Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
De forumquiz

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Hobbyhoekje

Wie neemt de forumquiz nog au serieux?
Absoluut niet. Regels worden niet nageleefd en correctheid is ver zoek
100%
 100%  [ 5 ]
Ik neem de zaak heel serieus en kan me vinden in de huidige gang van zaken
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 5

Author Thread
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 00:13 | Onderwerp: De forumquiz  Reageer met quote   Naar boven

Wie neemt de forumquiz nog au serieux?
Ik alvast niet. Ik neem aan dat je niet alles kan controleren wat er gezegd en geschreven wordt omdat je niet 24/24uur online bent. Maar ik vind wel dat een vraag die fout beantwoord is niet correct kan en mag gerekend worden. Ook vind ik dat je niet zomaar buiten de regels kan, iets waar de laatste tijd ook vaak tegen gezondigd wordt.
Ik neem het de Slissen ook niet persoonlijk kwalijk, maar ik vind wel dat, als hij zich als kwismater wil manifesteren, hij op z'n minst wel een minimum aan objectiviteit moet behouden en zich aan de regels dient te houden. In alle andere gevallen denk ik dat ieder beter voor zich uitmaakt wat goed of fout is en zelf de stand bijhoudt.
Dit http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=706184&highlight=#706184 was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Het kan niet zijn dat je vraag geschrapt wordt omdat je even weg bent en niet snel genoeg naar de kwismaster zijn normen terug bent.
Als je dan ook nog dit http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=706934&highlight=strepen+amerikaanse+vlag#706934 moet zien gebeuren en moet vaststellen dat foutieve antwoorden goedgekeurd worden, dan is bij mij de objectiviteit ver zoek.
Ieder van ons heeft nog een leven buiten het forum. Dat betekent dan ook dat je soms eens wat geduld moet kunnen opbrengen.
Komt daar nog eens bij dat Slisse het als kwismaster nodig vindt om vragen (over bergen om specifiek te zijn) niet meer te accepteren in "zijn kwis" (want daar lijkt het steeds meer op), en dan is bij mij de maat vol.
Kwissen moet leuk blijven, altijd en voor iedereen. En het is niet meer dan normaal dat er af en toe eens onenigheid is, maar geef dat de tijd en de plaats om alles na te kijken en een argumentatie op te bouwen (zo leren we gelijk nog iets bij). Enkel op die manier kan je zo correct mogelijk werken.
Van Thorgal en Blauwvoet kreeg ik eerder vandaag al te horen dat ze mijn standpunt wel begrepen. Ik informeer dan ook graag eens bij de anderen.
Bericht: #707399

Rapporteer deze post

Advertentie
Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 00:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik geef ook graag nog even het reglement mee ter inzage. Het zal iedereen goed doen deze regels nog eens door te nemen:

Het reglement:

1. Elke forumgebruiker heeft het recht om een quizvraag te stellen indien hij/zij de voorafgaande vraag correct heeft beantwoord.

De inhoud van de vraag mag:

- over het forum en haar gebruikers handelen, enkel en alleen als geen enkele forumgebruiker wordt gekwetst of geprovoceerd.

Indien iemand deze regel aan zijn laars lapt, zullen de moderator en/of de administrator optreden.

- over allerlei onderwerpen handelen, behalve de onderwerpen die in strijd zijn met het huidige forumreglement.

2. Elke forumgebruiker heeft het recht tot driemaal toe te antwoorden.

Indien iemand meer dan drie keer antwoordt, zal er met diens antwoorden geen rekening meer gehouden worden.

3. Na elke nieuw gestelde vraag, krijgen de forumgebruikers ongeveer 24u. de tijd om de vraag correct te beantwoorden. Indien dit niet lukt mag de vraagsteller het antwoord geven en de volgende vraag stellen.

Als de vraagsteller niet meer reageert nadat hij een vraag heeft gesteld (d.i. als de 24u. verstreken zijn), krijgt de Quizmaster het recht de volgende vraag te stellen.

Wie denkt dat hij de vraag correct heeft beantwoord, moet wel op de bevestiging wachten van de vraagsteller, die officiëel meedeelt of de vraag al dan niet correct is.

Bij het overtreden van deze regel wordt er geen rekening meer gehouden met de vraag die door de nieuwe vraagsteller gepost werd. Ook alle antwoorden erop worden automatisch geannuleerd.

5. De Quizmaster heeft het recht aan de quiz deel te nemen.

4. Het klassement zal door de Quizmaster bijgehouden worden.
Bericht: #707402

Rapporteer deze post

Thorgal
Slimste mens van PI
Slimste mens van PI

Uit: Islamabad aan de Dijle
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 19:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als je anderen erbij betrekt, dan moet je ook alles vertellen hé Ommalie.

Bv, de twee afgekeurde vragen, waar u om streed dat ze niet waar waren('t kot was te klein) of op zijn minst wankel, wetende dat zowel mijn vraagstelling als de antwoorden erop correct waren. Hebt u mij toegegeven! Heb ik er verder over gezeverd? Heb ik de draad bevuild? Heb ik alles in't belachelijke getrokken?

Heb je verteld dat ik het er niet mee eens ben hoe je nu de kwies mee om zeep hebt geholpen omdat u niet akkoord bent met de kwiesmaster, dit terwijl HIJ u het voordeel van de twijfel gaf ivm de gestelde vragen van mij en U de punten toekende. Het enige wat er mss wat over was is idd dat halfuurtje respijt........maar sorry hoor, weegt dat op tegen dit alles? Moet je daarom de rest van de spelers gijzelen, die nu één voor één afhaken, al zijn het er maar 5?

Ik heb zelfs voorgesteld een apparte topic te openen om die hetze verder te zetten zodoende dat de rest op zijn gemak kon voort kwissen.

Zie, ik zit hier nu tussen twee vuren. En waarom? Al wat ik wou was een leuke kwis om mijn dagen te vullen. Sorry Ommalie, u heeft ook boter op het hoofd. No offence.

Is het nu echt al deze zever waard? Silenced Not talking Neutral d'oh!

Dit is het laatste wat ik erover zeg......
Bericht: #707599

Rapporteer deze post

Sympatico
PI Pro
PI Pro

Uit: Nieuwpoort
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 20:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Beste Omallie,
Ik wil nog graag eens terugkomen op die fameuze vraag over de "13 strepen"
Het antwoord van Slisse was inderdaad niet volledig, daarom mijn twijfel Think om het goed te keuren, maar ik heb er rekening mee gehouden dat hij toch wist dat het over die 13 koloniën ging en hij in zijn haast door te copy/pasten de vraag niet volledig beantwoorde.
Ik heb nooit gedacht dat daar zo een heibel kon van komen, anders had ik het niet goedgekeurd. Maar er was al een druppel die de vaas deed overlopen zoals je zegt en dit was dan de goei rede om het spel helemaal om zeep te helpen. Spijtig dat ik daar verantwoordelijk voor ben, en sorry aan iedereen daarvoor. Ik heb er mezelf buitenspel mee gezet maar ben misschien deze die er het meest door gestraft word, omdat deze quiz voor mij een aangenaam tijdsverdrijf was en waarschijnlijk voor een paar andere ook.
De manier waarop je gisteren, praktisch de hele dag, op de quiz gereageerd hebt was niet om de gemoederen te bedaren, en was zeker niet nodig. Ik ga hier verder niets over zeggen,
Zonder rancune. Wink
Sympa
Bericht: #707622

Rapporteer deze post

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 21:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mister Omallie,

Na veelvuldige contactnames in the background,

kan ik je feliciteren met je démarche:

Je hebt de PI-kwies DEFINITIEF naar de kloten geholpen.

Met kwade groeten,

Caesar

PS @ moderatoren ik wens mijn vraag aan de moderatoren (publiek en per pm) te herhalen om tenminste mijn vorig weekend gecreeërde "Hall of fame" van onze kwies weg te halen en te verplaatsen naar de VUILBAK...
Bericht: #707633

Rapporteer deze post

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 22:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Alé, meent ge dat nu of is dit gewoon een grapke dat ge maakt? Confused
Bericht: #707660

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 22:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Komaan jongens, speel gewoon verder. Wink
Diegenen die met wat dan ook niet akkoord gaan, spelen dan maar niet meer mee he.
Bericht: #707662

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 23:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Thorgal schreef:
Als je anderen erbij betrekt, dan moet je ook alles vertellen hé Ommalie.
Absoluut, daar heeft u gelijk in, en ik ben mans genoeg om de discussie daarom ook niet uit de weg te gaan.

Quote:
Bv, de twee afgekeurde vragen, waar u om streed dat ze niet waar waren('t kot was te klein) of op zijn minst wankel, wetende dat zowel mijn vraagstelling als de antwoorden erop correct waren. Hebt u mij toegegeven! Heb ik er verder over gezeverd? Heb ik de draad bevuild? Heb ik alles in't belachelijke getrokken?
1. Het kot was niet te klein, er is wat discussie ontstaan. Wat hebben we toen gedaan? (omdat Slissen geen discussie duldt? -Want nu eis ik ook dat je alles vertelt dan?-). We hebben gebeld met elkaar en de discussie telefonisch doorgevoerd. Conclusie? Je hebt zelf toegegeven dat je in je gat gebeten was (staat zelfs online) dat je vragen in vraag gesteld werden. Meer zelfs, je hebt je in eerste instantie kwaad teruggetrokken omdat je vond dat de Slissen het niet bij het rechte eind had.

Quote:
Heb je verteld dat ik het er niet mee eens ben hoe je nu de kwies mee om zeep hebt geholpen omdat u niet akkoord bent met de kwiesmaster, dit terwijl HIJ u het voordeel van de twijfel gaf ivm de gestelde vragen van mij en U de punten toekende. Het enige wat er mss wat over was is idd dat halfuurtje respijt........maar sorry hoor, weegt dat op tegen dit alles? Moet je daarom de rest van de spelers gijzelen, die nu één voor één afhaken, al zijn het er maar 5?
Zoals ik eerder ook al aan de telefoon kwam te zeggen, volstaat het voor mij dat een kwismaster een kwis - op zijn minst - naar best behoren OBJECTIEF (hoe moeilijk dat soms ook is) tracht te leiden. Maar ook dat is ver zoek. En ja, dan is dat half uurtje inderdaad ver over de lijn, en zelfs in strijd met de reglementen. Dat je het er niet mee eens bent hoe ik mijn actie voer, heb je inderdaad ook gezegd, maar geef me dan eens een andere optie om gehoord te worden in deze? Er wordt "gemasterd" als een dictator en er is geen plaats voor discussie, laat staan tegenspraak.

Quote:
Ik heb zelfs voorgesteld een apparte topic te openen om die hetze verder te zetten zodoende dat de rest op zijn gemak kon voort kwissen.
E ben, c'est quoi ci? Think

Quote:
Zie, ik zit hier nu tussen twee vuren. En waarom? Al wat ik wou was een leuke kwis om mijn dagen te vullen. Sorry Ommalie, u heeft ook boter op het hoofd. No offence.
Dat kan best, en ik ben ook niet te benauwd om dat toe te geven. De fysische wet van oorzaak en gevolg, actie en reactie zeg maar.
Bericht: #707669

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 23:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sympatico schreef:
Beste Omallie,
Ik wil nog graag eens terugkomen op die fameuze vraag over de "13 strepen"
Het antwoord van Slisse was inderdaad niet volledig, daarom mijn twijfel Think om het goed te keuren, maar ik heb er rekening mee gehouden dat hij toch wist dat het over die 13 koloniën ging en hij in zijn haast door te copy/pasten de vraag niet volledig beantwoorde.
Het antwoord was niet onvolledig Sympa, het antwoord was ronduit fout. En het werd goedgekeurd omdat er op dat ogenblik maar twee kwissers online waren en de boel anders stil viel. Op dat ogenblik moest de Slissen zich voor niets of niemand haasten want er was geen concurrent online. Daarnaast zijn er andere antwoorden die woordelijk correct dienden te zijn voor ze juist gerekend werden. Hier ineens dan niet. Lijkt me dan voor de hand liggend (en bovenal duidelijk) dat er met twee maten en twee gewichten gewerkt wordt. De vraag van Thorgal over Romeinen (waar hij hierboven zelf naar refereert) is dan een mooi tegenvoorbeeld.
Quote:
Ik heb nooit gedacht dat daar zo een heibel kon van komen, anders had ik het niet goedgekeurd.
Dit feit is geenszins de aanzet geweest, maar kan nu wel dienst doen als voorbeeld. Ik kon net zo goed een ander voorbeeld genomen hebben, er zijn voorbeelden genoeg. Ik heb me echter beperkt tot de meest recente voorbeelden.
Quote:
Maar er was al een druppel die de vaas deed overlopen zoals je zegt en dit was dan de goei rede om het spel helemaal om zeep te helpen. Spijtig dat ik daar verantwoordelijk voor ben, en sorry aan iedereen daarvoor. Ik heb er mezelf buitenspel mee gezet maar ben misschien deze die er het meest door gestraft word, omdat deze quiz voor mij een aangenaam tijdsverdrijf was en waarschijnlijk voor een paar andere ook.
Sympa, jou treft hoegenaamd geen schuld in deze en ik wil dan ook niet dat je de schuld op jou neemt. Slissen had rechtgeschapen genoeg moeten geweest zijn om toe te geven dat zijn antwoord niet correct was en het punt niet moeten bijtellen en verder kwissen alsof er niets aan de hand was. Maar wat gebeurt er? Hij doet rustig verder alsof er niets aan de hand is. Mocht je dit antwoord goedgekeurd hebben moest pakweg (willekeurig) Duvel dit antwoord gegeven hebben terwijl Slissen net het correcte antwoord had gegeven, was het antwoord niet goedgekeurd geweest door Slisse. Nu kwam het hem natuurlijk goed uit en dus... (gekende gevolg)
Quote:
De manier waarop je gisteren, praktisch de hele dag, op de quiz gereageerd hebt was niet om de gemoederen te bedaren, en was zeker niet nodig. Ik ga hier verder niets over zeggen,
Zonder rancune. Wink
Sympa
Goed, ik begrijp hieruit dat jij net als Thorgal niet akkoord gaan met de manier waarop ik protest voer. Geef jij me dan ook maar een alternatief als Slisse mij dood negeert als ik rechtstreeks reageer op zijn uitspattingen.
Bericht: #707671

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 23:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Caesar schreef:
Mister Omallie,

Na veelvuldige contactnames in the background,

kan ik je feliciteren met je démarche:

Je hebt de PI-kwies DEFINITIEF naar de kloten geholpen.

Slissen,

Het spijt me je dit zo vlakaf te moeten zeggen, maar DAT heb je ZELF gedaan en daar heb je dus helemaal zelf de schuld aan. Ik kan niet wakker liggen van deze beschuldiging. De uitslag van deze kleine poll is duidelijk.
Bericht: #707672

Rapporteer deze post

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 23:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Komaan jongens, speel gewoon verder. Wink
Diegenen die met wat dan ook niet akkoord gaan, spelen dan maar niet meer mee he.
Tja, Dina, en zelfs dàt is wat makkelijk natuurlijk. Een minimum aan rechtlijnigheid en objectiviteit van de kwismaster volstaan om verder te gaan. Maar zoals iedereen kan zien geeft de kwismaster forfait om de discussie aan te gaan. En die houding spreekt boekdelen en zegt meer dan duizend woorden.
Ooit heeft de forumkwis - toen nog op VA - een heel populaire draad geweest waaraan heel veel mensen deelnamen. Nu moet ik vaststellen dat het aantal (actieve) deelnemers herleidt is tot een vijftal mensen. Die terugval is er niet zo maar gekomen. Wink
Bericht: #707673

Rapporteer deze post

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 00:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Helaba ikke speel ook nog mee zelle als ik tijd heb.
Bericht: #707679

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 17:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Caesar, Sympa, Borrel, Blauwvoet, Thorgal..... weet ik veel wie nog allemaal....
Speel toch gewoon verder.

Het is toch het amusement dat primeert? Nee?
Wat maakt een puntje méér of een puntje minder nu uit? Hier vallen toch geen prijzen te winnen. Wink

Komaan. Wie geeft het goede voorbeeld en trekt die kwies weer in gang? Smile
Bericht: #707836

Rapporteer deze post

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 17:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Caesar, Sympa, Borrel, Blauwvoet, Thorgal..... weet ik veel wie nog allemaal....
Speel toch gewoon verder.

Het is toch het amusement dat primeert? Nee?
Wat maakt een puntje méér of een puntje minder nu uit? Hier vallen toch geen prijzen te winnen. Wink

Komaan. Wie geeft het goede voorbeeld en trekt die kwies weer in gang? Smile

Dina, kijk de day-after en omdat jij het vraagt, ben ik bereid om terug te keren en de kwies verder te zetten als voordien en dit zowel als kwiesspeler en als kwiesmaster.

Maar als je me toestaat wens ik daar een voorwaarde aan te verbinden en die is dat

ofwel:

1.Omallie wegblijft
2.Omallie normaal doet (waar mijn voorkeur naar toe gaat)

Ik heb totaal geen zin om op Omallie zijn argumenten in te gaan en nog minder om mijn excuses aan te bieden voor zaken die uit de lucht of uit hun verband gegrepen zijn.

Ik ben nu al verweten voor al wat niet schoon is en heb 1000 kilo stront over mijne kop gekregen, terwijl het toch maar de bedoeling was om de kwies een beke in goede banen te leiden en de score bij te houden en dit op een aangename en ontspannen manier.

Het enige waar ik het wil over hebben is dat ik misschien op de "beruchte" zatervoormiddagaperitiefkwiessen een beke te aanmatigend was, alhoewel als iemand mij zegt terwijl we zeker met 5 online waren :"zoek het maar uit, ik ga in de tuin werken" en dat ik dan een beke scherp gereageerd heb, okay....
Maar verdomme Mister Duvel werkt ook in zijn winkel de zatervoormiddag en we "schijten" hem ook wel eens uit als t'em wa lang wegblijft , maar da's LUDIEK...miljaar toch...en da's toch geen staatszaak hé...

Ik ben verweten voor manipulator enz...goed..ik heb gisteren op het werk tijdens mijn middagpauze een half uur bezig geweest om in mijn rol kwiesmaster uit de Omallie-zever-kwies van zaterdagnacht en zondag de punten te destilleren en heb Thorgal uiteindelijk 3 punten gegeven...

Zou ik dit doen als ik persé op het "podium" zou willen staan..allé how wa trouwens gereinste zever is..miljaarde toch Rolleyes

Enfin ik ga ermee stoppen, want terwijl ik nu aan het schrijven ben, voel ik hoe onnozel hoe allemaal wel is...

Alzo wens ik op mijn stappen terug te keren en zal ik mensen die afgehaakt hebben ook proberen terug te overtuigen om terug te keren en gewoon verder te doen...maar als HET FENOMEEN weer zijn kop opsteekt, dan ben ik wel ECHT weg....

Laat ons verdomme wat fun maken en wie echt nood heeft aan een uitlaatpijp om felle discussies uit te lokken over de kwies, wel doe het dan in deze topic maar vervuil de kwies-topic niet, zoals al enkele dagen bezig was...

En nu hopend op een gunstig gevolg,

Caesar
Bericht: #707855

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 17:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ok. Ik zal er proberen op toe te zien dat de kwies niet vervuild wordt. Wink
Commentaar dient hier geleverd te worden en niet in de kwies. (nu schrijf ik dat ook al zo d'oh! Mr. Green )
ok?
Bericht: #707862

Rapporteer deze post

Yucagira
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 18:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Ok. Ik zal er proberen op toe te zien dat de kwies niet vervuild wordt. Wink
Commentaar dient hier geleverd te worden en niet in de kwies. (nu schrijf ik dat ook al zo d'oh! Mr. Green )
ok?

ja , Dina , probeer het Smile
let vooral op op zaterdag-en-zondag-apperitief-happenings-voormiddag-momenten d'oh!
want dan is de kans groot dat hier juist ruzies ontstaan d'oh! Rolleyes Confused

in maart was het ook zo http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?t=22547&postdays=0&postorder=asc&start=10900

kleuterkes hebben blijkbaar toezicht nodig Think
trouwens , of is er de enige echte kwies-master hier nodig ?
kunnen "de problemen" tijdens kwissen niet door quiz-deelnemers onder elkaar gewoon rustig opgelost worden ?
kwies-master kan dan "de enige echte puntenteller" genoemd worden
(niks tegen Caesar zijn werk , gewoon een vraag ...)

zodus ,
hopelijk zie ik O"Malley , Thorgal , Caesar
en alle andere quizzers terug rustig kwiessen
zonder elkaar in haar te vliegen en op te jagen Rolleyes Cool
Bericht: #707875

Rapporteer deze post

Thorgal
Slimste mens van PI
Slimste mens van PI

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 18:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Laten we nu, nu alles bezonken en bekoeld is, mss gewoon weer de draad oppakken. Laten we er zand over smijten en met een propere lei beginnen.
Ik hoop dat Omallie er op ingaat.

Mss wel een voorstel voor in de quisregels?

Ivm vraag en antwoord.........den vraagsteller keurt het antwoord goed of af. Dit gewoon om de kwis soepel te laten verlopen en in die draad geen discussie er over te hebben. Geen discuties meer over Wikipedia en dergelijke.
Zoals ze zeggen, het is maar een spel. Wink

Maw, voor mij geen probleem...liever hier dan op een ander Mr. Green
Bericht: #707877

Rapporteer deze post

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 18:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

@thorgal:okay...glad to see you back... Wink

@joeka: en ik was nu nog eens zo fier op mijn titel van kwiesmaster en wil je me de "de enige echte puntenteller" noemen..wat een degradatie zeg... Evil Evil Evil Wink Lol ..ik dacht dat ik op weg was om de nieuwe Walter Capiau te worden maar neen.... Mr. Green

glad to see you back..madam joeka... Wink
Bericht: #707879

Rapporteer deze post

Yucagira
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 18:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Thorgal schreef:

Ivm vraag en antwoord.........den vraagsteller keurt het antwoord goed of af. Dit gewoon om de kwis soepel te laten verlopen en in die draad geen discussie er over te hebben. Geen discuties meer over Wikipedia en dergelijke.

zoiets , ja , in de zin van "de vraagsteller heeft altijd gelijk" Smile

discussies over of het antwoord echt juist was of niet kunnen dan in twijfelachtige gevallen in andere , nieuwe , draad gevoerd worden ,
zonder kwies te laten bevriezen en verbroden

en een voorstel - als persoon , die heeft juist geantwoord , heeft echt geen tijd voor een nieuwe vraag - dan mag iemand anders in zijn/haar plaats stellen ,
maar dan die eerste persoon mag niet er op antwoorden (zoiets als op politics) , dat mag natuurlijk niet te vaak voorkomen
wat is jullie gedacht daarover ?
Bericht: #707886

Rapporteer deze post

Thorgal
Slimste mens van PI
Slimste mens van PI

Geplaatst: Di 16 Okt 2007, 18:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Yucagira schreef:
Thorgal schreef:

zoiets , ja , in de zin van "de vraagsteller heeft altijd gelijk" Smile

discussies over of het antwoord echt juist was of niet kunnen dan in twijfelachtige gevallen in andere , nieuwe , draad gevoerd worden ,
zonder kwies te laten bevriezen en verbroden

en een voorstel - als persoon , die heeft juist geantwoord , heeft echt geen tijd voor een nieuwe vraag - dan mag iemand anders in zijn/haar plaats stellen ,
maar dan die eerste persoon mag niet er op antwoorden (zoiets als op politics) , dat mag natuurlijk niet te vaak voorkomen
wat is jullie gedacht daarover ?

Kan ik volledig mee leven, dacht dat dat hier ook reeds in sommige gevallen het geval was Confused
Bericht: #707888

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 00:10
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Slimste mens van PI Caesar Vr 11 Jul 2008, 12:42
antisocialistisch Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuw visseizoen volop aan de gang Caesar Zo 29 Jun 2008, 22:56
Thomas O'Malley Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten The Hall of Fame: "De Slimste Mens van PI" Caesar Vr 27 Jun 2008, 22:35
Geen nieuwe berichten De Forumquiz: Het reglement Administrator Wo 2 Jan 2008, 17:43
Geen nieuwe berichten De forumquiz. Wee man Za 27 Okt 2007, 21:12
Geen nieuwe berichten Vraag voor nieuwe quiz topic vanwege "geen reacties enz.." Caesar Do 11 Okt 2007, 19:51
Dina Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het occulte Thomas O'Malley Zo 8 Apr 2007, 16:34
Geen nieuwe berichten Commentaar en opmerkingen over de forumquiz... Wee man Di 20 Feb 2007, 02:00
Vlaamse Tempelier Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief