Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Uit: Zele
Geplaatst: Di 20 Nov 2007, 09:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

borms schreef:
vlijmscherp?serieus bot as ge het mij vraagt!versleten dus zoals de belgische staat nog een paar stuiptrekkingen en gedaan ermee! Dancing Dancing Dancing

Idd, binnenkort opgaan in een Verenigde Staten van Europa, meer bevoegdheden naar Europa en meer bevoegdheden naar de Regio's, en het is gebeurd. Daar staan we dichter bij dan je denkt hoor.
Bericht: #729886

Rapporteer deze post

Advertentie
NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Nov 2007, 10:02 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:
borms schreef:
vlijmscherp?serieus bot as ge het mij vraagt!versleten dus zoals de belgische staat nog een paar stuiptrekkingen en gedaan ermee! Dancing Dancing Dancing

Idd, binnenkort opgaan in een Verenigde Staten van Europa, meer bevoegdheden naar Europa en meer bevoegdheden naar de Regio's, en het is gebeurd. Daar staan we dichter bij dan je denkt hoor.

yep ... als de hel bevriest zullen ze misschien ooit wel eens geraken over iets Rolleyes d'oh!

Verenigde staten van Europa ... d'oh!

hoe meer leden ... hoe minder gezindheid . . . kijk naar dit land ... dan zie je toch dat dat niet werkt .

olè .
Bericht: #729891

Rapporteer deze post

vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Uit: Zele
Geplaatst: Di 20 Nov 2007, 10:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

NETWORK schreef:
vlijmscherp schreef:
borms schreef:

yep ... als de hel bevriest zullen ze misschien ooit wel eens geraken over iets Rolleyes d'oh!

hoe meer leden ... hoe minder gezindheid . . . kijk naar dit land ... dan zie je toch dat dat niet werkt .

olè .

er zijn nu al een pak wetten die in feite vanuit Europa komen, we zijn sowieso al solidair met de andere lidstaten en heb je de open grenzen, het Schengenverdrag al vergeten?
het is niet omdat men het zo niet durft noemen, maar we zijn al een confederatie hoor.
Bericht: #729900

Rapporteer deze post

NETWORK
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Nov 2007, 11:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vlijmscherp schreef:
NETWORK schreef:
vlijmscherp schreef:
borms schreef:

olè .

er zijn nu al een pak wetten die in feite vanuit Europa komen, we zijn sowieso al solidair met de andere lidstaten en heb je de open grenzen, het Schengenverdrag al vergeten?
het is niet omdat men het zo niet durft noemen, maar we zijn al een confederatie hoor.

yep ... dankzij dat akkoord heb je geen flauw benul meer wie er allemaal in land vertoefd . Oost-europeanen ratten hier alles wat niet te zwaar of te heet is .

en nog zo'n prachtig initiatief is de invoering van de Euro .. je voelt toch dat alles er goedkoper door geworden is .

tja .. Europa staat altijd klaar voor zen lidstaten ... behalve toen België eens met een probleem zat ... de dioxinecrisis .

toen was Europa plots nergens te vinden .... echter België werd wel verzocht om miljoenen euro's richting Kosovo te sturen .

solidariteit men hol . Rolleyes
Bericht: #729907

Rapporteer deze post

Trucker
PI Addict
PI Addict

Uit: vlaamse ouders
Geplaatst: Di 20 Nov 2007, 20:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wat een gezeik over de "verenigde staten van europa". Mr. Green
Wat een gezwam. Mr. Green

Bij het openbarsten van Yoegoslavië meteen gevolgd door de oorlog daar, zat europa in zen broek te schijten, ze dierven niet optreden in hun "achtertuin"
De democraat ( Mr. Green ) clinton(bill)william heeft troepen gestuurd, in zoverre de sterke europese unie.

Hahahahahahaha

Ieder die denkt dat deze bouwvallige constructie ooit efficient zal functioneren droomt.
We hebben een samenraapsel van tegengestelde belangen, zowel cultuur als economisch éen geschiedkundig (GELUKKIG, ben ik zeer blij om)
Opdoeken dit kunstmatig op een hoop geveegd staten- collage.
Het zal nooit functioneren dankzij Frankrijk én Duitsland én Groot Britagne samen -> GAAT NIET
Dat europa geleuter is enkel goed voor een zich zonnekoning voelende klasse, die bovenb elke controle straat.
Ze regeren een reus op lemen voeten Dancing heb ik al eerder gepend.
Bericht: #730156

Rapporteer deze post

Blanche Neige
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 21 Nov 2007, 11:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Abramis schreef:
Generaal schreef:
Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen.

Fijn dat je zo bezorgd bent, Garnaaltje, maar het hoeft echt niet.

Iedereen die de meerderheid tegenwerkt, kunnen we toch gewoon in een cordon sanitair stoppen ? Naar het schijnt is dat een erg democratische oplossing ! Mr. Green

Beste

Inderdaad, dat is een democratische oplossing. Het staat partijen eenmaal vrij met wie ze een coalitie aangaan. Het blok heeft blijkbaar moeite zich bij deze regel neer te leggen. Het zijn slechte verliezers.

mvg,
bn
Bericht: #730360

Rapporteer deze post

Blanche Neige
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 21 Nov 2007, 11:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

joppe schreef:
Elujin schreef:
joppe schreef:
Generaal schreef:

Maar wat levert het op? Niemand wil met jullie regeren en als jullie door iedereen tegengewerkt worden, dan zou zelfs een haast ondenkbare absolute meerderheid, bijvoorbeeld in Antwerpen, negatief voor jullie aflopen.

Als ge de absolute meerderheid hebt (wat in groot antwerpen trouwens momenteel het geval is), dan KUNNEN de anderen niet meer tegenwerken.
Dan kan trouwens inneens het bewijs geleverd worden dat wanneer het vlaams blok aan de macht komt er geen boekverbranding en dergelijke zal gebeuren, en daan staan jullie linkse leugenaars met de broek op de enkels.

als ze op het zelfde tempo wetten gaan voorleggen als in de senaat ga we niet veel te vreezen hebben .

ik wel hier ook nog aan toevoegen en ik weet dat het een heele schok ga zijn voor jullie maar niet iedereen dat tegen jullie in ga is links in belgie hebben we een heel politiek spectrum .
dus aub stop met iederen die iets anti zegt met links te bestempelen het is nog onrespect vol ik verwijs ook niet naar idereen met een rechtse meening als nazi's ofzo.

Elujin
PI Newbie
Rolleyes Rolleyes Rolleyes
9 berichten maar al praat voor 10
Denkt ge trouwens dat het geloofwaardig is om hier als newbie plots een thread van 3 jaar oud op te vissen?
En met een posting vol opzettelijke spellingsfouten dan nog?

Wel-edele PI Prof,

Mijn nederige excuses voor al die malen dat ik uw fantastisch standpunt openlijk in twijfel heb getrokken en daarmee uw smetteloos imago heb bevuild. Ik ben niet waardig dat gij met uw duizenden berichten en enorme kennis mijn onnozelheden leest. In vergelijking met u, wel-edele PI prof, ben ik een mier, een teek een miezerige oorworm, een amoebe.
Toch vraag ik u uw terrechte, krachtige toorn jegens mij te milderen, ik zal u nooit nog een duimbreed in de weg leggen. Ja, ik zal u levensweg met rozen plaveien, en overal waar u komt een rode loper voor je uitspreiden zodat uw goddelijke voeten de aardse grond niet hoeven aan te raken. En dat alleen maar uit een onnoemelijk groot respect voor u PI prof. Mijn Voorbeeld! mijn meester!

Met nederige groet,
BN
Bericht: #730365

Rapporteer deze post

Blanche Neige
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 21 Nov 2007, 11:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

borms schreef:
ieder zijn inzichten natuurlijk maar die van mij zijn dan blijkbaar beter als die van jou!als u nu nog altijd niet doorhebt dat walen en vlamingen niet samen gaan totaal andere visie's in verschillende zaken beide willen andere kant op vooral de bevolking en dat is toch democratie daar moetnaar geluisterd worden in een democratie kiest de bevolking en de mandatarissen of toch een deel ervan voeren die uit zoniet volgt de slachting,vlaanderen stemt rechts in wallonie liggen de kaarten iets anders en dat gaat niet samen!

Eén woord: Brussel
Bericht: #730367

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 5 Jul 2008, 03:26
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok in Antwerpen boven de 40% !!! De Prof Di 27 Apr 2004, 13:42
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury? deanta Di 27 Apr 2004, 03:35
4sake Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief