De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 21:57 | Onderwerp: |
 |
|
Welkompaneel...welkomwoordje...
welkom
drankje
???  |
| Bericht: #465427 |
|
Advertentie
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:02 | Onderwerp: |
 |
|
De Prof heeft dorst.  |
| Bericht: #465430 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:03 | Onderwerp: |
 |
|
| De Prof schreef: |
welkom
drankje
???  |
Ik verwijs daarvoor naar de vorige forummeeting  |
| Bericht: #465431 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:22 | Onderwerp: |
 |
|
Eerlijk? Ik vind het hoegenaamd geen geslaagd experiment. Het draagt tot niets bij en heeft bovendien geen enkele zinnige funktie. |
| Bericht: #465444 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:23 | Onderwerp: |
 |
|
| Thomas O'Malley schreef: |
| Eerlijk? Ik vind het hoegenaamd geen geslaagd experiment. Het draagt tot niets bij en heeft bovendien geen enkele zinnige funktie. |
Voor ons niet Thomas. Daar heb je gelijk in.
Voor nieuwkomers is het "laagdrempeliger" geworden, om het in links jargon te zeggen. |
| Bericht: #465445 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:23 | Onderwerp: |
 |
|
| Eerlijk? Ik vind het hoegenaamd geen geslaagd experiment. Het draagt tot niets bij en heeft bovendien geen enkele zinnige funktie. |
Vwalla zie, dat denk ik nu ook!
En had hij mij sterren teruggeven, dan kon Kristof nog op mijn steun gerekend hebben, maar hij kan er naar fluiten!
|
| Bericht: #465446 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:29 | Onderwerp: |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
Voor nieuwkomers is het "laagdrempeliger" geworden, om het in links jargon te zeggen. |
Hier "nieuwkomers", ga je er wat mee lachen ja...  |
| Bericht: #465449 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:30 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
En had hij mij sterren teruggeven, dan kon Kristof nog op mijn steun gerekend hebben, maar hij kan er naar fluiten!
|
Geeft niet. Aan mijn steun heeft hij meer dan genoeg.
|
| Bericht: #465452 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:34 | Onderwerp: |
 |
|
| freelander schreef: |
Ja, "nieuwkomers".
In januari waren er 23 nieuwe registraties en in februari (tot vandaag 13.
Niet iedereen plaatst meteen berichten, da's juist. Maar er zijn er wel een aantal die op regelmatige basis de berichten lezen. |
| Bericht: #465453 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:38 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
|
Geeft niet. Aan mijn steun heeft hij meer dan genoeg.
|
Ik denk dat het tijd wordt dat Politicsinfo een nieuwe Administrator en een nieuwe MODERATOR aanschaft.
|
| Bericht: #465455 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:42 | Onderwerp: |
 |
|
Ik denk dat het tijd wordt dat Politicsinfo een nieuwe Administrator en een nieuwe MODERATOR aanschaft.
|
Aanschaffen? Wie gaat dat betalen?  |
| Bericht: #465457 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:46 | Onderwerp: |
 |
|
| Administrator schreef: |
|
Aanschaffen? Wie gaat dat betalen?  |
Miljaar, nu maak ik toch weer diezelfde fout he. Enkele dagen geleden had ik geschreven dat "men nieuwe toiletten ging AANWERVEN in de school."
Nu bezondig ik mij weer aan dezelfde fout. |
| Bericht: #465459 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:48 | Onderwerp: |
 |
|
| freelander schreef: |
Ja, "nieuwkomers".
In januari waren er 23 nieuwe registraties en in februari (tot vandaag 13.
Niet iedereen plaatst meteen berichten, da's juist. Maar er zijn er wel een aantal die op regelmatige basis de berichten lezen. |
En gij zit nu toch wel al een tijdje achter de knopjes en je durft nog te spreken van "nieuwkomers"...
Ik heb geen goesting om nu nog naar de ledenlijst te surfen, maar dat is ook niet nodig zeker? Hier post hooguit 10 man en als er als eens wat nieuwelingen te melden zijn, dan zijn het speelvogels, die al zoveel nicks hebben, dat ze hun wachtwoorden van hun vorige allang vergeten zijn, maar je hebt gelijk, het zijn "nieuwkomers"...
Het leuke eraan is dan nog dat de, hooguit 10 posters, geen tijd hebben om te lezen, uit schrik dat er iemand anders hen voor zou zijn met een nieuwe topic en dan maar dubbel posten... Gij nie zunné, huppeltrut...  |
| Bericht: #465460 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 22:58 | Onderwerp: |
 |
|
Tja, dat zal dan het verschil zijn tussen jou en mij he.
Ik ben positief ingesteld en jij kankert liever.  |
| Bericht: #465462 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 23:52 | Onderwerp: |
 |
|
Niet helemaal Blauwvoet en da's perfect te staven: lees dit topic er maar eens op na terwijl je jezelf voorhoudt dat je hier voor het eerst komt. Je snapt er geen bal van. De interne keuken wordt ook hier uitgespeeld, tot het belachelijke spelletje van de sterren toe.
Dat is niet bepaald drempelverlagend. Dus... funktie? Geen idee, maar ik zie er niks in... Absoluut hoegenaamd niets... |
| Bericht: #465486 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Wo 23 Feb 2005, 23:59 | Onderwerp: |
 |
|
lees dit topic er maar eens op na terwijl je jezelf voorhoudt dat je hier voor het eerst komt. Je snapt er geen bal van. De interne keuken wordt ook hier uitgespeeld, tot het belachelijke spelletje van de sterren toe.
Dat is niet bepaald drempelverlagend. Dus... funktie? Geen idee, maar ik zie er niks in... Absoluut hoegenaamd niets... |
Daar heb je gelijk in , maar dat is onze schuld...  |
| Bericht: #465492 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 00:09 | Onderwerp: |
 |
|
Daar heb je gelijk in , maar dat is onze schuld...  |
Misschien gedeeltelijk wel, anderzijds is het ook zo dat je als nieuwe gebruiker moet weten waar je moet zijn. Ik vind dat in dit geval niet duidelijk. Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld eerst gaan kijken in de onderwerpen die het meest populair zijn. In het geval van Pi het Algemeen en Politieke nieuws dus. Geen haar op mijn hoofd dat eraan zou denken om hier te komen kijken.
Kijk, ik bedoel maar, het ware duidelijker geweest om helemaal bovenaan een onderwerp te openen onder de naam "Welkomsthoekje" of iets in die trend. Dan zouden de mensen onmiddellijk weten waar ze moesten zijn. Als je daar even een openingspost plaats wat de bedoeling van dat onderwerp is (bijvoorbeeld een kleine persoonlijke voorstelling of iets extra dat je kwijt wil over jezelf) zou dat veel voor de hand liggender zijn. |
| Bericht: #465500 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 00:50 | Onderwerp: |
 |
|
Tja, dat zal dan het verschil zijn tussen jou en mij he.
Ik ben positief ingesteld en jij kankert liever.  |
Dat je "positief" bent is mijn schuld niet, mijn naam is haas...
En euchhhhhhhh...heb je iets tegen rokers...?  |
| Bericht: #465505 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 01:22 | Onderwerp: |
 |
|
Een goede zaak. Minder scrollen endirekt bij het onderwerp. |
| Bericht: #465507 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 01:29 | Onderwerp: |
 |
|
Zoals de'n thomas zegt, dat zie ik wel zitten, een "welkomsthoekje".
De eerste posting zal waarschijnlijk zijn "hello, ik ben de louis, wil je verdere gegevens over mij typ dan eens in de zoekfunctie de naam snoopy in..."
Neen thomas, dat hoekje gaat weinig succes kennen, iedereen duikt onmiddelijk in "politiek", daar hebben ze laatst gepost en daar gaan ze terug naartoe...
Dit forum heeft trouwens maar 1 onderdeel nodig, gelijk welke naam het heeft, "alles" wordt daar gepost. Zo nu en dan komt er dan eens een mod uit het gedrocht, genaamd ankes... en die gaat dan effe zijn toertje doen.
Hooguit een maand geleden zwerfde hier zelfs een tweety rond, in uniform, die ging hier eens de puntjes op de "i" zetten en het moest maar eens gedaan zijn met dat dubbelposten en off-line gaan...
De condor...neutrale kerel en bij de pinken, na een 2-tal maanden...
Kortom, hebben ze hier hun 10-tal posters niet, hetgeen krabben is, dan is het hier stikdood...
Ik moet echt niet op dit forum komen kijken om te weten wat er in de krant staat, ik lees bvb bij jurgen verstrepen of op de stek van het vlaams belang en dan weet ik al wat ik hier ga vinden...
Ach ja, ergens vind ik het wel goed dat ik nu bovenaan kan klikken op berichten die ik nog niet gelezen heb, na mijn laatste bezoek. De volgende klik is dan gewoonlijk "markeer alle berichten als gelezen".
Ik weet het, ik ben geen student, die niet aan een lief geraakt, maar wanneer ik hier inlog, dan doe ik dat ook niet om op een politiek forum de confrontatie aan te gaan met bvb een bareel, die op een annemans zijn auto valt, of iemand die constant dreigt het af te bollen omdat er met zijn sterren gespeeld wordt. Ergens is die 16-jarige dan nog de volwassene en niet degenen, die een spelletje spelen op een politiek forum, hetgeen trouwens niets te maken heeft met een meeting...
D'jeezes, soms vraag ik me af of het vlaams belang het daarvan moet hebben...
ps: die bareel van annemans en het afbollen van wee man is niet persoonlijk, het is maar een voorbeeld, er zijn hier zo legio voorbeelden, maar deze waren nu toevallig recent, zoek er verder maar niets achter. |
| Bericht: #465508 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 07:46
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |