the repman
PI Master

Uit: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc... |
| Geplaatst: Wo 24 Nov 2004, 16:48 | Onderwerp: |
 |
|
miljaar met deze wou ik zeggen
Intilligent Bourgois, omdat u Lacht met mijn posting dus u voelt zich meer dan mij, dat is Bourgois nee? |
| Bericht: #432323 |
|
Advertentie
|
|
the repman
PI Master

Uit: Calvi,N'djemena, Bangui, Bouar,Lagounda, Sarajevo, banja-luka, Glav.., Brazza,LibreV. etc... |
| Geplaatst: Wo 24 Nov 2004, 16:49 | Onderwerp: |
 |
|
Maw Intelligent Snobisme? |
| Bericht: #432326 |
|
|
Kirlian Nexx
PI Junior

|
| Geplaatst: Wo 24 Nov 2004, 16:52 | Onderwerp: |
 |
|
| the repman schreef: |
miljaar met deze wou ik zeggen
Intilligent Bourgois, omdat u Lacht met mijn posting dus u voelt zich meer dan mij, dat is Bourgois nee? |
Ik voel me niet meer dan u, omdat ik lachte met uw posting. Ik wou u duidelijk maken dat die posting in mijn ogen maar een scheldtirade was. Dus gebruik ik sarcasme.
Die posting geeft me niet genoeg informatie om te weten hoe u in elkaar zit. Geeft mijn postings u een idee van wat ik wel ben?
Ik heb u nog niet in een kotje geplaatst of u iets genoemd, maar u maakt van mij al een intellectueel bourgeois. Niet fair he! |
| Bericht: #432327 |
|
|
the repman
PI Master

| Geplaatst: Wo 24 Nov 2004, 17:10 | Onderwerp: |
 |
|
nee, maar de aanduiding was er.
ma bon
ik zeg u deze gaat eigenlijk over andere partijen, u kan ook gaan discuteren elders en met anderen, want bon ik wordt het wat moe, het spelleke, u kan me niet overtuigen en ik u ook niet.
simpel |
| Bericht: #432335 |
|
|
Kirlian Nexx
PI Junior

|
| Geplaatst: Wo 24 Nov 2004, 17:20 | Onderwerp: |
 |
|
| the repman schreef: |
nee, maar de aanduiding was er.
ma bon
ik zeg u deze gaat eigenlijk over andere partijen, u kan ook gaan discuteren elders en met anderen, want bon ik wordt het wat moe, het spelleke, u kan me niet overtuigen en ik u ook niet.
simpel |
Ik geef u volmondig gelijk. In elk geval bedankt voor de reacties.  |
| Bericht: #432336 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Do 21 Aug 2008, 14:00
|
|
|