Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Nieuwe moderator gevraagd?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 16:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
de prof schreef:

Opmerking: freelander heeft dus problemen men moderator(s)

Iets dat niemand in twijfel zal trekken, als je uw post er op na leest.

Suggestie: Zoek andere politieke forum's en doe dezelfde test die je hier doet.

Het resulaat zal uitsluiting geven.

PS freelander, je vergeet uw drielingentjes.. " "

Je mag de 'lol' niet verliezen, anders val je te snel door de mand

Ikke, problemen met de moderatie? Waar haal je het... Rolleyes Rolleyes Rolleyes Razz

http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=516995&highlight=freelander#516995

Zoals je ziet ben je neit de enige die als eens problemen heeft met de moderatie.
Ik begrijp echter niet dat je je daarom op 'non-actif' zet.
We zijn toch allemaal volwassen mensen die 'problemen' kunnen uitpraten.
Als er mij iets tehoog zit, zal ik dat onfloerst zeggen, maar ik zal er niet stilletjes voor van onder muizen.

Door te 'praten' kunnen we er allebei lessen uit trekken. Wink
Bericht: #558574

Rapporteer deze post

Advertentie
Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 18:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Iemand die onzinnige topics post, kan onzinnige reacties verwachten.
Bericht: #558593

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 18:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:
condor schreef:
Het verleden met de moderatorverkiezingen en de problemen met Pyramus hebben duidelijk gemaakt dat bekwaamheid zeker een issue is, en dat niet iedereen even verdraagzaam is t.o.v. andere meningen. Wat mij betreft is het voordeel aan een rechtse moderatie dat zij zeer goed weet hoe onderdrukking van je mening aanvoelt, en dus zeker niet dezelfde fout wil maken die de politieke correctheid maakt.

das belachelijk, rechts noch links wordt verboden een mening te hebben. Trouwens, als je durft zeggen dat niet alle moslims slecht zijn, ben je nogal rap een geitenneuker, moslimvriend. Van onderdrukking van mening gesproken!

Wat wel een feit is, is dat er hier nogal weinig mensen zijn met, wat u noemt, een linkse mening. ipv u dus druk te maken over wie de volgende moderator zou moeten zijn zou het misschien beter zijn om wat van uw kennissen naar hier uit te nodigen want er is niets zo vervelend om een nieuwe topic te zien met daaronder 88 reacties in de lijn van "u heeft gelijk". Voor de rest interesseert het me geen zier wie hier moderator is of wie niet, zolang ik hier men ding kan doen is het al lang goed voor mij, als dat niet meer het geval is zal ik voor mezelf een ander forum moeten zoeken. Per slot van rekening moet ik dit forum hier niet betalen dus heb ik er ook geen zeggenschap over.
Bericht: #558594

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 19:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:

Vandaar dat de moderator onmiddelijk had 'kunnen' optreden.
Ofwel het 'onzinnge' eruit halen, ofwel alles de prullenbak in, waar onzinnige praat thuis hoort.
Bericht: #558596

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 19:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
Den Broeder schreef:

Ofwel het 'onzinnge' eruit halen, ofwel alles de prullenbak in, waar onzinnige praat thuis hoort.

Als een moderator dat hier moet gaan doen ziet hij zijn bed niet meer.
Bericht: #558602

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 22:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:

das belachelijk, rechts noch links wordt verboden een mening te hebben. Trouwens, als je durft zeggen dat niet alle moslims slecht zijn, ben je nogal rap een geitenneuker, moslimvriend. Van onderdrukking van mening gesproken!

Ik hoor nochtans meer dan genoeg oproepen tot censuur vanuit linkse kant. Het is trouwens weer zeer actueel nu met de Deense cartoons. Maar het blijft mijn persoonlijke mening natuurlijk. Als je die belachelijk vindt is dat uw probleem.
Bericht: #558641

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 17 Feb 2006, 23:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
vlijmscherp schreef:

Ik hoor nochtans meer dan genoeg oproepen tot censuur vanuit linkse kant. Het is trouwens weer zeer actueel nu met de Deense cartoons. Maar het blijft mijn persoonlijke mening natuurlijk. Als je die belachelijk vindt is dat uw probleem.

Belachelijk niet maar wel onredelijk, mij komt het vooral over dat iedereen hevige voorstander is van vrije meningsuiting zolang het over zijn eigen mening gaat. Vanaf het over iemands anders mening gaat wordt het plots een stuk moeilijker om objectief te blijven.
Bericht: #558673

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 10:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dju

Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:46, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #558714

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 10:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

wie geeft er ene

Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:45, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #558715

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 11:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
misantroop schreef:
De Prof schreef:
Den Broeder schreef:

Als een moderator dat hier moet gaan doen ziet hij zijn bed niet meer.

Als ik geen tijd heb om te voetballen dan ga ik niet bij een club...
Als een moderator geen tijd heeft om een forum in goede banen te leiden, dan...

Als ik alle forums afga zie ik weinig tot geen verschil met dit forum. Als je alles wat niet past in de netetiquette wilt verwijderen kun je hier 24 op 24 uur bezig zijn en krijg je op het laatst weer het verwijt dat je aan cencuur doet. Voor de rest interesseert het me allemaal maar bitter weinig vermits ik hier niet kom om over het forum te debatteren maar wel over de onderwerpen op het forum. Ik geef toe dat onzinnige reacties of scheldpartijen soms wel eens storend kunnen werken maar na een tijd leer je daar toch over lezen.

Om te eindigen met uw voorbeeld over voetbal, als u ergens kostenloos kunt gaan voetballen bij een club die alle kosten voor u draagt heeft u niet het recht om inspraak te eisen in die club vermits u er geen bijdrage toe levert.
Bericht: #558720

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 12:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:
De Prof schreef:
freelander schreef:
de prof schreef:

Opmerking: freelander heeft dus problemen men moderator(s)

Iets dat niemand in twijfel zal trekken, als je uw post er op na leest.

Suggestie: Zoek andere politieke forum's en doe dezelfde test die je hier doet.

Het resulaat zal uitsluiting geven.

PS freelander, je vergeet uw drielingentjes.. " "

Je mag de 'lol' niet verliezen, anders val je te snel door de mand

Ikke, problemen met de moderatie? Waar haal je het... Rolleyes Rolleyes Rolleyes Razz

http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=516995&highlight=freelander#516995

Zoals je ziet ben je neit de enige die als eens problemen heeft met de moderatie.
Ik begrijp echter niet dat je je daarom op 'non-actif' zet.
We zijn toch allemaal volwassen mensen die 'problemen' kunnen uitpraten.
Als er mij iets tehoog zit, zal ik dat onfloerst zeggen, maar ik zal er niet stilletjes voor van onder muizen.

Door te 'praten' kunnen we er allebei lessen uit trekken. Wink

Dat heeft allemaal niets te maken met "stilletjes van onder muizen".
Ik ben sedert 4 januari terug aan het werk en het ontbreekt me aan tijd en nog meer aan goesting.
En praten ...
't Ja, tegen wie, tegen het reglement. Kan je een beter bewijs hebben dan je eigen topic, je start hem op en je krijgt meteen quote's uit hun heilig reglement op je donder, "zij" mogen dat, jij niet. "Zij" mogen emails openbaar maken, jij niet...
Kortom, "iedereen" heeft zich aan het reglement te houden, behalve ... juist ja, je hebt h'm...
Klachten moeten via pm, hebben ze ergens schrik voor?
Ach neen, laat maar, ik kom hier enkel zo nu en dan nog eens lezen en voor de rest kan die hypocriete barak hier beter gesloten worden.

Het staat natuurlijk vrij om al dan niet (nog) deel te nemen aan discussie's.
Ik geef toe, dat ik het regelement te benauwend voel, en vooral dat het op maat van de 'moderators' geschreven is.
Ik bedoel ze dekken hun zodanig in, dat 'tegenspraak' weinig kans van slagkracht heeft.

Niet te min voel ik mij hier best 'thuis', je kan uw mening vrij ventileren.

Die laatste zin van uw betoog hier verbaast me wel wat.
De sluiting wensen is toch niet bepaald een teken van enige verdraagzaamheid.
Iedereen drinkt niet graag een pint elk café, maar daarom moet deze nog niet sluiten hé.
Bericht: #558728

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 12:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Als ik alle forums afga zie ik weinig tot geen verschil met dit forum. Als je alles wat niet past in de netetiquette wilt verwijderen kun je hier 24 op 24 uur bezig zijn en krijg je op het laatst weer het verwijt dat je aan cencuur doet. Voor de rest interesseert het me allemaal maar bitter weinig vermits ik hier niet kom om over het forum te debatteren maar wel over de onderwerpen op het forum. Ik geef toe dat onzinnige reacties of scheldpartijen soms wel eens storend kunnen werken maar na een tijd leer je daar toch over lezen.

.

Daar ben ik het volkomen mee eens.
Maar 'storingen' hebben hun grenzen.
Je mag dan nog 'gratis' mogen voetballen, als de spelers te pas en te onpas de voetbal met hun handen de richting sturen, kan je dat wel negeren, maar leuk is toch iets anders. Wink
Bericht: #558732

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 12:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Belachelijk niet maar wel onredelijk, mij komt het vooral over dat iedereen hevige voorstander is van vrije meningsuiting zolang het over zijn eigen mening gaat. Vanaf het over iemands anders mening gaat wordt het plots een stuk moeilijker om objectief te blijven.

Ik weet welke meningen links zoal wil uitsluiten. Daarom heb ik ook persoonlijk minder vertrouwen in een linkse moderatie. Natuurlijk zouden wij dezelfde fout kunnen maken. Ik denk echter dat het verleden op PI, met onder andere de pedofilie hetze en holebi hetze, het tegendeel bewijzen.
Bericht: #558733

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 14:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

condor schreef:
misantroop schreef:

Ik weet welke meningen links zoal wil uitsluiten. Daarom heb ik ook persoonlijk minder vertrouwen in een linkse moderatie. Natuurlijk zouden wij dezelfde fout kunnen maken. Ik denk echter dat het verleden op PI, met onder andere de pedofilie hetze en holebi hetze, het tegendeel bewijzen.

Ik was niet echt meer over het forum hier bezig condor meer over links-rechts tegenstellingen in hun algemeenheid. Ik herinner mij nog dat ik hier een ganse tijd geleden in een topic de verdediging op mij nam dat ook het AEL recht heeft op vrije meningsuiting en toen had ik met die mening toch ook maar weinig medestanders. Vandaar dat ik zei dat iedereen wel begaan is met vrije meningsuiting zolang het over zijn eigen mening gaat.
Bericht: #558745

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 14:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
misantroop schreef:

.

Daar ben ik het volkomen mee eens.
Maar 'storingen' hebben hun grenzen.
Je mag dan nog 'gratis' mogen voetballen, als de spelers te pas en te onpas de voetbal met hun handen de richting sturen, kan je dat wel negeren, maar leuk is toch iets anders. Wink

Uiteraard hebben storingen hun grenzen, maar enkel u kan voor uzelf bepalen wanneer die grens bereikt is. En als het echt te storend is kan u daar dan wel een opmerking over maken maar als de organisatie het niet met u eens is schiet er voor u nog maar slechts een optie over en dat is een andere voetbalclub zoeken, want zolang u er niet voor hoeft te betalen heeft u ook niet echt medezeggenschap over hoe het bestuurd moet worden.
Wat forums in hun algemeenheid betreft valt het hier nog best mee in vergelijking met sommige anderen. De forums waar niet op gescheld wordt gaan dan weer meestal over graspollen ofzo.
Bericht: #558747

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 18 Feb 2006, 15:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Een opmerking maken heeft weinig met 'medezeggenschap krijgen' te zien denk ik.

En ik ben nu niet direkt de mening toegedaan om naar een andere club tegaan.
Hoewel ik als eens een balletje durf stampen bij die andere ploeg. Mr. Green

Zelfs de cafébazen hier gaan als eens een pint drinken bij de "concurentie"

Zo zwaar til ik aan al die geschillen niet hoor. Wink
Bericht: #558758

Rapporteer deze post

spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Zo 19 Feb 2006, 21:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De moderatie is duidelijk rechts, en dat vind ik als rechtgeaarde Vlaams-natiofascist helemaal niet erg. Dat er geen goede 'linkse' kandidaten zouden zijn, is echter nonsens. Ik persoonlijk ken er een heel goeie. En hij heeft tenminste tijd om te modereren. Maar jullie vooroordelen t.a.v. links zorgen er uiteindelijk voor dat de moderatie in rechtse handen blijft. Klachten worden weggewuifd in plaats van gezien als iets dat tot nadenken kan stemmen en tot verbetering kan leiden. De eensgezindheid van het moderatorteam, ofschoon daar ook voordelen aan verbonden zijn (voor de moderators zelf, niet voor de forumgebruikers!), is wellicht de grootste rem op dynamiek en verbetering van Politicsinfo.net.
Bericht: #559121

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 19 Feb 2006, 21:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

niet memmen, spookrijder

discussieer gezellig mee

zoals elke linkse en rechtse hier naar hartelust kan doen Wink
Bericht: #559122

Rapporteer deze post

freddy
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 31 Mrt 2006, 22:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wat mij bij deze bijblijft is dat de moderatoren in hun hemd gezet zijn...
m.a.w. zij hebben zich laten verleiden tot een discussie wat hun integriteit als zijnde neutraal zijnde in twijfel trekt.
Men schrijve het voort wat men allang weet.

Mvg,
De evaluerende
Bericht: #566786

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 31 Mrt 2006, 23:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

wie geeft een fuck om jouw evaluatie Razz
Bericht: #566814

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 11:50
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wanneer krijgen we weer leuke smilies ??? Abramis Di 18 Feb 2003, 01:15
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het allereerste online huwelijk Den Broeder Ma 10 Feb 2003, 15:29
Den Broeder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Nieuwe website Jongerenpolitiek.be on-line De-P Di 4 Feb 2003, 21:12
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten "verplaatste" topic's niet echt verplaatsen De Prof Di 21 Jan 2003, 22:39
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief