Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 1 Mrt 2007, 21:16 | Onderwerp: Aankondiging tussenstand vanaf 01 maart 2007 |
 |
|
Beste kwiesers, ik ben bereid de kwies alhier wat nieuw leven in te blazen en alzo de tussenstand bij te houden...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet zo gesofisticeerd wil te werk gaan als onze befaamde Mister T met fotokes enzo...
Mag ik aan de administrators vragen om de de vorige tussenstand "unsticky" te maken en mijn volgend bericht aangaande deze materie "sticky" te maken.. zijnde " de slimste mens van PI" |
| Bericht: #651840 |
|
Advertentie
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Vr 2 Mrt 2007, 00:15 | Onderwerp: |
 |
|
Neen maar! Wie ze hier nu binnengooien!
Ik zal meteen het nodige doen.
Veel kwisplezier. |
| Bericht: #651898 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 2 Mrt 2007, 08:48 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Neen maar! Wie ze hier nu binnengooien!
Ik zal meteen het nodige doen.
Veel kwisplezier. |
Dank U dina..een vraagske..kan je hier op PI geen berichten meer editeren, nadat erop geantwoord is? Ik zou willen de tussenstand op de "slimste mens van PI" altijd veranderen (editeren) zodat deze altijd bovenaan blijft... en dit gemakkelijker is voor mij...
Of zie jij een andere mogelijkheid? (misschien de topic sluiten en de antwoorden op dit item verwijderen (verplaatsen)..dan denk ik dat ik kan blijven editeren...) |
| Bericht: #651935 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Vr 2 Mrt 2007, 10:09 | Onderwerp: |
 |
|
Juist ja. Dat is hier inderdaad veranderd. Na twee uur kan je geen berichten meer editten (was een noodzakelijke maatregel omdat een paar forumleden in het verleden meenden - uit wraak? - achteraf hun berichten te moeten gaan wissen wat topics onleesbaar maakt).
Ik weet niet of Kristof dat voor één topic kan aanpassen.
Anders zal er inderdaad niets anders opzitten dan telkens een nieuw bericht te plaatsen.... |
| Bericht: #651963 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 2 Mrt 2007, 10:33 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Juist ja. Dat is hier inderdaad veranderd. Na twee uur kan je geen berichten meer editten (was een noodzakelijke maatregel omdat een paar forumleden in het verleden meenden - uit wraak? - achteraf hun berichten te moeten gaan wissen wat topics onleesbaar maakt).
Ik weet niet of Kristof dat voor één topic kan aanpassen.
Anders zal er inderdaad niets anders opzitten dan telkens een nieuw bericht te plaatsen.... |
Oké thx dina...wie weet kan kristof in zijn immense forum-handigheid iets verzinnen...  |
| Bericht: #651973 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Do 15 Mrt 2007, 11:38 | Onderwerp: |
 |
|
| Caesar schreef: |
Oké thx dina...wie weet kan kristof in zijn immense forum-handigheid iets verzinnen...  |
Neen, da's helaas niet onmiddellijk mogelijk. |
| Bericht: #655088 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Do 15 Mrt 2007, 12:21 | Onderwerp: |
 |
|
| Administrator schreef: |
| Caesar schreef: |
Neen, da's helaas niet onmiddellijk mogelijk. |
Hier se, da leeft ook nog  |
| Bericht: #655098 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 15:39
|
|
|
|