Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Verplichte lectuur: zero-tolerance moderatie treedt nu in werking

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Mededelingen

Author Thread
vl72
PI Senior
PI Senior

Uit: VLAANDEREN!
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ga alvast in staking tot nog eens!
Bericht: #732427

Rapporteer deze post

Advertentie
misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

vl72 schreef:

hongerstaking?? Want dan zitten er hier wel ene paar die u nuttige tips kunnen geven Lol Lol Lol
Bericht: #732429

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
Dina schreef:

...Al de rest is bladvulling.

en ik gelijk nen domme kloot dat allemaal maar lezen Brick wall

Lol

@ de anderen die een probleem hebben met de term "heropvoeden" : 't gaat hier niet over strafkampen, maar doodgewoon over : opnieuw manieren leren in je houding tegenover anderen. Dat heeft NIKS met je mening te maken.
De vrijemeningsuiting komt hier dus niet in gevaar.
Bericht: #732436

Rapporteer deze post

Marc Spandel
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Niklaas
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja mama. Lol
Bericht: #732438

Rapporteer deze post

jeremias
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 20:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Marc Spandel schreef:
jeremias schreef:
Marc Spandel schreef:
Of het kwetsend, beledigend, pestend of op een andere manier kwaadwillig overkomt kan in feite alleen maar aangevoeld worden door degene wiens naam wordt gebruikt in een posting.

De moderatie van PI kan (logisch gezien toch) niet elk achtergrondverhaal van de zich aanbiedende leden kennen!
Cool

Niet mee eens, of iets zo bedoeld is kan alleen degene die het schreef weten.Hoe het overkomt heeft totaal niets met de bedoeling van de schrijver of schrijfster te maken.

Jeremias,
Als je iemand constant uitscheld voor luiaard, profiteur enz... (ook al is het in omfloerste woorden), dan is de bedoeling wel duidelijk denk ik. Cool

Als u wat u noemt " omfloerste woorden" zo interpreteert is dat uw keuze, niet die van de schrijver. Bovendien kan u op die manier aan alles een uitleg geven: je zegt dat iemand omfloerste woorden gebruikt en dan ga je zeggen wat die volgens u betekenen.
Rare logica
Bericht: #732478

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 20:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
vl72 schreef:

hongerstaking?? Want dan zitten er hier wel ene paar die u nuttige tips kunnen geven Lol Lol Lol

Mr. Green
Bericht: #732484

Rapporteer deze post

Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 21:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
misantroop schreef:
Dina schreef:

...Al de rest is bladvulling.

en ik gelijk nen domme kloot dat allemaal maar lezen Brick wall

Lol

@ de anderen die een probleem hebben met de term "heropvoeden" : 't gaat hier niet over strafkampen, maar doodgewoon over : opnieuw manieren leren in je houding tegenover anderen. Dat heeft NIKS met je mening te maken.
De vrijemeningsuiting komt hier dus niet in gevaar.

Het spijt me je te moeten tegenspreken maar er is wel degelijk sprake van een zekere beknotting van vrije meningsuiting.
Als de keuzevrijheid beperkt wordt hoe een mening gecommuniceerd wordt naar anderen toe kan men nog moeilijk over 'vrije' uiting van meningen spreken he.
Vrije meningsuiting omvat niet alleen het standpunt dat iemand inneemt en het uiten van dat standpunt maar ook de wijze waarop dit standpunt kenbaar gemaakt wordt.
De spontaniteit in een discussie wordt deels weggenomen wanneer men moet waken niet over iemand's tenen te gaan struikelen.
Ik ga volledig akkoord met O'Malley dat je belemmerd wordt om nog langer gevoel in je woorden te steken zoals in het aangehaalde voorbeeldje.
Bericht: #732495

Rapporteer deze post

Vlaamse Tempelier
PI Senior
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 21:36 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
misantroop schreef:

snap dus niks van dat reglement he Lol Lol

Dat is geen probleem hoor.
Dan hoef je maar twee regels te onthouden.
1. De moderatie heeft altijd gelijk.
2. Als de moderatie fout is , zie regel nr. 1 .

Nu begrepen ?

Verkeerde woordkeuze : altijd gelijk hebben duidt op het steeds bij het rechte eind hebben.
Nogal een stoere uitspraak.
Beter uitgedrukt is de regel : 'De moderatie heeft steeds het laatste woord'.
Bericht: #732500

Rapporteer deze post

mottebolle
PI Addict
PI Addict

Uit: BXL
Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 22:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

Da's zo'n voorbeeldje van wat niet meer kan.
Ik laat het staan omdat het een goed voorbeeld is.

beste moderator,
Mag ik u verzoeken om de afgesproken regels toe te passen zonder onderscheid en met de nodige consequentie!
De term "mottig bolleke" is kwetsend en beledigend! Ik verzoek u dan ook om het nieuwe "zuiveringsbeleid" van dit forum strikt en consequent toe te passen. Deze regels moeten gelden voor alle gebruikers incluis de Motten-bollen!
Bericht: #732534

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,
Mag ik u verzoeken om de afgesproken regels toe te passen zonder onderscheid en met de nodige consequentie!
De term "mottig bolleke" is kwetsend en beledigend! Ik verzoek u dan ook om het nieuwe "zuiveringsbeleid" van dit forum strikt en consequent toe te passen. Deze regels moeten gelden voor alle gebruikers incluis de Motten-bollen!

Lol Lol dan moet jij ook starten nu Lol Lol
Bericht: #732537

Rapporteer deze post

mottebolle
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:
mottebolle schreef:
Ik neem aan dat het geëiste respect en zero tollerantie ook slaat op het gebruik van agressieve of kwetsende avatars? Op beledigende handtekeningen met gif's geïllustreerd? Op de beledigende en kleinerende titels van een threads?
Indien dat het geval is mag deze draad ook gezuiverd worden!

Ik weet niet meteen op wat je doelt, maar desgevallend kan je er de moderatie op attent maken.

Laat mij toch meteen duidelijk stellen dat wat voor de ene agressief is, niet noodzakelijk voor de andere agressief is. (Ik ga dus niemand verplichten respect op de brengen voor de belgische vlag noch voor de vlaamse....)
Trouwens, als je je op een politiek forum wilt begeven, moet je toch wel tegen een stootje kunnen.

Het is dus NIET de bedoeling dat we de vrije meningsuiting gaan beperken. Shame on you

Beste moderatie,
Bij deze voldoe ik aan uw voorstel.
Uit het antwoord kan ik afleiden dat de moderator van dienst wel degelijk weet waarover het gaat: namelijk een GIF animatie waarbij twee poezen pissen op de Waalse vlag!
Als het door u aangehaalde voorbeeld van het zinspelend gebruik op de naam De Decker als " De Kakker" voortaan zal geschrapt worden dan kan het gebruik van twee pissende poezen evenmin! Ik neem aan dat uw regels juist willen vermijden dat forumleden mekaar met excrementen gaan bekogelen.
Enige consistentie en consequentie in het gebruik en toepassen van de regels zou dit forum al geloofwaardiger maken.
Bij deze heeft u de melding.
Mottebolle
Bericht: #732548

Rapporteer deze post

mottebolle
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,

Beste Misantroop,
U zal mij sinds het duidelijk stellen van de regels niet kunnen betrappen op enige overtreding van mijnentwege.
Mijn antwoord is een toepassing van wat de moderatie vraagt.
Bericht: #732555

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:31 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
misantroop schreef:
mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,

Beste Misantroop,
U zal mij sinds het duidelijk stellen van de regels niet kunnen betrappen op enige overtreding van mijnentwege.

da moete via pm doen slimme anders stelt ge u op als moderator en dat is dus een overtreding Lol Lol Lol Allee terug de regeltjes van buiten gaan leren zenne want nu ben je al gebuisd Lol Lol
Bericht: #732581

Rapporteer deze post

mottebolle
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
mottebolle schreef:
misantroop schreef:
mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,

Beste Misantroop,

da moete via pm doen slimme anders stelt ge u op als moderator en dat is dus een overtreding Lol Lol Lol Allee terug de regeltjes van buiten gaan leren zenne want nu ben je al gebuisd Lol Lol

De term Mottige Bol is evenmin via PM gekomen!
Is de moderator ook gebuisd?
Dit is trouwens een reactie op een "open" waarschuwing vandaar een open antwoord.
Als u beste Misantroop het nodig vindt om moderator te spelen en mij terecht te wijzen kan u dat best doen via PM - dan heeft de echte moderator geen weet van uw overtreding (denk ik toch)!
Bericht: #732587

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
misantroop schreef:
mottebolle schreef:
misantroop schreef:
mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,

Beste Misantroop,

De term Mottige Bol is evenmin via PM gekomen!
Is de moderator ook gebuisd?

tsss niet afwijken nu, ik ging u niet kunnen betrappen zei je en als ik je dan betrap ga je zoals een schooljongentje naar iemand anders wijzen om te zeggen dat diene het ook gedaan heeft. Lol Lol
Bericht: #732593

Rapporteer deze post

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Voor de mensen die de kwies niet volgen, kan ik als Kwiesmaster van PI, Misantroop wel kwalificeren als een semi tot hoog behaafd persoon..maar dit terzijde nietwaar... Wink
Bericht: #732602

Rapporteer deze post

mottebolle
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Caesar schreef:
Voor de mensen die de kwies niet volgen, kan ik als Kwiesmaster van PI, Misantroop wel kwalificeren als een semi tot hoog behaafd persoon..maar dit terzijde nietwaar... Wink

...in het land der blinden is éénoog koning!
Bericht: #732603

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
Caesar schreef:

...en ik heb zelfs twee ogen Lol Lol Lol

enfin motje neem jezelf niet zo serieus af en toe moet ne mens al is kunnen lachen Lol Lol
Bericht: #732608

Rapporteer deze post

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
Caesar schreef:

Wa bedoelde daar nu méé? *knip* Evil

//edit Dina : terug naar je kwies.
Bericht: #732609

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Zo 25 Nov 2007, 00:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mottebolle schreef:
Dina schreef:
Thomas O'Malley schreef:
mottig bolleke?

beste moderator,

Beste Mottebolle,

Mag ik jou ook attent maken op volgende alinea :
Quote:
Oh ja! Het moderatieteam behoudt zich het recht voor géén verantwoording af te leggen voor de ingrepen die zij uitvoert. Ook beroep tegen een beslissing van de moderatie is niet voorzien. Denk dus 2x na voor u de ‘OK’knop indrukt.
Indien u niet akkoord gaat met een ingreep van de moderatie, kan dat desgevallend besproken worden via PM. Een polemiek hierover starten op het forum is niet aangewezen.

Ik denk trouwens dat jij wel de laatste persoon bent die moet klagen over het creatief omspringen met je nick. Die nick heb je immers niet 'zomaar' gekozen. Is het niet?
Bericht: #732632

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 09:00
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Mededeling: Politicsinfo Forum Rankings Administrator Di 22 Feb 2005, 21:45
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuw: De Politicsinfo.net Chat Administrator Vr 28 Jan 2005, 11:01
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Maatregel tegen dubbelposten Administrator Za 24 Jul 2004, 23:19
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Problemen met forumsoftware opgelost Administrator Do 8 Jul 2004, 21:03
condor Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Mededeling: Algemene waarschuwing Administrator Di 29 Jun 2004, 14:49
Geen nieuwe berichten Mededeling: Nieuwe categorie: Politieke Partijen Administrator Ma 17 Mei 2004, 16:35
Geen nieuwe berichten Mededeling: Strengere toepassing Forumreglement Politicsinfo.net Administrator Do 25 Mrt 2004, 00:07
Cartoons Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Mededeling: Regionale discussies samengevoegd met pol., actua & maat Administrator Vr 27 Feb 2004, 16:25
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief