Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:02 | Onderwerp: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?t=33149

Schande! Wat met de vrijheid van meningsuiting?

Ik zie het al voor me: berichten die negatief uitpakken voor het VB worden in een bestaande topic ondergebracht (off topic, wordt vervolgens niét bestraft), zodat elke eigenlijke topic over het onderwerp kan worden gesloten (wél bestraft). M.a.w. degene die zich aan het reglement houdt wordt bestraft omwille van degene die zich er niet aan houdt (en niet wordt bestraft).

Is dienen moderator wel bekwaam? Is precies niet den eerste keer dat diene in opspraak komt! Tijd voor den Administrator om een tuchtprocedure in te zetten. Evil
Bericht: #559845

Rapporteer deze post

Advertentie
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:42 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:

Ik zie het al voor me: berichten die negatief uitpakken voor het VB worden in een bestaande topic ondergebracht (off topic, wordt vervolgens niét bestraft), zodat elke eigenlijke topic over het onderwerp kan worden gesloten (wél bestraft). M.a.w. degene die zich aan het reglement houdt wordt bestraft omwille van degene die zich er niet aan houdt (en niet wordt bestraft).

Is dienen moderator wel bekwaam? Is precies niet den eerste keer dat diene in opspraak komt! Tijd voor den Administrator om een tuchtprocedure in te zetten. Evil

Spookrijder is blijkbaar niet van de eerste leugen gebarsten anders was hij al lang dood.
Elk forumlid kan vaststellen dat er geen enkel bericht in een bestaande topic werd ondergebracht.
Ik sloot de nieuwe topic die Prof opstartte - zoals steeds en zonder enig onderscheid te maken wat de inhoud betreft - omwille van het feit dat het hier om een driedubbele !!! herhaling van een nieuwsfeit ging.

Als spookrijder meent dat dit censuur is heeft hij het fout voor.
Bericht: #559871

Rapporteer deze post

vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Uit: Zele
Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:43 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:

spookrijder, je maakt je belachelijk. Ondertussen staat hetzelfde op 3 plaatsen. Daarom is het topic gesloten d'oh!
Bericht: #559873

Rapporteer deze post

spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:33 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

Jullie negeren de essentie van mijn betoog. Iemand gaat in topic A off topic door over topic B te beginnen (off topic dus). Iemand anders start topic B elders op (on topic).

Topic A moet dus uitgekuist worden en Topic B moet ongemoeid gelaten worden wegens reglementair. De opstarter leeft immers logischerwijs in de veronderstelling dat het onderwerp nog niet is aangesneden aangezien geen enkele topic de titel ervan draagt.

Het is duidelijk dat de moderator niet wil dat er een aparte topic over de kwestie-Tastenhoye wordt opgestart. In vele andere gevallen laat hij zesentachtig topics staan in het genre 'allochtoon pleegt diefstal', terwijl al die berichten perfect in één topic kunnen worden ondergebracht. Nu gebeurt er iets ongewoons en moet dat blijkbaar ondergebracht worden bij een andere topic (waar het niet huishoort!).

Wordt het geen tijd dat PI door een extern auditbureau wordt doorgelicht? d'oh!
Bericht: #559879

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:46 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:
Jullie negeren de essentie van mijn betoog. Iemand gaat in topic A off topic door over topic B te beginnen (off topic dus). Iemand anders start topic B elders op (on topic).

Topic A moet dus uitgekuist worden en Topic B moet ongemoeid gelaten worden wegens reglementair. De opstarter leeft immers logischerwijs in de veronderstelling dat het onderwerp nog niet is aangesneden aangezien geen enkele topic de titel ervan draagt.

Het is duidelijk dat de moderator niet wil dat er een aparte topic over de kwestie-Tastenhoye wordt opgestart. In vele andere gevallen laat hij zesentachtig topics staan in het genre 'allochtoon pleegt diefstal', terwijl al die berichten perfect in één topic kunnen worden ondergebracht. Nu gebeurt er iets ongewoons en moet dat blijkbaar ondergebracht worden bij een andere topic (waar het niet huishoort!).

D. Er wordt aan de forumleden gevraagd om zich niet op te stellen als moderator.... Leden die zich voordurend als een moderator gedragen, zullen een waarschuwing ontvangen.

Nog belangrijker :

C. Elke poging om een tijdelijke ban te omzeilen, zal resulteren in definitieve ban. Onder omzeiling valt het opnieuw registreren onder een niet-gebande gebruikersnaam, het wijzigen van een IP-adres om een IP-ban te omzeilen en het inschakelen van een andere (bevriende) forumgebruiker om met zijn/haar account berichten te posten...
Bericht: #559882

Rapporteer deze post

spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:49 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
spookrijder schreef:

D. Er wordt aan de forumleden gevraagd om zich niet op te stellen als moderator.... Leden die zich voordurend als een moderator gedragen, zullen een waarschuwing ontvangen.

Nog meer censuur! Eek

Dit is het topic "opmerking en suggesties" en hier mag ik kritiek leveren op het moderatiewerk. Evil

De kwaliteit van de moderatie op PI gaat voor op de postjesplakkerij van Blauwvoet! Shame on you
Bericht: #559883

Rapporteer deze post

spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maar kom, als je het intellectueel niet kunt halen, kun je inderdaad nog altijd je machtsmiddelen misbruiken. Eens te meer zal het een bewijs zijn van jouw onkunde, domheid, vooringenomenheid en totalitarisme. Cool
Bericht: #559885

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:56 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:
Maar kom, als je het intellectueel niet kunt halen, kun je inderdaad nog altijd je machtsmiddelen misbruiken. Eens te meer zal het een bewijs zijn van jouw onkunde, domheid, vooringenomenheid en totalitarisme. Cool
Bericht: #559886

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:00 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:

een suggestie voor de modderdinges van den PI

de zaterdag kan ik ullie keume deurlichten

mijn pillamp sto klijr

bie reddie Pirate
Bericht: #559888

Rapporteer deze post

spookrijder
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:02 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke schreef:
spookrijder schreef:

een suggestie voor de modderdinges van den PI

de zaterdag kan ik ullie keume deurlichten

mijn pillamp sto klijr. Pirate

Ik zal PI wel doorlichten, gij moogt daarna, een boerke waardig, de stal uitmesten. Cool

Trouwens, geldt voor blauwvoeten niet de ophokplicht? Mr. Green
Bericht: #559889

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:06 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:
Ik zal PI wel doorlichten, gij moogt daarna, een boerke waardig, de stal uitmesten. Cool

da's afgesproken

ik zal zorgeloos, al zittend in een sofa met een cognac en dikke sigaar, toekijken hoe jij jezelf moe maakt om een scheet in een fles

af en toe blaas ik een wolkje rook in je gezicht

achteraf zal ik de stal uitmesten m.a.w. spookrijder terug naar huis brengen Wink
Bericht: #559892

Rapporteer deze post

La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 17:21 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

spookrijder schreef:

Wel, wel dat spook heeft hier ook al zoveel praatjes zie ik. Maar ja wat kan je verwachten van iemand die andere verwijt een kwartelbrein te hebben als die zelf een leeghoofd is. Mr. Green
Bericht: #559934

Rapporteer deze post

Scarface
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 24 Feb 2006, 22:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

rechts is dood - RIP

de partij zal hir aan ten onder gaan , hoor ik nu al overal
Bericht: #560179

Rapporteer deze post

Jef Marijns
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 13:34 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Spookrijder is blijkbaar niet van de eerste leugen gebarsten anders was hij al lang dood.
Elk forumlid kan vaststellen dat er geen enkel bericht in een bestaande topic werd ondergebracht.
Ik sloot de nieuwe topic die Prof opstartte - zoals steeds en zonder enig onderscheid te maken wat de inhoud betreft - omwille van het feit dat het hier om een driedubbele !!! herhaling van een nieuwsfeit ging.

Als spookrijder meent dat dit censuur is heeft hij het fout voor.

Ik wil mij niet te veel mengen in deze zaak maar wat heeft die publiciteit voor het Vlaams Belang onderaan je bericht, in godsnaam met deze zaak te maken ?
Bericht: #562034

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 20:32 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

Jef Marijns schreef:

Ik wil mij niet te veel mengen in deze zaak maar wat heeft die publiciteit voor het Vlaams Belang onderaan je bericht, in godsnaam met deze zaak te maken ?

Alles wat volgt onder

is een onderschrift, aan te passen in je profiel.
Bericht: #562113

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 20:53 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

hypo...en zo verder

Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:44, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #562129

Rapporteer deze post

condor
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Taxandrië
Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 21:21 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye  Reageer met quote   Naar boven

freelander schreef:

Yep, en hypocrieten hebben het recht om wat meer lijntjes te gebruiken dan het reglement toelaat...

Oeps ... Rolleyes

Get a life!
Bericht: #562132

Rapporteer deze post

freelander
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 9 Mrt 2006, 17:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

partytime

Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:43, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #562322

Rapporteer deze post

Jef Marijns
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 10 Mrt 2006, 18:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hé, waar zijn mijn berichtjes gebleven ?

//Edit Blauwvoet : Hier : http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=562443#562443 //
Bericht: #562546

Rapporteer deze post

Jef Marijns
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 10 Mrt 2006, 18:56 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Jef Marijns schreef:
Hé, waar zijn mijn berichtjes gebleven ?
//Edit Blauwvoet : Hier : http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=562443#562443 //
Bedankt Blauwvoet. Geen zin om vanavond in Den Prullenbak een pint met mij te komen pakken ? Gratis bediening ! Tongue
Bericht: #562559

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Do 21 Aug 2008, 22:52
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Even wat correcte info voor Jürgen Verstrepen Jean Pierre van Rossem Ma 24 Feb 2003, 07:18
Ferre Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Open brief aan Jurgen Verstrepen De Prof Wo 19 Feb 2003, 14:16
Vicky Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten berichten C uit W Ma 17 Feb 2003, 19:12
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vraagje aan de Admin of andere IT-extremisten Echelon Zo 16 Feb 2003, 21:49
Echelon Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Verengelsing slaat toe op Politicsinfo! Schande! Guderian Vr 3 Jan 2003, 20:42
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Administrator Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief