Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Banner: Skyscraper Combell

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Mededelingen

Author Thread
Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 11:08  Reageer met quote   Naar boven

Naar aanleiding van de afspraken met Combell (de hostingprovider van deze website), zal in de loop van vandaag (als alles technisch goed verloopt) een banner verschijnen aan de rechterzijde - een louter layoutmatige beslissing Mr. Green - van dit forum.

Die banner (skyscraper-formaat) verwijst naar een nieuw product van Combell: Sitebuilder. Ik citeer:

Eigen website maken met SiteBuilder

Nog nooit was het zo makkelijk om uw eigen website op internet te starten. De COMBELL Sitebuilder is de nieuwe tool om zonder enige kennis van programmeren uw website te bouwen en te onderhouden.

* Zeer gebruiksvriendelijk - Geen kennis van programmeren nodig
* Uiterst krachtige mogelijkheden – maak dynamische websites inclusief Flash intro, web-formulier
* Professionele lay-out – uw website is vergelijkbaar met sites gebouwd door professionals.
* Bespaar veel tijd - Maak uw Website direct online met handige menu's

Ik roep graag de geïnteresseerden op om op de banner te klikken en het product nader te bekijken en te verkennen. Het zal het Combell-team [altijd paraat] plezieren.
Bericht: #507712

Advertentie
Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 11:55  Reageer met quote   Naar boven

't is weer duidelijk: Stoffel zijne congé naar Blankenberge moet er weer uitkomen ! Evil Dancing
Bericht: #507719

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Uit: Mechelen
Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 12:40  Reageer met quote   Naar boven

Kan da (on)ding ni op een ander plaats, dan naast de forums? Dat je reclame moet maken, tot daaraantoe, maar toch niet op de betreffende plaats?
Bericht: #507737

pyramus
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 14:06  Reageer met quote   Naar boven

Administrator schreef:
Naar aanleiding van de afspraken met Combell (de hostingprovider van deze website), zal in de loop van vandaag (als alles technisch goed verloopt) een banner verschijnen aan de rechterzijde - een louter layoutmatige beslissing Mr. Green - van dit forum.

Waarom niet ineens diagonaal over de pagina heen? Rolleyes
Bericht: #507746

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 14:14  Reageer met quote   Naar boven

pyramus schreef:
Administrator schreef:

Waarom niet ineens diagonaal over de pagina heen? Rolleyes

Geduld, da wordt de volgende banner Smile .

Duchatelet moet echt wel compleet zonder geld zitten.
Bericht: #507747

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 14:45  Reageer met quote   Naar boven

Kunde gijle klagen zeg. Rolleyes d'oh! Mr. Green
Bericht: #507755

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 14:49  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Ik heb da idioot pokkeding dan ook niet op die idiote pokkeplaats gezet.
Ik denk toch dak es een polleke ga openen (om te zien of ik nu echt alleen ben met da gedacht).
Bericht: #507757

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 15:01  Reageer met quote   Naar boven

Flipgirl schreef:
Dina schreef:

Ik denk toch dak es een polleke ga openen (om te zien of ik nu echt alleen ben met da gedacht).

Nee, maar jij hebt je wel op dat idioot pokkeforum met dat idioot pokkeding op die idiote pokkeplaats, geregistreerd. Razz
Bericht: #507759

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 15:08  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Flipgirl schreef:
Dina schreef:

Nee, maar jij hebt je wel op dat idioot pokkeforum met dat idioot pokkeding op die idiote pokkeplaats, geregistreerd. Razz

Da was voor da onding hier stond Smile.
Bericht: #507760

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 16:48  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 11:26, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #507769

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:02  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Nu aan de linkerzijde ook nog een bannertje en een aanpassing van het reglement: "per bericht mogen er niet meer dan 10 woorden gepost worden...".
Als de roland geen forum kan runnen zonder reclame dat hij dan het boeltje maar sluit...

Waarom ineens gewoon niet onder elk bericht een bannertje plaatsen Grin ?

Toevallig ook een idee hoe lang we met dat mormel van een banner opgescheept zitten, Stoffel (hoe lang loopt da contract?)?
Bericht: #507772

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:07  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 11:26, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #507774

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:27  Reageer met quote   Naar boven

Met wat voor schermresoluties werken jullie eigenlijk?
Bericht: #507775

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:33  Reageer met quote   Naar boven

1024 x 768
Bericht: #507777

condor
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:36  Reageer met quote   Naar boven

Flipgirl schreef:
1024 x 768

Ik moet toegeven dat het zo idd al heel wat erger is als bij mij...
Bericht: #507778

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:37  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 11:25, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #507779

condor
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:49  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Laptop 1024x768
Wat heeft de resolutie daarmee te maken, die banner zal altijd een deel van je monitor in beslag nemen...

Bij hogere resoluties wordt dat deel procentueel kleiner hé
Bericht: #507781

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 2 Aug 2005, 18:00  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 11:25, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #507785

DeLuucas
PI Pro
PI Pro

Uit: De Varkensstraat
Geplaatst: Wo 3 Aug 2005, 10:48  Reageer met quote   Naar boven

Eén van redenen waarom ik hier regelmatig vertoef was de zachte achtergrondkleur van dit forum.

Voor mij hoeft dat kerstboomgedoe niet.
Bericht: #507867

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Wo 3 Aug 2005, 14:15  Reageer met quote   Naar boven

Voor de duidelijkheid.

Ik wil eerst een misverstand uit de wereld helpen. Alle beslissingen in het kader van ruilovereenkomsten, sponsorcontracten en advertenties worden niet door Roland Dûchatelet genomen.

Het forum (d.i. de volledige website) vaart daarin een zelfstandige koers. Dit gebeurt (in de mate van het mogelijke) in samenspraak met het moderatieteam. Niet alle beslissingen zijn daarbij even populair. Maar soms zijn (voor de kritische forumgebruiker) minder aangename aanpassingen (als daar zijn de recent toegevoegde banner) noodzakelijk. Laten we eerlijk zijn, een onafhankelijk medium kan niet blijven bestaan zonder een minimum aan investerigen en dus een minimale bron van inkomsten. Dat is een realiteit.

Het forum wordt volledig onderhouden, geupdate en gemodereerd door vrijwilligers . Op basis van vrijwillige inzet een forum als PI online houden is geen sinecure. Er is het inhoudelijke aspect, het juridische, en het technische. Elk van die onderdelen zijn nu zo gestructureerd dat ze weinig of geen financiële investering vereisen.

Daarom ook de toevoeging van de Combell skyscraper. In de onderhandelingen met Combell zijn een aantal afspraken gemaakt. Eén van de voorwaarden was het plaatsen van een banner. Ik weet intussen uit ervaring dat Combell over de volledige lijn een betrouwbare hostingsponsor is. Ik wil dat zo houden. Daarom hou ik me in die zaak dan ook volledig aan de gemaakte afspraken.

Toch belanden er bij mij regelmatig rekeningen die moeten betaald worden. Om die reden is in eerste fase de Google-banner toegevoegd. In tweede fase de Combell skyscraper. Ik sluit niet uit dat in de toekomst hier en daar nog wat extra advertentieruimte zal moeten opgevuld worden. Zelfbedruipend is het magische woord.

Of denken jullie echt dat ik gewoon voor het plezier die advertenties hier neerpoot?

Intussen daag ik iedereen die klaagt over de aanwezigheid van die banner(s) uit om:

1. een commerciële website te vinden waarop geen banners te vinden zijn. De referentie in deze is de website van www.destandaard.be (9 advertenties op hun homepage).

2. zelf een stevig bedrag bij elkaar te schrapen om de continuïteit van dit forum te garanderen.

3. contact te zoeken met een Belgische hostingprovider die over de mogelijheden beschikt om een website met een omvang als PI probleemloos en onder een sponsorcontract te hosten.

Tevens wordt al het mogelijke wordt gedaan om de integratie van een advertentie grafisch zo aangenaam mogelijk te maken. Kritische geesten zijn welkom op dit forum. Maar wees tegelijk realistisch.
Bericht: #507892

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 08:49
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mededeling: Politicsinfo Forum Rankings Administrator Di 22 Feb 2005, 21:45
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: De Politicsinfo.net Chat Administrator Vr 28 Jan 2005, 11:01
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: aanpassing email nieuw PM Administrator Vr 9 Jul 2004, 15:16
Lekker Links! Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: Avatar gallerij Administrator Do 3 Jun 2004, 12:48
Abramis Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Mededeling: Nieuw: Maatschappelijke thema's Administrator Wo 2 Jun 2004, 14:26
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe categorie: Politieke Partijen Administrator Ma 17 Mei 2004, 16:35
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe Folderafbeeldingen Administrator Zo 16 Mei 2004, 18:33
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Regionale discussies samengevoegd met pol., actua & maat Administrator Vr 27 Feb 2004, 16:25
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief