Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
CAP: Bart Vandersteene: Ik stem CAP en vraag aan U om dat ook te doen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Persberichten > Andere Partijen

Author Thread
Persberichten
PI Redactie
PI Redactie

Geplaatst: Di 26 Jun 2007, 20:28 | Onderwerp: CAP: Bart Vandersteene: Ik stem CAP en vraag aan U om dat ook te doen  Reageer met quote   Naar boven

Een kleine 100 individuen tekenden recent de stemoproep: "Ik stem CAP en vraag aan U om dat ook te doen." De 250 kandidaten van CAP krijgen via deze een belangrijke steun van tijdens de laatste dagen van de verkiezingscampagne.

Enkele nationaal bekende figuren als Jef Sleeckx en Roberto D'Orazio figureren op deze lijst, alsook François Houtart, prof emiritus van Louvain La Neuve en één van de mede-oprichters van het Wereld Sociaal Forum.
Daarnaast vind je op de lijst belangrijke vakbondsafgevaardigden van bedrijven als VW, Ford, Agfa, Bayer, De Post Gent 1 (waar recent 13 dagen werd gestaakt) ... activisten uit de milieubeweging, Filip Van Rossem (oud-woordvoerder piloten Sabena), Annick Verstraete - gemeenteraadslid Deinze, ...

De tekst van de oproep en de volledige lijst van ondertekenaars vind je hier:
http://www.anderepolitiek.be/nieuwecap/modules/news/article.php?storyid=491
Bericht: #682522

Rapporteer deze post

Advertentie

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 22 Aug 2008, 02:38
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Fervent Nationaal Dina Wo 25 Mei 2005, 12:25
il falco Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten PVDA: Deze grondwet: niet in onze naam! Persberichten Di 24 Mei 2005, 11:15
Persberichten Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten PVDA: BHV in de koelkast en het brugpensioen op de grill Persberichten Di 17 Mei 2005, 08:57
Geen nieuwe berichten PVDA: 60.000 tegen het Europa van de winst Persberichten Wo 23 Mrt 2005, 14:38
Geen nieuwe berichten PVDA: Non-profit sleept akkoord uit de brand Persberichten Di 8 Mrt 2005, 20:12
Geen nieuwe berichten Verkiezingsprogramma Fervent Nationaal Rudy Van Nespen Ma 7 Mrt 2005, 18:50
Garfield Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten waar vind ik Bruggeveiligenleefbaar hier ergens?? the repman Wo 24 Nov 2004, 17:20
Kirlian Nexx Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Campagnestunt Hendrik Boonen op V.T.M.(Fervent Nationaal) L.D. Do 15 Apr 2004, 00:37
L.D. Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief