spookrijder
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:02 | Onderwerp: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?t=33149
Schande! Wat met de vrijheid van meningsuiting?
Ik zie het al voor me: berichten die negatief uitpakken voor het VB worden in een bestaande topic ondergebracht (off topic, wordt vervolgens niét bestraft), zodat elke eigenlijke topic over het onderwerp kan worden gesloten (wél bestraft). M.a.w. degene die zich aan het reglement houdt wordt bestraft omwille van degene die zich er niet aan houdt (en niet wordt bestraft).
Is dienen moderator wel bekwaam? Is precies niet den eerste keer dat diene in opspraak komt! Tijd voor den Administrator om een tuchtprocedure in te zetten.  |
| Bericht: #559845 |
|
Advertentie
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:42 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| spookrijder schreef: |
Ik zie het al voor me: berichten die negatief uitpakken voor het VB worden in een bestaande topic ondergebracht (off topic, wordt vervolgens niét bestraft), zodat elke eigenlijke topic over het onderwerp kan worden gesloten (wél bestraft). M.a.w. degene die zich aan het reglement houdt wordt bestraft omwille van degene die zich er niet aan houdt (en niet wordt bestraft).
Is dienen moderator wel bekwaam? Is precies niet den eerste keer dat diene in opspraak komt! Tijd voor den Administrator om een tuchtprocedure in te zetten.  |
Spookrijder is blijkbaar niet van de eerste leugen gebarsten anders was hij al lang dood.
Elk forumlid kan vaststellen dat er geen enkel bericht in een bestaande topic werd ondergebracht.
Ik sloot de nieuwe topic die Prof opstartte -
zoals steeds en zonder enig onderscheid te maken wat de inhoud betreft
- omwille van het feit dat het hier om een
driedubbele !!!
herhaling van een nieuwsfeit ging.
Als spookrijder meent dat dit censuur is heeft hij het fout voor. |
| Bericht: #559871 |
|
|
vlijmscherp
PI Pro

Uit: Zele |
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 12:43 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
spookrijder, je maakt je belachelijk. Ondertussen staat hetzelfde op 3 plaatsen. Daarom is het topic gesloten  |
| Bericht: #559873 |
|
|
spookrijder
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:33 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
Jullie negeren de essentie van mijn betoog. Iemand gaat in topic A off topic door over topic B te beginnen (off topic dus). Iemand anders start topic B elders op (on topic).
Topic A moet dus uitgekuist worden en Topic B moet ongemoeid gelaten worden wegens reglementair. De opstarter leeft immers logischerwijs in de veronderstelling dat het onderwerp nog niet is aangesneden aangezien geen enkele topic de titel ervan draagt.
Het is duidelijk dat de moderator niet wil dat er een aparte topic over de kwestie-Tastenhoye wordt opgestart. In vele andere gevallen laat hij zesentachtig topics staan in het genre 'allochtoon pleegt diefstal', terwijl al die berichten perfect in één topic kunnen worden ondergebracht. Nu gebeurt er iets ongewoons en moet dat blijkbaar ondergebracht worden bij een andere topic (waar het niet huishoort!).
Wordt het geen tijd dat PI door een extern auditbureau wordt doorgelicht?  |
| Bericht: #559879 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:46 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
Jullie negeren de essentie van mijn betoog. Iemand gaat in topic A off topic door over topic B te beginnen (off topic dus). Iemand anders start topic B elders op (on topic).
Topic A moet dus uitgekuist worden en Topic B moet ongemoeid gelaten worden wegens reglementair. De opstarter leeft immers logischerwijs in de veronderstelling dat het onderwerp nog niet is aangesneden aangezien geen enkele topic de titel ervan draagt.
Het is duidelijk dat de moderator niet wil dat er een aparte topic over de kwestie-Tastenhoye wordt opgestart. In vele andere gevallen laat hij zesentachtig topics staan in het genre 'allochtoon pleegt diefstal', terwijl al die berichten perfect in één topic kunnen worden ondergebracht. Nu gebeurt er iets ongewoons en moet dat blijkbaar ondergebracht worden bij een andere topic (waar het niet huishoort!).
D. Er wordt aan de forumleden gevraagd om zich niet op te stellen als moderator.... Leden die zich voordurend als een moderator gedragen, zullen een waarschuwing ontvangen.
Nog belangrijker :
C. Elke poging om een tijdelijke ban te omzeilen, zal resulteren in definitieve ban. Onder omzeiling valt het opnieuw registreren onder een niet-gebande gebruikersnaam, het wijzigen van een IP-adres om een IP-ban te omzeilen en het inschakelen van een andere (bevriende) forumgebruiker om met zijn/haar account berichten te posten... |
| Bericht: #559882 |
|
|
spookrijder
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:49 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
D. Er wordt aan de forumleden gevraagd om zich niet op te stellen als moderator.... Leden die zich voordurend als een moderator gedragen, zullen een waarschuwing ontvangen. |
Nog meer censuur!
Dit is het topic "opmerking en suggesties" en hier mag ik kritiek leveren op het moderatiewerk.
De kwaliteit van de moderatie op PI gaat voor op de postjesplakkerij van Blauwvoet!  |
| Bericht: #559883 |
|
|
spookrijder
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:53 | Onderwerp: |
 |
|
Maar kom, als je het intellectueel niet kunt halen, kun je inderdaad nog altijd je machtsmiddelen misbruiken. Eens te meer zal het een bewijs zijn van jouw onkunde, domheid, vooringenomenheid en totalitarisme.  |
| Bericht: #559885 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 13:56 | Onderwerp: |
 |
|
Maar kom, als je het intellectueel niet kunt halen, kun je inderdaad nog altijd je machtsmiddelen misbruiken. Eens te meer zal het een bewijs zijn van jouw onkunde, domheid, vooringenomenheid en totalitarisme.  |
|
| Bericht: #559886 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:00 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
een suggestie voor de modderdinges van den PI
de zaterdag kan ik ullie keume deurlichten
mijn pillamp sto klijr
bie reddie  |
| Bericht: #559888 |
|
|
spookrijder
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:02 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
een suggestie voor de modderdinges van den PI
de zaterdag kan ik ullie keume deurlichten
mijn pillamp sto klijr.  |
Ik zal PI wel doorlichten, gij moogt daarna, een boerke waardig, de stal uitmesten.
Trouwens, geldt voor blauwvoeten niet de ophokplicht?  |
| Bericht: #559889 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 14:06 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
Ik zal PI wel doorlichten, gij moogt daarna, een boerke waardig, de stal uitmesten. |
da's afgesproken
ik zal zorgeloos, al zittend in een sofa met een cognac en dikke sigaar, toekijken hoe jij jezelf moe maakt om een scheet in een fles
af en toe blaas ik een wolkje rook in je gezicht
achteraf zal ik de stal uitmesten m.a.w. spookrijder terug naar huis brengen  |
| Bericht: #559892 |
|
|
La Bohéme
PI Master

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Do 23 Feb 2006, 17:21 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
Wel, wel dat spook heeft hier ook al zoveel praatjes zie ik. Maar ja wat kan je verwachten van iemand die andere verwijt een kwartelbrein te hebben als die zelf een leeghoofd is.  |
| Bericht: #559934 |
|
|
Scarface
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 24 Feb 2006, 22:49 | Onderwerp: |
 |
|
rechts is dood - RIP
de partij zal hir aan ten onder gaan , hoor ik nu al overal |
| Bericht: #560179 |
|
|
Jef Marijns
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 13:34 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
Spookrijder is blijkbaar niet van de eerste leugen gebarsten anders was hij al lang dood.
Elk forumlid kan vaststellen dat er geen enkel bericht in een bestaande topic werd ondergebracht.
Ik sloot de nieuwe topic die Prof opstartte -
zoals steeds en zonder enig onderscheid te maken wat de inhoud betreft
- omwille van het feit dat het hier om een
driedubbele !!!
herhaling van een nieuwsfeit ging.
Als spookrijder meent dat dit censuur is heeft hij het fout voor. |
Ik wil mij niet te veel mengen in deze zaak maar wat heeft die publiciteit voor het Vlaams Belang onderaan je bericht, in godsnaam met deze zaak te maken ? |
| Bericht: #562034 |
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 20:32 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| Jef Marijns schreef: |
Ik wil mij niet te veel mengen in deze zaak maar wat heeft die publiciteit voor het Vlaams Belang onderaan je bericht, in godsnaam met deze zaak te maken ? |
Alles wat volgt onder
| Bericht: #562113 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 20:53 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
hypo...en zo verder
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:44, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #562129 |
|
|
condor
PI Moderator

Uit: Taxandrië |
| Geplaatst: Wo 8 Mrt 2006, 21:21 | Onderwerp: Re: PI-moderator Blauwvoet censureert topic-Tastenhoye |
 |
|
| freelander schreef: |
Yep, en hypocrieten hebben het recht om wat meer lijntjes te gebruiken dan het reglement toelaat...
Oeps ...  |
Get a life! |
| Bericht: #562132 |
|
|
freelander
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 9 Mrt 2006, 17:26 | Onderwerp: |
 |
|
partytime
Laatst aangepast door freelander op Za 1 Jul 2006, 12:43, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #562322 |
|
|
Jef Marijns
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 10 Mrt 2006, 18:56 | Onderwerp: |
 |
|
Bedankt Blauwvoet. Geen zin om vanavond in Den Prullenbak een pint met mij te komen pakken ? Gratis bediening !  |
| Bericht: #562559 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 05:22
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |