Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 10 Sep 2005, 19:32 | Onderwerp: |
 |
|
| mat schreef: |
| Ik had me voorgenomen hier niet meer te posten, maar u laat me geen keuze. |
Weet je wat ik zo spijtig vind? En ergens ook niet zo goed begrijp....
Je bent toch méér dan een homo alleen?
Ik bedoel : je kunt toch ook lachen? Een mening hebben over weet ik veel wat? Waarom zijn homo's alleen maar bezig met homo-problemen, standpunten en hoofdstukken?
Het lijkt wel of jullie hele leven draait om dat homo-zijn. Terwijl sexualiteit toch maar een deel is van je hele "zijn"?
Waarom moeten jullie je zo nodig profileren als "ik ben homo"? Hetero's doen dat toch ook niet?
Waarom moeten er twee kampen zijn? "Zij" en "wij"?
Behalve ons sexuele voorkeur, kunnen we toch veel gemeen hebben?
Ik weet niet of je begrijpt wat ik probeer te zeggen. Het is in elk geval niet persoonlijk bedoeld.  |
| Bericht: #515661 |
|
Advertentie
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Za 10 Sep 2005, 20:10 | Onderwerp: |
 |
|
Ik begrijp volledig wat je bedoelt en ga er ook helemaal niet mee akkoord.
Ik ben hier beginnen posten om duidelijk te maken dat de negatieve reacties op de post van Mickey helemaal niet geapprecieerd werden bij onze vereniging.
Toen ik hiervan op de hoogte gebracht werd, vond ik het schandalig dat niemand van de leiding of medewerkers hierop reageerden, terwijl wij heel wat tijd en moeite in Jong & HiB steken. Aangezien ik niet bang was voor de mogelijke reacties, en zo dom ben te denken dat mijn parlé iets zou veranderen bij mensen die het leuk vinden idiote reacties te geven bij homo-topics, heb ik erop gereageerd.
Ik interesseer mij niet in politiek, daarom post ik ook niets in andere topics. Hierdoor lijkt het alsof ik enkel over homoseksualiteit kan praten. Bovendien... ik geloof dat ik hier mijn standpunt over politiek, de kerk en bijbel al uitgelegd heb? En die geldt zeker en vast niet alleen inzake holebi-onderwerpen.
U begrijpt ook wel dat ik niet aan mijn pc vastkleef en daarbuiten heel wat te doen heb. Ik speel voetbal bij drie verenigingen, studeer, ik ga uit, doe aan fitness en nog zoveel meer.
Bovendien is zowat 9/10 van mijn kennissen -en vriendenkring hetero, waaruit u wel kan afleiden dat ik met hopen andere dingen bezig ben en ook over andere dingen praat dan homoseksualiteit.
| Dina schreef: |
Waarom moeten jullie je zo nodig profileren als "ik ben homo"? Hetero's doen dat toch ook niet?
Waarom moeten er twee kampen zijn? "Zij" en "wij"?
Behalve ons sexuele voorkeur, kunnen we toch veel gemeen hebben? |
1. Ik profileer mij niet als 'ik ben homo' , ik zet mij enkel en alleen in voor andere homo's die het nodig hebben en neem het op voor mensen die verkeerd behandeld worden. Mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben en vind het dus ook niet (meer) nodig te zeggen dat ik homo ben. Als zij zich daar niet bij kunnen neerleggen, ga ik daar geen moeite aan besteden en laat ik ze links liggen. Zoals je zelf zegt; ik ben zoveel meer dan homo. Als zij dat niet zien...
2. Er zijn helemaal geen twee kampen. Soms lijkt het zo omdat sommige hetero's onderscheid willen tussen homo's en hetero's. Dit zorgt voor afkeer bij sommige homo's tegenover conservatieven. Veralgemeen alsjeblieft niet, ik zie hetero's en homo's als gelijken, anders zou ik ook niet 'meer tot de hetero-wereld behoren dan tot de homo-wereld'.
Bij discussies over zaken zoals adoptie, zijn meeste (niet alle) homo's voor en veel hetero's tegen. Zelfs bij homo's is er verdeeldheid en kan je dus niet over twee kampen spreken.
3. Buiten onze geaardheid zijn hetero's = homo's!
Mijn post kan misschien bot overkomen, maar dat is zeker en vast mijn bedoeling niet.  |
| Bericht: #515663 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 10 Sep 2005, 20:28 | Onderwerp: |
 |
|
Hm... ok.
Ik kreeg misschien een verkeerde indruk. Je hebt gelijk : dit forum is ook maar een deeltje in ieders leven. Iedereen reageert hier op items die hem/haar aanbelangen of interesseren. Dat wil daarom niet zeggen dat hij/zij geen andere interesses buiten dit forum heeft.
Wat die Mickey betreft : dat is geen homo. Alleen maar een provocateurke, die de holebi-beweging door zijn onnozelheden dan nog in een slecht daglicht brengt. Maar dat beseft hij blijkbaar niet.
Good luck verder!  |
| Bericht: #515664 |
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Za 10 Sep 2005, 21:58 | Onderwerp: |
 |
|
Nogmaals; ik begrijp volledig wat je bedoelde. Het was ook al bij me opgekomen dat het lijkt alsof ik niets anders uitkraam.
Dat is dan ook iets wat veel hetero's denken over homo's en moet dringend de wereld uit geholpen worden.
Ik spreek me niet uit over Mickey, aangezien ik helemaal niet weet wat op dit forum al allemaal gebeurd is.
Nu... of het waar is wat je zegt of niet... hij heeft ons kamp toch in de spotlight gezet
Tot zover mijn bijdrage aan de mensheid.  |
| Bericht: #515672 |
|
|
Vlaamse Tempelier
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 10 Sep 2005, 22:05 | Onderwerp: |
 |
|
Er waren holebi's aanwezig vandaag bij de gezinsmars die mee kwamen protesteren tegen homo-adoptie. Ik heb respect voor deze holebi's die inzien dat de rechten van het kind op de eerste plaats komen te staan en niet hun persoonlijke kinderwensen en dit ook luidop durven zeggen.
Bij deze roep ik ieder lezer die homo-adoptie een stap te ver vindt binnen de samenleving - of ook maar de geringste twijfels bezit of kinderen hier wel gediend mee zijn - op om aanstaande zaterdag zijn/haar aanwezigheid te laten gelden in de 2de straatbetoging die zal plaatsvinden.
Voorts doe ik een oproep om voor aanstaande zaterdag zoveel mogelijk reclame te maken bij een ieder waarvan je denkt dat deze geinteresseerd kan zijn, of het nu om kennissen, broers, zussen, collega's, ... gaat.
Maak gebruik van e-mail, mond-aan-mond reclame, sms, affiches, ...
Hartelijk dank voor de aanwezigheid en steun van jullie allen !
Wie aan de hoeksteen van onze samenleving raakt, het traditioneel gezin, treft het kind. Daarom : Ja aan het gezin, NEEN aan adoptie door homoparen. |
| Bericht: #515674 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 11 Sep 2005, 17:12 | Onderwerp: |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 18:09, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #515730 |
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 11 Sep 2005, 18:26 | Onderwerp: |
 |
|
pb'ke.
En als ge het over een blowjob hebt, ik doe niet aan bestialiteit. |
| Bericht: #515749 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 11 Sep 2005, 18:57 | Onderwerp: |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 18:03, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #515753 |
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 11 Sep 2005, 21:29 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Verzonden :: Bericht
Van: mat
Aan: freelander
Geplaatst: Zo 11 Sep 2005, 17:36
Onderwerp: ***
Als je problemen hebt met me, mag je dat dan ook gaan verduidelijken. In je post maak je enkel en alleen maar jezelf belachelijk.
Zoals je al hebt kunnen lezen, is het niet altijd even makkelijk geweest voor mij om homo te zijn. Daarom wil ik nu voorkomen dat andere mensen hetzelfde meemaken. Dat is één van de redenen waarom ik medewerker ben bij Jong & HiB.
Ik wil voorkomen dat jongeren zich in de put laten duwen door idiote opmerkingen, gedragingen of vooroordelen van leeghoofden.
Wij stoppen veel werk in Jong & HiB, en daar had men blijkbaar geen respect voor. Ik dacht dat Mickey homo was. Als je een greintje gezond verstand hebt, zijn dat wel twee goeie redenen waarom ik me in de discussie gemengd heb. Blijkbaar heb je nog wat verduidelijking nodig.
Ik heb al gezien op dit forum dat intelligente opmerkingen niet jouw handelsmerk zijn. Je gaat liever mensen persoonlijk gaan aanvallen of post gaan verdraaien en interpreteren volgens hoe het jou het best uitkomt.
Schaam op jou. |
Je beschuldigt me er nog van je verwijten te maken.
1. Het is gewoon een feit dat normale discussies hier je ding niet zijn. Over je leven buiten dit forum spreek ik me niet uit.
2. Ik kan het ook niet helpen dat je nog niet doorhebt waarom ik me moeide. Of je wil het gewoon niet vatten, zodat je me nog wat kan treiteren.
Jammer dat er geen antwoord komt... |
| Bericht: #515770 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 12 Sep 2005, 00:00 | Onderwerp: |
 |
|
boe
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 17:53, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #515795 |
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Ma 12 Sep 2005, 00:13 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
| Ik heb al gezien op dit forum dat intelligente opmerkingen niet jouw handelsmerk zijn |
QED
Je kickt echt wel op aandacht, he? Ik zou er niet van opkijken dat dat het enige in leven is waar je je aan optrekt. Een vent in zijn midlife-crisis kan nogal rare hersenspinsels hebben.
Er zijn mensen die harder op de knoppen van hun afstandbediening gaan drukken als ze weten dat de batterijen bijna op zijn.
Gelukkig zijn er ook nuttige idioten.
ps; ligt het aan mij, of ontloop je nog altijd mijn uitleg?  |
| Bericht: #515796 |
|
|
mat
PI Junior

|
| Geplaatst: Ma 12 Sep 2005, 00:19 | Onderwerp: |
 |
|
| freelander schreef: |
| Pssssssssst, tussen haakjes, PM's mag je hier niet posten,vraag het maar aan tante Dina... |
Het is mijn eigen pb, schattebout. Ik zie niet in waar het probleem zit. Ik kon het evengoed direct hier gezet hebben, maar uit respect zond ik een pb. |
| Bericht: #515797 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Ma 12 Sep 2005, 12:21 | Onderwerp: |
 |
|
staat die homo-adoptie shittopic hier nog altij te blinke  |
| Bericht: #515821 |
|