Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Forumawards

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Evil Safan
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 20:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Maar natuurlijk is zijn gedrag volwassen, Dina...
Alleen, zo nu en dan wil hij wat pronken met zijn weblogje en dat is dan gewoonlijk ook in politiek en actueel...
Ik heb het niet zo hoog op met types, die toch zo graag haantje de voorste willen zijn, doet me zo'n beetje denken aan een premier, met gaatjes tussen zijn tanden, ikke en de rest kan stikken... Eek Mr. Green

Je bent wild en je jongt wat maw! Lol
Bericht: #487288

Rapporteer deze post

Advertentie
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Evil Safan schreef:
freelander schreef:
Maar natuurlijk is zijn gedrag volwassen, Dina...
Alleen, zo nu en dan wil hij wat pronken met zijn weblogje en dat is dan gewoonlijk ook in politiek en actueel...
Ik heb het niet zo hoog op met types, die toch zo graag haantje de voorste willen zijn, doet me zo'n beetje denken aan een premier, met gaatjes tussen zijn tanden, ikke en de rest kan stikken... Eek Mr. Green

Je bent wild en je jongt wat maw! Lol

Vroeger, lang geleden, was ik jong en ik wilde wat... Wink
Het is geen slechte kloot, hij moet alleen ondervinden dat hij hier niet in de klas zit.
Eerlijk gezegd, het lukt dikwijls wel, die dipjes zo nu en dan ontgroeid hij ook wel.
Fiet is dat hij het enerzijds gemakkelijker heeft als ouderen, die hadden geen internet en moesten luisteren of er zwaaide wat, gewoonlijk vader zijn hand...
Bericht: #487373

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mja, om het even op die teksten van m'n blog te hebben die ik hier plaats. Ten eerste maak ik graag promotie voor mijn site. Ten tweede schrijf ik teksten opdat anderen ze zouden lezen, en tracht ik die ook zoveel mogelijk te verspreiden.

Ik heb niet zo graag reacties met applaus-smiley's, maar liefst discussies. Als je op m'n site gaat zie je dan ook dat er echt wel discussies daarrond zijn.
Bericht: #487380

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wee man schreef:
Mja, om het even op die teksten van m'n blog te hebben die ik hier plaats. Ten eerste maak ik graag promotie voor mijn site. Ten tweede schrijf ik teksten opdat anderen ze zouden lezen, en tracht ik die ook zoveel mogelijk te verspreiden.

Ik heb niet zo graag reacties met applaus-smiley's, maar liefst discussies. Als je op m'n site gaat zie je dan ook dat er echt wel discussies daarrond zijn.

Ok, events en sites dus en niet politiek en actueel...
Als ik er deze week aan denk en goesting heb, het laatste eerst, dan ga ik eens zoeken hoe je via google je log vooraan kan brengen. Ik weet dat het kan, ik weet alleen niet meer van buiten hoe.
In ieder geval, je eerlijkheid siert je, dat meen ik.
Bericht: #487390

Rapporteer deze post

Evil Safan
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wee man schreef:

De andrenaline van een goeie discussie kan deugd doen!

Bwa dat geslijm met smilies geef ik soms wel aan toe, ik geef graag een complimentje maar ik heb er meer een hekel aan dat ik die zelf krijg, kwestie van bescheidenheid vrees ik....

Eigen stoef stinkt zeg ik altijd!
Bericht: #487397

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 16:10
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Hoe lees ik mijn PM op dit forum. Truder Ma 15 Mrt 2004, 13:47
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ik kan niet akkoord gaan met het nieuwe reglement joppe Vr 23 Jan 2004, 15:44
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Er staan geen reacties in dit onderwerp DeLuucas Di 9 Dec 2003, 00:39
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ik wil meer meisjes en vrouwen op dit forum aantreffen Oude Geest Do 16 Okt 2003, 14:48
reetman Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Worstelen met de politiek natioke Vr 4 Apr 2003, 00:09
natioke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Administrator Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief