Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Do 3 Mei 2007, 23:17 | Onderwerp: |
 |
|
Let eens op de datum van posting Rode Arend !
Het vreemdelingenstemrecht is er gekomen hoor , wat die De Klucht ook zei in 2001 ...
Hij stemde VOOR. |
| Bericht: #665699 |
|
Advertentie
|
|
rode arend
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 3 Mei 2007, 23:31 | Onderwerp: |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
Let eens op de datum van posting Rode Arend !
Het vreemdelingenstemrecht is er gekomen hoor , wat die De Klucht ook zei in 2001 ...
Hij stemde VOOR. |
of dat dat vreemdelingen stemrecht er nu gekomen is of niet neemt generlij weg dat het absurd, en oneerlijk is...Politiekers die voor zoiets verantwoordelijk zijn, zouden gestenigd moeten worden... |
| Bericht: #665703 |
|
|
Antichrist
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 9 Jun 2007, 23:24 | Onderwerp: |
 |
|
Het is niet slecht om dit topic eens in herinnering te brengen van de mensen met een korter geheugen, kwestie van het juiste bolleke straks rood (of zwart) te kleuren. |
| Bericht: #677862 |
|
|
vl72
PI Senior

Uit: VLAANDEREN! |
| Geplaatst: Ma 9 Jul 2007, 12:40 | Onderwerp: |
 |
|
| the Piano schreef: |
Ward: "De Vlaming ..."
Spreek voor jezelf Ward, ik ben ook een Vlaming en naar mij heeft nog nooit en geen enkele vreemdeling gespuwd. Ik woon er nochthans middenin (Antwerps Statiekwartier).
|
De piano een vlaming,die hugo toch.  |
| Bericht: #684494 |
|
|
atila
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 26 Mrt 2008, 02:34 | Onderwerp: |
 |
|
| the Piano schreef: |
Ward: "De Vlaming ..."
Spreek voor jezelf Ward, ik ben ook een Vlaming en naar mij heeft nog nooit en geen enkele vreemdeling gespuwd. Ik woon er nochthans middenin (Antwerps Statiekwartier).
|
Daar geloof ik nu eens niets van. Ik heb jaren gewerkt in die buurt en ben er meermaals bespuwd, uitgemaakt en zelfs aangevallen, en de reden was omdat ik weigerde geld of een sigaret te geven, of omdat ik gehaast was en vroeg om te passeren. Ja, de vraag: "mag ik even passeren aub" is daar genoeg om bespuwd te worden. Even later vloog hij drie meter verder en zijn twee vrienden schoten op de loop toen ik ook hen wou aanpakken. Tientallen werkmakkers heb ik gekend die daar overvallen, beroofd en geslagen werden en dat overdag, zonder dat de omstaanders ook maar één vinger uitstaken. Eén keer heeft een taxibestuurder mijn collega ontzet nadat twee marokkanen hem een kaak en een oogkas hadden gebroken. Een vriendin van ons is op drie jaar tijd negen keer overvallen aan de Van Rijswijcklaan. De zevende keer heeft ze met een stuk metaal dat ze in haar handtas had gestoken de overvaller het ziekenhuis ingeslagen. De laatste keer is ze zelf met een steekwond opgenomen. Het is een geestelijk een wrak nu. |
| Bericht: #759297 |
|
|
Sundancer
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 26 Mrt 2008, 06:33 | Onderwerp: |
 |
|
Hoewel ik zeker geen De Gucht fan ben (te arrogant, te belgicistisch enz.), dacht ik dat hij als enige blauwe tegen gestemd heeft. Ik herinner mij dat dit onrechtvaardig migrantenstemrecht er tenslotte gekomen is VOORAL door spiritist Lambert. Surrealisme ten top, vreemden stemrecht geven die zelfs weigeren onze nationaliteit aan te vragen! dat kan alleen in den belgiek. Dit zou zo rap mogelijk moeten afgeschaft worden! |
| Bericht: #759300 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 5 Jul 2008, 14:41
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |