Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Randdiscussie over moderatie,...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:
Truder schreef:

Ik zou wel weten wanneer het was geweest en over welk onderwerp het ging. Ik zou ook de pm die ik naar de administrator stuur bijhouden en zijn antwoord ook.

Nu plots aan selectief geheugenverlies leiden komt ook maar stom over. Ik blijf erbij je zuigt maar wat uit je duim om dit forum zwart te maken. (zoals je zelf zegt in kleine lettertjes.)

Beste,

Misschien toch een stoppen met selectief of blind te lezen.
Ik schreef hoger : gegevens van een pm horen niet op een forum geplaatst te worden.
Er staat ook dat ik op 5 AUGUSTUS TWEE berichten heb verstuurd. (detail als je info wilt vragen aan je vriend of dit klopt : één om 10.53 uur het tweede om 11u20, met de respectievelijke titels "Gezichtsverlies" en Gezichtsverlies deel2"

En ja hoor, ik weet het onderwerp nog en ik heb beide verzonden berichten nog in de sentbox. Alleen, je krijgt geen antwoord en de topic is verdwenen en wat ben je dan?
Dus geen kwestie van duimzuigen of selectief geheugenverlies.

Ik had beter verwacht. Confused
Nice try, maar oh zo zwak. Whistle

Aan Boemel : een foutje schrijven kan iedereen zelfs ik Als flamingant een dt-fout maken dat vind ik andere koek.
Het wordt helemaal te mooi als dit van een opvoeder/leraar komt.

allee vooruit,selectieve verontwaardiging dus? Lol

opvoeder,leraar?ikke??? Mr. Green
Bericht: #510760

Rapporteer deze post

Advertentie
Boemel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

@ dieulefout

wat ist jongen?
te laf om hier te antwoorden en weeral nen pm sturen?

@moderator
bestaat er geen mogelijk om mijne mailbox af te sluiten?of op zen minst sommige personen te blokkeren?
Bericht: #510767

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

boe

Laatst aangepast door freelander op Zo 2 Jul 2006, 08:40, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #510768

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Uit: Brabant WALLON
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 13:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Boemel schreef:
@ dieulefout

wat ist jongen?
te laf om hier te antwoorden en weeral nen pm sturen?

@moderator
bestaat er geen mogelijk om mijne mailbox af te sluiten?of op zen minst sommige personen te blokkeren?

Bedoel je dit?

Leraar? Jij?

Neen , mijn beste . dit zou teveel gevraagd zijn. Mr. Green

Trouwens, mijn beste, er staat een punt tussen de twee zinnen. (één ivm dt fout en de andere ivm leraar. Als je dan wil lezen zoals het je best uitkomt, voor mij moet je dit niet laten natuurlijk. Ik begin dit normaal te vinden van u en je vrienden).
Heeft dus niet noodzakelijk met elkaar te maken.

Het gaat hier over je vriend die mooie pogingen doet maar die zijn ..... zo zwak. Mr. Green

Als je toch zelf wil dat dit op het forum komt, u vraagt, wij voeren gewoon uit.
Bericht: #510769

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Vr 19 Aug 2005, 21:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bij posts die in overtreding zijn met het forumreglement, wordt er niet gegarandeerd dat deze steeds een tussenhalte in het prullenbakje hebben. Meestal is dit wel zo, maar niet altijd. De keuze om posts of topics naar het prullenbakje te verhuizen, dan wel direct te verwijderen, is een keuze van de moderatie.
Bericht: #510943

Rapporteer deze post

dieuleveut
PI Senior
PI Senior

Uit: Brabant WALLON
Geplaatst: Za 20 Aug 2005, 16:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
Bij posts die in overtreding zijn met het forumreglement, wordt er niet gegarandeerd dat deze steeds een tussenhalte in het prullenbakje hebben. Meestal is dit wel zo, maar niet altijd. De keuze om posts of topics naar het prullenbakje te verhuizen, dan wel direct te verwijderen, is een keuze van de moderatie.

Van zodra je een administrator of moderator op zijn tenen trapt wordt het onmiddellijk definitief verwijderd. Geef toch toe man.
Jullie zijn hier (zeker) niet beter dan elders.
Bericht: #511151

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Za 20 Aug 2005, 16:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dieuleveut schreef:

Van zodra je een administrator of moderator op zijn tenen trapt wordt het onmiddellijk definitief verwijderd. Geef toch toe man.
Jullie zijn hier (zeker) niet beter dan elders.

Nee, het heeft voornamelijk met risico op escalatie te maken. Met kritiek op de moderatie zeker niet, bewijze de vele topics die daar aan gewijt zijn en hier nog steeds staan .
Bericht: #511154

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 07:30
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mag een moderator deelnemen aan discussies? Dina Zo 4 Jul 2004, 17:03
De metser Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Moderator DinaKE en haar fouten: Nr 2 De metser Ma 19 Apr 2004, 20:16
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mis ik hier iets? otje Zo 25 Jan 2004, 14:52
otje Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook eens testen Kwak en Boemel Do 16 Okt 2003, 08:43
Pierke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten De onverdraagzaamheid van moderator Kristof Willy Wo 26 Feb 2003, 23:02
il falco Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En toen ging Jurgen Verstrepen mee uit de bocht Jean Pierre van Rossem Ma 17 Feb 2003, 22:06
janmettepet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten "verplaatste" topic's niet echt verplaatsen De Prof Di 21 Jan 2003, 22:39
Dina Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief