Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Moderatie heeft problemen met kritiek...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 15 Okt 2005, 17:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

na

Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 13:10, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #522174

Rapporteer deze post

Advertentie
Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Zo 16 Okt 2005, 11:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
Blauwvoet schreef:
freelander schreef:
Hetgeen we kunnen onthouden is het volgende:

Een admiistrator/moderator maakt een email hier openbaar en krijgt bijna een staande ovatie.
Een forumlid doet maanden daarna juist hetzelfde en krijgt prompt een verwittiging in zijn pm-box.

Samenvatting: bende hypocrieten...

Wat ik onthoud zal ik maar binnenskamers houden. Rolleyes

Groot gelijk, als groentje wist je het knopje nog niet staan om hem te kicken, ga eens ten rade bij je collega condor, die is daar goed in...

Wanneer ik jouw postings lees van gekakel,gewauwel en gezeur kan ik hieruit enkel afleiden dat je met een hele boel frustraties door het leven gaat en dit forum als klankbord gebruikt om deze frustraties de vrije loop te laten.
Daar er geen opmerkelijke beterschap is in je zwartgallig forumgedrag blijkt het door jouw gebruikte klankbord geen heilzame werking op je te hebben.
Misschien dien je eens elders hulp te zoeken om je verbittering terug onder controle te houden ?
Het ligt niet in mijn bedoeling je aan te vallen maar je duidelijk trachten te maken dat er meer in het leven is dat de moeite waard is dan continue te liggen zeuren en klagen op een forum. Wink
Bericht: #522243

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 16 Okt 2005, 21:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Freelander is steeds welkom in mijn klaagmuur . Wink
Bericht: #522435

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Do 21 Aug 2008, 22:14
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Sticky: Belgische pc's massaal besmet met 'spionvirussen' Administrator Zo 16 Dec 2007, 01:32
LordMike Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Voorstel: Partijforum (met aparte Partijmoderators) Administrator Vr 20 Aug 2004, 14:09
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Over de moderatie op dit forum Generaal Di 6 Jul 2004, 22:59
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Uitbreiding moderatie: Dina in het team Administrator Wo 24 Mrt 2004, 17:36
otje Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Huidige moderatie Thoth Ma 26 Jan 2004, 16:35
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ik kan niet akkoord gaan met het nieuwe reglement joppe Vr 23 Jan 2004, 15:44
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Worstelen met de politiek natioke Vr 4 Apr 2003, 00:09
natioke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief