Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Verhuis forum (nr. 3) Lees aandachtig...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Mededelingen

Author Thread
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 17 Feb 2005, 13:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

T-dinges schreef:

Als ge krukken moet hebben,in t'justitiepaleis in Brussel liggen d'er nog,diene gast heeft ze toch nie meer nodig. Mr. Green

Hahaha, das een goei, maar ik heb lang genoeg met krukken gelopen, ik heb ze nog staan, ze zijn nog zo goed als nieuw...
Bericht: #463606

Rapporteer deze post

Advertentie
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Do 17 Feb 2005, 13:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Dina schreef:
freelander schreef:
Na 5 pagina's begint ik me toch zo stilaan af te vragen wat het nut is geweest om te veranderen van server. Ik begrijp dat het veel werk inhoud om het forum behoorlijk te laten werken, maar hier is het al de tweede dag op rij dat het serieus mank loopt... Evil Evil

tssss..... jij moet wel heel erg verslaafd zijn. Mr. Green Wink

Ik ben alleen maar verslaafd aan de "goede" geneugten van het leven...sigaretten en drank. Mr. Green Mr. Green

Reken er dan maar "forummen op PI" bij, want je wordt al krikkel als het spel nog maar 5 minuutjes niet marsjeert. (ik moet veel zeggen. Rolleyes ) Mr. Green
Bericht: #463607

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 17 Feb 2005, 13:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Reken er dan maar "forummen op PI" bij, want je wordt al krikkel als het spel nog maar 5 minuutjes niet marsjeert. (ik moet veel zeggen. Rolleyes ) Mr. Green

't Ja, als je nu niets anders te doen hebt... Razz
Nu ga ik eerst een boke eten, voor de afwisseling... Mr. Green
Bericht: #463609

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 10:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Gisterenavond lag de website er eventjes uit. Het intern geheugen van de server werd namelijk uitgebreid.

Ik geef graag de email van Combell mee:

Combell schreef:
Zoals beloofd in mijn vorige mail heb ik de performantie van de server wat getest. Dankzij de DUAL processor hebben we verre van CPU kracht te kort. Ik heb daarnet een upgrade uitgevoerd van uw intern geheugen. Alles verliep vlekkeloos en er was een downtime van een kleine 5 minuten.

Met dank aan de persoon die me na vijf minuten downtime al wist te melden dat de website onbereikbaar was Wink Mr. Green

Deze post om duidelijk te maken dat het voor het 'goede doel' was. Wink
Bericht: #465796

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 11:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Toen ik uw naam onder deze post zag staan, dacht ik dat ge WEER ging verhuizen ! Mr. Green
Kristof de rondtrekkende forummarchant ! Mr. Green
Bericht: #465811

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 11:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
Toen ik uw naam onder deze post zag staan, dacht ik dat ge WEER ging verhuizen ! Mr. Green
Kristof de rondtrekkende forummarchant ! Mr. Green

Wink

Niet dus. Mr. Green

Ik wil toch nog snel van de gelegenheid gebruik maken om duidelijk te maken dat: (want met een reputatie als 'forummarchant' wil ik echt niet opgezadeld zitten Mr. Green )

- de verhuis van de vroegere Elex-server naar de private server van Lazernet een vergissing was. Is achteraf gebleken. Maar goed, ik had mijn redenen.

- van de verhuis van Lazernet naar Combell heb ik nog geen seconde spijt gehad. Integendeel, ik sta telkens weer opnieuw versteld van de service en professionaliteit van dat privé-bedrijf. Ik ben blij te moeten vaststellen dat ze PI als een uitdaging zien. (Hoe kunnen wij als bedrijf een website met een enorme database de beste service geven). Het is een jonge gedreven ploeg. Blij dat ik ermee kan samenwerken.

Ik wil ook de forumgebruikers bedanken voor hun trouw hier. Ik besef dat PI de laatste 2 maanden een wat woelige periode heeft doorgemaakt, gekenmerkt door een aantal technische problemen. De verhuis van Elex naar Lazernet en vervolgens naar Combell, de overname van de domeinnaam, de updates van de forumsoftware... het zijn geen aangename zaken maar ze verzekeren wel de toekomst van PI als website en als forum op lange termijn.
Bericht: #465819

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 16:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Schone spietsj !! Applause Applause Applause
Bericht: #465855

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Vr 25 Feb 2005, 20:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:

Ik wil ook de forumgebruikers bedanken voor hun trouw hier.

Mag het "weer" niets kosten ? Mr. Green Lol Lol Lol
Bericht: #465894

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 11:55
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mededeling: Politicsinfo Forum Rankings Administrator Di 22 Feb 2005, 21:45
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: 06/09/2004: Korte panne server Administrator Ma 6 Sep 2004, 16:34
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: Optie verjaardag toegevoegd aan profiel Administrator Wo 14 Jul 2004, 16:18
Generaal Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Problemen met forumsoftware opgelost Administrator Do 8 Jul 2004, 21:03
condor Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe moderator Moderator Zo 4 Jul 2004, 10:56
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe categorie: Politieke Partijen Administrator Ma 17 Mei 2004, 16:35
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe Folderafbeeldingen Administrator Zo 16 Mei 2004, 18:33
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Regionale discussies samengevoegd met pol., actua & maat Administrator Vr 27 Feb 2004, 16:25
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief