opgegeven .

Die belastingscontroleur wilde dat niet aanvaarden ,daarom moest ik v mijn werkgever voor elke werkdag van de laatste 3 jaar een attest hebben met het addres waar ik die dag begonnen was met werken (soms begon ik in dok A en eindigde in dok B ) .

Ik heb hem het telefoon- en faxnr v m'n werkgever gegeven maar dat was niet goed ,ik moest zelf maar mijn plan trekken .

En grijnsde hij eens vals en zei " Als u nu in Brussel of Antwerpen gewoond had of BTW-plichtige was , dan had U niet zo streng gecontroleerd geweest , hier pakken we er onze tijd voor voor loontrekkenden die zijn het gemkkelijktst te pakken " .

Ik hoop dat er veel asbestdeeltjes in de lucht hangen in het bureau v die klootzak !

En dan lees je in de krant dat die Eurocraten voor het tekenen ve aanwezigheidslijst 262 Euro per dag krijgen en dan na het tekenen v die lijst direct een taxi pakken en daarbovenop krijgen ze de prijs v d duurste economy-class vliegtickets terugbetaald ook al vliegen met een el cheapo vliegmaatschappij !

En die gasten moeten geen tickets of bewijzen voorleggen ,wat ze vragen krijgen ze zonder controle en voor het overgrote deel belastingvrij .

En dan laten er zeker meer dan 30 hun vrouw ,kinderen ,verwanten of vrienden een wedde v kabinetsmedewerker uitbetalen !

Goed bezig zo !
Bericht: #388216

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 17 Mei 2008, 17:00
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Open Vld: Bart Somers: Het land heeft nood aan een regering Persberichten Za 1 Dec 2007, 18:08
Persberichten Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Open Vld: Patricia Ceysens: Half miljard euro voor meer competitiviteit Persberichten Za 1 Dec 2007, 18:04
Geen nieuwe berichten Open Vld: Marino Keulen: Goedkope woonlening voor beide co-ouders Persberichten Za 1 Dec 2007, 17:58
Geen nieuwe berichten Open Vld: Rik Daems wordt voorzitter van Liberaal Studiecentrum Persberichten Za 1 Dec 2007, 17:57
Geen nieuwe berichten Bart Somers geschokt door moord van Gogh Persberichten Do 4 Nov 2004, 12:52
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VLD had de afgang kunnen voorkomen met Referenda Turbo Taxpayer Di 13 Jul 2004, 16:06
Magna Carta Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Net als Vivant is ook het Vlaams Blok meertalig Roland Duchâtelet Wo 9 Jun 2004, 23:13
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nu ook al interesse voor Vivant-aanpak in Frankrijk. Eric Verhulst Wo 26 Mei 2004, 19:43
Eric Verhulst Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief