Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Vind je het Vlaams Kartel geloofwaardig?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > CD&V-N-VA

Poll
Ja.
5%
 5%  [ 1 ]
Afwachten.
11%
 11%  [ 2 ]
Neen.
83%
 83%  [ 15 ]
Total Votes : 18

Author Thread
Thoth
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 10:36 | Onderwerp: Vind je het Vlaams Kartel geloofwaardig?  Reageer met quote   Naar boven

(zie topictitel)
Bericht: #388606

Rapporteer deze post

Advertentie
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Zo 30 Mei 2004, 10:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Natuurlijk niet. Rolleyes
Bewijs : Het dossier Brussel-Halle-Volvoorde...
Het zit alweer in de ijskast , zeg maar diepvriezer.
Met véél poeha gestart...en dan met stille trom , de staart tussen de benen , van het toneel.
Het spel hard spelen...dat is alleen voor franstaligen weggelegd.
Nog liever de grondwet overtreden.

Morgen scheert men gratis , weet je wel ! Rolleyes
Bericht: #388611

Rapporteer deze post

La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Za 5 Jun 2004, 21:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik heb van begin reeds gezegd dat dit een verkiezings stunt was van die SPa burgemeester om op die manier nog wat stemmen te winnen voor de sossen, want hij wist op voorhand dat er een njet zou op volgen. Weten jullie nu nog altijd niet waar de Sossen toe in staat zijn. Haha Toth, ben je er terug en is uw oproep om een hetze tegen het blok hier stiekem op het forum te zetten geslaagd, neen hé, want ik had je ontmaskerd, dit was laag bij de grond, niet te verschieten dat ernstige mensen uit jullie achterbaks partijtje stappen. Toen wist ik nog niet dat je een aanhanger was van de NV&A

LB
Bericht: #390460

Rapporteer deze post

Coop
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Do 10 Jun 2004, 11:43 | Onderwerp: Cd&V en N-VA geloofwaardig..yeah wright!!  Reageer met quote   Naar boven

Hoe kan dit kartel nu geloofwaardig zijn?? Voor de Vlaamse verkiezingen een kartel, maar willen er federale zijn, dan niet!!?? Ofwel is het ja, ofwel is het nee!!

Nog zoiets; onlangs las ik dat Leterme wil dat IEDEREEN werk heeft, IEDEREEN een dak boven het hoofd en IEDEREEN respect moet krijgen!
Wel mijnheer Leterme: iedereen weet dat het onmogelijk is om ervoor te zorgen dat binnen 4 jaar iedereen werk heeft en een dak boven het hoofd heeft.
Bovendien vind ik dat maar iets raars, respect krijgen!!
Mijnheer Leterme, respect krijg je niet, respect VERDIEN je Shame on you ! En zoals u alles voorstelt, dat paars en paars-groen niets verwezenlijk heeft, krijg noch verdien je mijn respect! Shame on you
Bericht: #392074

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 17 Mei 2008, 20:52
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten CD&V: Onteigeningen fietspaden door Vlaams Gewest Persberichten Di 10 Mei 2005, 16:18
Persberichten Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Jong-CD&V: Handen af van Vlaams grondgebied Persberichten Di 3 Mei 2005, 17:21
Geen nieuwe berichten N-VA: Vasthouden aan uitvoering van Vlaams regeerakkoord Persberichten Vr 29 Apr 2005, 18:26
Geen nieuwe berichten CD&V: Vlaams geld voor Jommeke in het Stripmuseum? Persberichten Wo 20 Apr 2005, 16:34
Geen nieuwe berichten Vlaams draaiboek voor rampen in vooruitzicht Persberichten Di 25 Jan 2005, 19:54
La Bohéme Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten B-H-V: uitvoering Vlaams regeerakkoord gaat voort Persberichten Ma 17 Jan 2005, 16:35
Geen nieuwe berichten Evaluatie verkeerswet: ruim (Vlaams) debat Persberichten Do 13 Jan 2005, 15:48
Geen nieuwe berichten Vlaams Belang-methoden Persberichten Do 16 Dec 2004, 18:48
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief