Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Di 29 Jun 2004, 14:49 |
 |
|
Ik moet tot mijn spijt vaststellen dat een aantal individuen erin slagen om het niveau van dit forum naar beneden te trekken. Meer bepaald dit weekend zijn bepaalde forumgebruikers uit de bocht gegaan.
Ik citeer (willekeurig):
"Vuile flikkers hebben hier blijkbaar wat in de pap te brokken"
"Wil iemand de chocostampers terug uit het stronthol trekken??"
"K ruik jullie van ver...leer je wassen of spoel tenminste jullie vriendjes' sperma van ullie bakkes af"
"Willen de drie deelnemers aka twee vorte wijven en ne lullige peirdekop erachter, naar voren treden a.u.b."
"Ah ja ... jij steekt canabis rectaal op natuurlijk"
"komaan strontstekkers , reageer eens"
"Deze uitspraak bewijst perfect wat voor een stuk leugenachtig onbenullig zeikertje jij wel bent"
Beledigende en homofobe uitspraken worden niet toegestaan. Het verwijderen ervan belast niet alleen het moderatieteam, maar verzuurt de sfeer op dit forum.
Daarom werden gisteren een aantal waarschuwingen verstuurd. Een aantal forumgebruikers hebben nu twee waarschuwingen achter hun naam staan. Daarom sluit ik niet uit dat binnenkort een aantal forumgebruikers geband zullen worden.
Uit de reacties op de verstuurde waarschuwingen kan ik afleiden dat een aantal forumleden zich geviseerd voelen. Niets is minder waar. Ik verwijs nogmaals naar het forumreglement. Er is een minimum aan respect en fatsoen dat moet worden gerespecteerd. Indien u meent van niet, dan staat het u vrij dit forum nu te verlaten. Volhardt u in het neerpennen van bovenstaande uitlatingen, dan zult u door het moderatieteam van het forum worden verwijderd.
Het moderatieteam
//edit:
Reacties en opmerkingen kunnen hier worden geplaatst:
http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/viewtopic.php?t=20575
// |