Evil Safan
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 20:45 | Onderwerp: |
 |
|
| freelander schreef: |
Maar natuurlijk is zijn gedrag volwassen, Dina...
Alleen, zo nu en dan wil hij wat pronken met zijn weblogje en dat is dan gewoonlijk ook in politiek en actueel...
Ik heb het niet zo hoog op met types, die toch zo graag haantje de voorste willen zijn, doet me zo'n beetje denken aan een premier, met gaatjes tussen zijn tanden, ikke en de rest kan stikken...  |
Je bent wild en je jongt wat maw!  |
| Bericht: #487288 |
|
Advertentie
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:10 | Onderwerp: |
 |
|
| Evil Safan schreef: |
| freelander schreef: |
Maar natuurlijk is zijn gedrag volwassen, Dina...
Alleen, zo nu en dan wil hij wat pronken met zijn weblogje en dat is dan gewoonlijk ook in politiek en actueel...
Ik heb het niet zo hoog op met types, die toch zo graag haantje de voorste willen zijn, doet me zo'n beetje denken aan een premier, met gaatjes tussen zijn tanden, ikke en de rest kan stikken...  |
Je bent wild en je jongt wat maw!  |
Vroeger, lang geleden, was ik jong en ik wilde wat...
Het is geen slechte kloot, hij moet alleen ondervinden dat hij hier niet in de klas zit.
Eerlijk gezegd, het lukt dikwijls wel, die dipjes zo nu en dan ontgroeid hij ook wel.
Fiet is dat hij het enerzijds gemakkelijker heeft als ouderen, die hadden geen internet en moesten luisteren of er zwaaide wat, gewoonlijk vader zijn hand... |
| Bericht: #487373 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:23 | Onderwerp: |
 |
|
Mja, om het even op die teksten van m'n blog te hebben die ik hier plaats. Ten eerste maak ik graag promotie voor mijn site. Ten tweede schrijf ik teksten opdat anderen ze zouden lezen, en tracht ik die ook zoveel mogelijk te verspreiden.
Ik heb niet zo graag reacties met applaus-smiley's, maar liefst discussies. Als je op m'n site gaat zie je dan ook dat er echt wel discussies daarrond zijn. |
| Bericht: #487380 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:34 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
Mja, om het even op die teksten van m'n blog te hebben die ik hier plaats. Ten eerste maak ik graag promotie voor mijn site. Ten tweede schrijf ik teksten opdat anderen ze zouden lezen, en tracht ik die ook zoveel mogelijk te verspreiden.
Ik heb niet zo graag reacties met applaus-smiley's, maar liefst discussies. Als je op m'n site gaat zie je dan ook dat er echt wel discussies daarrond zijn. |
Ok, events en sites dus en niet politiek en actueel...
Als ik er deze week aan denk en goesting heb, het laatste eerst, dan ga ik eens zoeken hoe je via google je log vooraan kan brengen. Ik weet dat het kan, ik weet alleen niet meer van buiten hoe.
In ieder geval, je eerlijkheid siert je, dat meen ik. |
| Bericht: #487390 |
|
|
Evil Safan
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 15 Mei 2005, 23:48 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
| Ik heb niet zo graag reacties met applaus-smiley's, maar liefst discussies. Als je op m'n site gaat zie je dan ook dat er echt wel discussies daarrond zijn. |
De andrenaline van een goeie discussie kan deugd doen!
Bwa dat geslijm met smilies geef ik soms wel aan toe, ik geef graag een complimentje maar ik heb er meer een hekel aan dat ik die zelf krijg, kwestie van bescheidenheid vrees ik....
Eigen stoef stinkt zeg ik altijd! |
| Bericht: #487397 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 30 Aug 2008, 16:10
|
|
|
|