the repman
PI Master

Uit: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc... |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:32 | Onderwerp: Le Vlaamse Bloque sur la une |
 |
|
iemand gekeken naar een docu op rtbf1 over het Blok, amia erg! erg! erg! dat die kastaars eerst in hun eigen partij eens gaan spitten, dat wij zo'n reportage moesten maken over al het Fraai van de PS dat zou zelfs de journalist niet enkel zijn job kosten maar ook zijn leven!  |
| Bericht: #391846 |
|
Advertentie
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:38 | Onderwerp: Re: Le Vlaamse Bloque sur la une |
 |
|
| the repman schreef: |
iemand gekeken naar een docu op rtbf1 over het Blok, amia erg! erg! erg! dat die kastaars eerst in hun eigen partij eens gaan spitten, dat wij zo'n reportage moesten maken over al het Fraai van de PS dat zou zelfs de journalist niet enkel zijn job kosten maar ook zijn leven!  |
Schit-te-rend programma. Het verleden van alle Vlaams Blok-kopstukken grondig uitgespit aan de hand van archiefbeelden: de gewelddaden van het VMO, de herdenking van oud-Oostfronters en SS'ers in Stekene, de banden van Johan Demol met extreem-rechtse groupuscules (en zijn lachwekkende ontkennen daarvan), de fratsen van Voorpost, de onwetendheid van die Franstalige Brusselaar die VB-propaganda aan het bussen was over wat het VB in Vlaanderen van de Franstaligen denkt...
Graag dit programma morgen in prime time op TV1, Canvas, VTM, VT4, Vitaya, Kanaal Z, Sporza e.a.!  |
| Bericht: #391853 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:39 | Onderwerp: |
 |
|
Per toeval gezien. Schandalig. Anderhalf uur "schijten" op alles wat in hunne kop opkwam. Concentratie kampen incluis. En tussendoor nog wat flagrante leugens. Ik zou wel eens willen weten wat DAAR een rechter over te zeggen heeft. Daar word met scherp geschoten op alles wat maar enigzins vlaams is. Zelfs die rellen in voeren hebben zij op hun geweten. Over happart en consoorten geen woord. Dat was géén vrije meningsuiting niemeer. Dat was pure haat. De piano en de metsser kunnen er zelfs nog van leren.  |
| Bericht: #391855 |
|
|
DeLuucas
PI Pro

Uit: De Varkensstraat |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:41 | Onderwerp: Re: Le Vlaamse Bloque sur la une |
 |
|
| the repman schreef: |
dat wij zo'n reportage moesten maken over al het Fraai van de PS dat zou zelfs de journalist niet enkel zijn job kosten maar ook zijn leven!  |
Kijk maar naar André Cools,die ging ook 't één en ander bekend maken... |
| Bericht: #391857 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:43 | Onderwerp: |
 |
|
Ik vernam het van mijn zoon die het volgde.
Tientallen keren vergeleken ze de mandatarissen met nazi's.
Het Sint-Maartensfonds enz.enz. het passeerde allemaal de revue. |
| Bericht: #391859 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:43 | Onderwerp: |
 |
|
Ook zo'n reclame is... reclame. Wat de bedoeling ook moge zijn.
Dat de Walen daar met open ogen intrappen wil ik gerust geloven. Maar dat doet er geen fluit toe. De Vlamingen daarentegen hebben het allang door na de voorbije weken : de vuile media-oorlog zal als een boemerang in het gezicht van de zelfbenoemden terechtkomen. Mark my words.
P.S. : voor wie erover twijfelt : lees eens wat meer lezersbrieven, praat eens wat meer met de mensen in je omgeving, enz... De pc-media blaast de zaken zó buiten proportie op dat het lachwekkend wordt. Men zal verschieten van het aantal kiezers dat dat nu doorheeft.  |
| Bericht: #391860 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:44 | Onderwerp: |
 |
|
Als morgen de vlamingen zo'n programma maken over de walen, is belziekia direct opgedoekt. Manu militaira.  |
| Bericht: #391861 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:46 | Onderwerp: |
 |
|
| Abramis schreef: |
Dat de Walen daar met open ogen intrappen wil ik gerust geloven. Maar dat doet er geen fluit toe. De Vlamingen daarentegen hebben het allang door na de voorbije weken : de vuile media-oorlog zal als een boemerang in het gezicht van de zelfbenoemden terechtkomen. Mark my words.
P.S. : voor wie erover twijfelt : lees eens wat meer lezersbrieven, praat eens wat meer met de mensen in je omgeving, enz... De pc-media blaast de zaken zó buiten proportie op dat het lachwekkend wordt. Men zal verschieten van het aantal kiezers dat dat nu doorheeft.  |
Inderdaad! Ik heb het programma (gelukkig!) niet gezien, maar ik kan mij inbeelden dat als ze zo hebben zitten k*kken op de vlamingen, dat weer een aantal Vlamingen weet op wie ze zondag gaan stemmen.  |
| Bericht: #391863 |
|
|
the repman
PI Master

Uit: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc... |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:48 | Onderwerp: |
 |
|
de oorlog is gestart! nu zoals den duisteren duikbril zegt nog juist de rode zenders in Vlaanderen, dan stop ik zeker VRT e.d. andere BROL te kijken! ik kijk trouwens al veel langer naar Nederland (recht voor de raap!) Frankrijk en de BBC's voor Nieuws. |
| Bericht: #391865 |
|
|
Den Duisteren Duikboot
PI Senior

|
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:49 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Inderdaad! Ik heb het programma (gelukkig!) niet gezien, maar ik kan mij inbeelden dat als ze zo hebben zitten k*kken op de vlamingen, dat weer een aantal Vlamingen weet op wie ze zondag gaan stemmen.  |
Hoezo 'gelukkig' niet gezien? Wat niet weet, niet deert, bedoel je? Wir haben es nicht gewusst? Ja, zo ken ik het Blok alweer...
Beelden liegen niet. |
| Bericht: #391866 |
|
|
the repman
PI Master

| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:54 | Onderwerp: |
 |
|
| Abramis schreef: |
Het was echt wel zeer grof zenne Dinatje! dat ze vroeger toeren hebben uitgehaald wist ik en daar veeg ik m'n kl*ten aan 'tis trouwens nog géén duizendste van wat de PS op haar kerfstok heeft, maar de manier waarop ze de gehele scene hebben in beeld gebracht nu vandaag 2004 amia, HAAT HAAT HAAT het werd afgesloten met één of ander Partizanenlied die de vijand zal si en la (tegen de duitsers) manneke pis met een Duitse Helm op het hoofd, FDW vergelijken met Dolf, grave! daar kunnen de linksen in Nederland die indertijd de haatcampagne tegen de Pim en bij deze verantwoordelijk waren voor de dood op hem een puntje aanzuigen, de hollanders van de Walen! |
| Bericht: #391869 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 21:58 | Onderwerp: |
 |
|
| Den Duisteren Duikboot schreef: |
Hoezo 'gelukkig' niet gezien? Wat niet weet, niet deert, bedoel je? Wir haben es nicht gewusst? Ja, zo ken ik het Blok alweer...
Beelden liegen niet. |
Van "vuilspuiterij" kan ik niets opsteken, niets leren... Waarom zou ik er dan naar kijken?
Is het in zo'n programma's dat jij je mosterd haalt misschien?
Nu snap ik het!  |
| Bericht: #391872 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 22:08 | Onderwerp: * * * |
 |
|
Ze kunnen zich ook alles veroorloven: de vlaamse collabo's van de PC partijen, die voor ons zouden moeten opkomen zijn kl*ten en k*kkers, die nooit
NON
durven zeggen.
Ik ben veel bozer op onze verraders, dan op de warmbloedige walekoppen, die vechten voor hun melkkoe. |
| Bericht: #391882 |
|
|
the repman
PI Master

| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 22:11 | Onderwerp: Re: * * * |
 |
|
| hans schreef: |
Ze kunnen zich ook alles veroorloven: de vlaamse collabo's van de PC partijen, die voor ons zouden moeten opkomen zijn kl*ten en k*kkers, die nooit
NON
durven zeggen.
Ik ben veel bozer op onze verraders, dan op de warmbloedige walekoppen. |
heb je die Vlaamse Spast zijne Commentaar niet gehoord toen de Snertjournalistjes zijn menning vroegen "u als Vlaming........"  |
| Bericht: #391883 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 22:15 | Onderwerp: |
 |
|
Nee, ik was naar D. I Frost aan't kijken, op NL 1.  |
| Bericht: #391886 |
|
|
Verhofstadthater
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 9 Jun 2004, 22:17 | Onderwerp: |
 |
|
| Den Duisteren Duikboot schreef: |
Beelden liegen niet
. |
Nog nooit gehoord van manipulatie aan beeldmateriaal zeker? Alleen al het feit hoe je de volgorde van de beelden kiest, kan al een propaganda-effect hebben. |
| Bericht: #391889 |
|
|
the repman
PI Master

| Geplaatst: Do 10 Jun 2004, 06:46 | Onderwerp: |
 |
|
wat ik vergeten neer te poten ben, echt waar ik meen in de archief beelden waarin Johan Demol een toespraak geeft onze Luncien in het Publiek te hebben gezien!!!! zwaar aan het applauduseren
Achter diegene die hij zo haat de kopstukken in de zaal.
Klopt dat Scheldende Bruggeling? anders zal ik de beelden eens op het gemak bezien //>> |
| Bericht: #391995 |
|
|
IT
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 10 Jun 2004, 08:48 | Onderwerp: |
 |
|
Ik vond het inderdaad ook een vrij goede uitzending, waarbij zowel het VB goed overkwam, en waarbij voor een keer de interviewers vrij neutraal waren, (of heel goed konden doen alsof... nah, ere wie ere toekomt).
Geen houding van Fara die ze anders ook niet aanneemt, enne...... men mocht in de repliek eens een keer uitspreken....
Meer van dat.
Wat me wel opviel, is dat de VB'ers er zeer rustig, en zelfzeker overkwamen. Ze gaven me de indruk van alles op een rijtje te hebben. |
| Bericht: #392014 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Do 21 Aug 2008, 06:53
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |