canis lupis
PI Master

Uit: mijn immense afkeer van links profitariaat |
| Geplaatst: Ma 30 Mei 2005, 09:46 |
 |
|
Blijkbaar heeft de RTL het meeste uitgezonden,ik heb het gemist wegens mijn vochtgehalte terug op peil gebracht na deze hete namiddag,samen met nog enkele vrienden-manifestanten wat langer aan de toog gehangen dan gepland,maar ja ,niet ALLE planning loopt feilloos  |
| Bericht: #491614 |
|
|
|
|
La Bohéme
PI Master

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 20:12 |
 |
|
Wat me wel is opgevallen dat de grootste hardroepers van dit forum er niet te zien waren. Ik was heel beschaamd dat er zo weinig Vlamingen waren, weer eens een bewijs dat de meeste toch maar liever thuis in hunne luie stoel voor hun schermke zitten te janken.  |
| Bericht: #492095 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 20:36 |
 |
|
Da's dan voor al die betogingen waar ik jou niet heb gezien.  |
| Bericht: #492103 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 20:46 |
 |
|
| La Bohéme schreef: |
| Wat me wel is opgevallen dat de grootste hardroepers van dit forum er niet te zien waren. |
De grootste roeper was zijn stem kwijt.  |
| Bericht: #492106 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 20:50 |
 |
|
Ik was door familiale omstandigheden niet in de mogelijkheid om mee te betogen.
Ik had er graag bijgeweest alhoewel ik wist dat er niet zo veel volk zou op afkomen.
Vele Vlamingen zullen thuis gebleven zijn omdat velen zich niet met Voorpost willen identificeren.
Zoals ik al eerder schreef had de VVB deze betoging moeten inrichten. Er zouden dan enkele duizenden aanwezig zijn. |
| Bericht: #492109 |
|
|
La Bohéme
PI Master

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 20:53 |
 |
|
Dina ik had het niet speciaal op u, want ik wist dat je niet kon komen en wat betreft die andere betogingen, ik heb reeds aan zeer veel betogingen deel genomen maar toen kende ik de meeste onder jullie nog niet, ik heb zelfs herhaaldekijk betogingen gefilmd, grote betogingen, waar ik zelf gevaar liep. Maar laat ons eerlijk zijn amper 250 man voor zo'n heet hangijzer als de splitsing is toch maar povertjes niet ? |
| Bericht: #492110 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:16 |
 |
|
Zoals Borrel al zei : misschien zijn veel mensen afgeschrikt geweest door de organisatoren van deze betoging.
Het was inderdaad beter geweest indien de oproep was uitgegaan van de VVB.
Anderzijds denk ik niet dat de VVB dit "soort" betogingen zou organiseren. Indien ik juist gehoord heb was ze trouwens niet toegelaten.
Als je daarmee rekening houdt, is 250 man veel.
En op de volgende betogingen zal ik aanwezig zijn. Tenzij de familie er anders over beslist.
Ik heb mij trouwens al een "potske" aangeschaft. Zodat ik geen kou krijg aan mijn oren of aan mijn neusje.
Wat vind je ervan?
|
| Bericht: #492119 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:24 |
 |
|
Ik ben gekomen, en ik heb geroepen met het gevolg dat mijn stem nog moest bekomen tot deze morgen.
Maja, nu mijn haar gekortwiekt is, zult ge mij niet meer herkennen zonder die lange blonde lokken.
En neen, ik was geen kaalgeschoren skinhead.  |
| Bericht: #492126 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:40 |
 |
|
| Wee man schreef: |
Ik ben gekomen, en ik heb geroepen met het gevolg dat mijn stem nog moest bekomen tot deze morgen.
Maja, nu mijn haar gekortwiekt is, zult ge mij niet meer herkennen zonder die lange blonde lokken.
En neen, ik was geen kaalgeschoren skinhead.  |
Eerder een gepluimt kieken  |
| Bericht: #492136 |
|
|
La Bohéme
PI Master

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:41 |
 |
|
Se, daar krijg ik het nu van hé, typisch als het den die of den die heeft georganiseerd had ik wel of niet deelgenomen, wij zijn godverdomme allemaal Vlamingen, en of het nu toegelaten was of niet we hebben mogen betogen, zonder problemen en geloof me de mensen aan de kant applauddiseerde voor ons. Ene fransquillion heeft vanop zijn terras op de derde verdieping zijn middelvinger opgestoken, men heeft hem genegeerd en zo moet dat. Er waren ook verscheidene bekende politiekers bij waaronder VB topman Annemans. Jullie verwijten de Vlaamse regering dat ze geen haar op hun tanden hebben en dat ze niet overeenkomen, laat ons nu toch eindelijk eens eensgezind worden. |
| Bericht: #492137 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:44 |
 |
|
| Wee man schreef: |
| Ik ben gekomen, en ik heb geroepen |
Zeg! We moeten dat hier allemaal niet weten zenne hoe jij komt.  |
| Bericht: #492138 |
|
|
La Bohéme
PI Master

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:46 |
 |
|
Wat, is het al zo laat, dan ga ik nu slapen want ik moet morgen om half acht beginnen. sloppel allemaal.  |
| Bericht: #492140 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 21:48 |
 |
|
| La Bohéme schreef: |
| Se, daar krijg ik het nu van hé, typisch als het den die of den die heeft georganiseerd had ik wel of niet deelgenomen, wij zijn godverdomme allemaal Vlamingen, en of het nu toegelaten was of niet we hebben mogen betogen, zonder problemen en geloof me de mensen aan de kant applauddiseerde voor ons. Ene fransquillion heeft vanop zijn terras op de derde verdieping zijn middelvinger opgestoken, men heeft hem genegeerd en zo moet dat. Er waren ook verscheidene bekende politiekers bij waaronder VB topman Annemans. Jullie verwijten de Vlaamse regering dat ze geen haar op hun tanden hebben en dat ze niet overeenkomen, laat ons nu toch eindelijk eens eensgezind worden. |
LB-ke, dat moet je tegen ons niet zeggen he. Wij laten ons daar niet door tegenhouden.
Maar, de neutrale Vlaming misschien wel. |
| Bericht: #492141 |
|
|
canis lupis
PI Master

Uit: mijn immense afkeer van links profitariaat |
| Geplaatst: Di 31 Mei 2005, 23:10 |
 |
|
| borrel schreef: |
Ik was door familiale omstandigheden niet in de mogelijkheid om mee te betogen.
Ik had er graag bijgeweest alhoewel ik wist dat er niet zo veel volk zou op afkomen.
Vele Vlamingen zullen thuis gebleven zijn omdat velen zich niet met Voorpost willen identificeren.
Zoals ik al eerder schreef had de VVB deze betoging moeten inrichten. Er zouden dan enkele duizenden aanwezig zijn. |
Zonder Voorpost is er geen Vlaamse strijd!! dat heb ik afgelopen Zondag gemerkt , en wat betreft de Zondag ervoor, deze van de VVB! de grootste hoop betogers waren:Voorpost;VBJ
NSV , en TAK ,dus niet zeveren borrel!! aan lamme exuses heeft niemand wat |
| Bericht: #492149 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 10 Okt 2008, 19:52
|
|
|
|