Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
100.000 pageviews voor de Baron! Dank aan iedereen.

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Events > Events & Sites

Author Thread
Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 13:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Blok schreef:

Weet je wat? Hou in het vervolg uw kop als je van plan bent nog zulke domme en haatdragende reacties te plaatsen .

Zeg VB-puberke, ik dacht toch dat jouw racistische partij voor de vrije meningsuiting was? Lol

Lees beter eens verder, oude verrimpelde doos. Dit is alweer een bewijs dat een links persoon alles alleen aanduidt wat in zijn kraam past. De rest kan hem blijkbaar geen fluit schelen. Last van uw midlife-crisis zeker?
Bericht: #388374

Rapporteer deze post

Advertentie
Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 13:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

By the way, Blok: Gebuisd voor Nederlands:

Enkel dieren (en dan nog geen edeldieren) hebben een kop. Een mens heeft een hoofd.

Aja ... das juist ... in jouw ogen (maar ja, wat zijn dat de ogen van een overjaars kleuterke?) ben ik geen mens ...
Bericht: #388379

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 14:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:
By the way, Blok: Gebuisd voor Nederlands:

Enkel dieren (en dan nog geen edeldieren) hebben een kop. Een mens heeft een hoofd.

Aja ... das juist ... in jouw ogen (maar ja, wat zijn dat de ogen van een overjaars kleuterke?) ben ik geen mens ...

Je noemt toch Maus, het Duitse woord voor muis. Is dat dan geen dier? Lol

Lol Overjaarse kleuter Lol Als je denkt mij hiermee te kunnen provoceren. Lol
Bericht: #388384

Rapporteer deze post

Maus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 14:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Voor de 500ste keer.

Maus is de naam van een stokoude apotheek in Antwerpen (één van de oudste in België) ... aangezien mijn moeder apothekeres is, ben ik voor een "originele" naam dus eens gaan kijken in die branche ...

Jouw naam is iets minder origineel, merk ik Mr. Green
Bericht: #388387

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Za 29 Mei 2004, 14:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maus schreef:

Jouw naam is iets minder origineel, merk ik Mr. Green

Dat wel, maar wel duidelijk.
Bericht: #388394

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 13:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blok schreef:
Lees beter eens verder, oude verrimpelde doos. Dit is alweer een bewijs dat een links persoon alles alleen aanduidt wat in zijn kraam past. De rest kan hem blijkbaar geen fluit schelen. Last van uw midlife-crisis zeker?

Jou staat nog een lange carrière te wachten in de hiërarchie van het Vlaams Blok. Je hebt je het typische taalgebruik en de stijl al helemaal eigen gemaakt. Mazzeltov! Applause
Bericht: #388651

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 22:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Blok schreef:

Jou staat nog een lange carrière te wachten in de hiërarchie van het Vlaams Blok. Je hebt je het typische taalgebruik en de stijl al helemaal eigen gemaakt. Mazzeltov! Applause

Die opmerkingen tegen uw leeftijd was een reactie op uw provocatie "VB-puberke". Dat was een overbodige uitdrukking.
Bericht: #388731

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 22:17
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 26/4-2/5 forumsessie met Den Duisteren Duikboot Den Duisteren Duikboot Ma 26 Apr 2004, 11:39
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Teken voor een onafhankelijk Vlaanderen! Instigator Zo 18 Apr 2004, 12:21
Kurt David Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Betoging voor een vrij, sterk en Europees Europa! Koenraad Maesschalck Zo 29 Feb 2004, 19:02
Koenraad Maesschalck Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Discussieavond met Hugo Coveliers Gilles Wo 11 Feb 2004, 00:32
Koenraad Maesschalck Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Lekker Links: Stem Niels! Lekker Links! Ma 22 Dec 2003, 21:31
whoisy Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Is er nog toekomst voor FRIET! ? Verhofstadthater Wo 17 Dec 2003, 13:51
C uit W Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Chatsessie met Rik Daems en Stef Goris annavp Di 13 Mei 2003, 20:38
annavp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nieuwe stemtest van Bracke en Crabbé;)) Renate Di 6 Mei 2003, 14:03
Renate Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief