vl72
PI Senior

Uit: VLAANDEREN! |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:05 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ga alvast in staking tot nog eens! |
| Bericht: #732427 |
|
Advertentie
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:06 | Onderwerp: |
 |
|
| vl72 schreef: |
| Ik ga alvast in staking tot nog eens! |
hongerstaking?? Want dan zitten er hier wel ene paar die u nuttige tips kunnen geven  |
| Bericht: #732429 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:13 | Onderwerp: |
 |
|
| misantroop schreef: |
| Dina schreef: |
...Al de rest is bladvulling. |
en ik gelijk nen domme kloot dat allemaal maar lezen  |
@ de anderen die een probleem hebben met de term "heropvoeden" : 't gaat hier niet over strafkampen, maar doodgewoon over : opnieuw manieren leren in je houding tegenover anderen. Dat heeft NIKS met je mening te maken.
De vrijemeningsuiting komt hier dus niet in gevaar. |
| Bericht: #732436 |
|
|
Marc Spandel
PI Pro

Uit: Sint-Niklaas |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 19:18 | Onderwerp: |
 |
|
Ja mama.  |
| Bericht: #732438 |
|
|
jeremias
PI Junior

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 20:27 | Onderwerp: |
 |
|
| Marc Spandel schreef: |
| jeremias schreef: |
| Marc Spandel schreef: |
Of het kwetsend, beledigend, pestend of op een andere manier kwaadwillig overkomt kan in feite alleen maar aangevoeld worden door degene wiens naam wordt gebruikt in een posting.
De moderatie van PI kan (logisch gezien toch) niet elk achtergrondverhaal van de zich aanbiedende leden kennen!
 |
Niet mee eens, of iets zo bedoeld is kan alleen degene die het schreef weten.Hoe het overkomt heeft totaal niets met de bedoeling van de schrijver of schrijfster te maken. |
Jeremias,
Als je iemand constant uitscheld voor luiaard, profiteur enz... (ook al is het in omfloerste woorden), dan is de bedoeling wel duidelijk denk ik.  |
Als u wat u noemt " omfloerste woorden" zo interpreteert is dat uw keuze, niet die van de schrijver. Bovendien kan u op die manier aan alles een uitleg geven: je zegt dat iemand omfloerste woorden gebruikt en dan ga je zeggen wat die volgens u betekenen.
Rare logica |
| Bericht: #732478 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 20:37 | Onderwerp: |
 |
|
| vl72 schreef: |
| Ik ga alvast in staking tot nog eens! |
hongerstaking?? Want dan zitten er hier wel ene paar die u nuttige tips kunnen geven  |
 |
| Bericht: #732484 |
|
|
Vlaamse Tempelier
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 21:21 | Onderwerp: |
 |
|
...Al de rest is bladvulling. |
en ik gelijk nen domme kloot dat allemaal maar lezen  |
@ de anderen die een probleem hebben met de term "heropvoeden" : 't gaat hier niet over strafkampen, maar doodgewoon over : opnieuw manieren leren in je houding tegenover anderen. Dat heeft NIKS met je mening te maken.
De vrijemeningsuiting komt hier dus niet in gevaar. |
Het spijt me je te moeten tegenspreken maar er is wel degelijk sprake van een zekere beknotting van vrije meningsuiting.
Als de keuzevrijheid beperkt wordt hoe een mening gecommuniceerd wordt naar anderen toe kan men nog moeilijk over 'vrije' uiting van meningen spreken he.
Vrije meningsuiting omvat niet alleen het standpunt dat iemand inneemt en het uiten van dat standpunt maar ook de wijze waarop dit standpunt kenbaar gemaakt wordt.
De spontaniteit in een discussie wordt deels weggenomen wanneer men moet waken niet over iemand's tenen te gaan struikelen.
Ik ga volledig akkoord met O'Malley dat je belemmerd wordt om nog langer gevoel in je woorden te steken zoals in het aangehaalde voorbeeldje. |
| Bericht: #732495 |
|
|
Vlaamse Tempelier
PI Senior

Uit: Hoofdstad van Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 21:36 | Onderwerp: |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
snap dus niks van dat reglement he  |
Dat is geen probleem hoor.
Dan hoef je maar twee regels te onthouden.
1. De moderatie heeft altijd gelijk.
2. Als de moderatie fout is , zie regel nr. 1 .
Nu begrepen ? |
Verkeerde woordkeuze : altijd gelijk hebben duidt op het steeds bij het rechte eind hebben.
Nogal een stoere uitspraak.
Beter uitgedrukt is de regel : 'De moderatie heeft steeds het laatste woord'. |
| Bericht: #732500 |
|
|
mottebolle
PI Addict

Uit: BXL |
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 22:58 | Onderwerp: |
 |
|
| Thomas O'Malley schreef: |
| mottig bolleke? |
Da's zo'n voorbeeldje van wat niet meer kan.
Ik laat het staan omdat het een goed voorbeeld is. |
beste moderator,
Mag ik u verzoeken om de afgesproken regels toe te passen zonder onderscheid en met de nodige consequentie!
De term "mottig bolleke" is kwetsend en beledigend! Ik verzoek u dan ook om het nieuwe "zuiveringsbeleid" van dit forum strikt en consequent toe te passen. Deze regels moeten gelden voor alle gebruikers incluis de Motten-bollen! |
| Bericht: #732534 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:01 | Onderwerp: |
 |
|
| mottebolle schreef: |
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Mag ik u verzoeken om de afgesproken regels toe te passen zonder onderscheid en met de nodige consequentie!
De term "mottig bolleke" is kwetsend en beledigend! Ik verzoek u dan ook om het nieuwe "zuiveringsbeleid" van dit forum strikt en consequent toe te passen. Deze regels moeten gelden voor alle gebruikers incluis de Motten-bollen! |
dan moet jij ook starten nu  |
| Bericht: #732537 |
|
|
mottebolle
PI Addict

| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:09 | Onderwerp: |
 |
|
Ik neem aan dat het geëiste respect en zero tollerantie ook slaat op het gebruik van agressieve of kwetsende avatars? Op beledigende handtekeningen met gif's geïllustreerd? Op de beledigende en kleinerende titels van een threads?
Indien dat het geval is mag deze draad ook gezuiverd worden! |
Ik weet niet meteen op wat je doelt, maar desgevallend kan je er de moderatie op attent maken.
Laat mij toch meteen duidelijk stellen dat wat voor de ene agressief is, niet noodzakelijk voor de andere agressief is. (Ik ga dus niemand verplichten respect op de brengen voor de belgische vlag noch voor de vlaamse....)
Trouwens, als je je op een politiek forum wilt begeven, moet je toch wel tegen een stootje kunnen.
Het is dus NIET de bedoeling dat we de vrije meningsuiting gaan beperken.  |
Beste moderatie,
Bij deze voldoe ik aan uw voorstel.
Uit het antwoord kan ik afleiden dat de moderator van dienst wel degelijk weet waarover het gaat: namelijk een GIF animatie waarbij twee poezen pissen op de Waalse vlag!
Als het door u aangehaalde voorbeeld van het zinspelend gebruik op de naam De Decker als " De Kakker" voortaan zal geschrapt worden dan kan het gebruik van twee pissende poezen evenmin! Ik neem aan dat uw regels juist willen vermijden dat forumleden mekaar met excrementen gaan bekogelen.
Enige consistentie en consequentie in het gebruik en toepassen van de regels zou dit forum al geloofwaardiger maken.
Bij deze heeft u de melding.
Mottebolle |
| Bericht: #732548 |
|
|
mottebolle
PI Addict

| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:12 | Onderwerp: |
 |
|
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Beste Misantroop,
U zal mij sinds het duidelijk stellen van de regels niet kunnen betrappen op enige overtreding van mijnentwege.
Mijn antwoord is een toepassing van wat de moderatie vraagt. |
| Bericht: #732555 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:31 | Onderwerp: |
 |
|
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Beste Misantroop,
U zal mij sinds het duidelijk stellen van de regels niet kunnen betrappen op enige overtreding van mijnentwege.
da moete via pm doen slimme anders stelt ge u op als moderator en dat is dus een overtreding Allee terug de regeltjes van buiten gaan leren zenne want nu ben je al gebuisd  |
| Bericht: #732581 |
|
|
mottebolle
PI Addict

| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:39 | Onderwerp: |
 |
|
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Beste Misantroop,
da moete via pm doen slimme anders stelt ge u op als moderator en dat is dus een overtreding Allee terug de regeltjes van buiten gaan leren zenne want nu ben je al gebuisd  |
De term Mottige Bol is evenmin via PM gekomen!
Is de moderator ook gebuisd?
Dit is trouwens een reactie op een "open" waarschuwing vandaar een open antwoord.
Als u beste Misantroop het nodig vindt om moderator te spelen en mij terecht te wijzen kan u dat best doen via PM - dan heeft de echte moderator geen weet van uw overtreding (denk ik toch)! |
| Bericht: #732587 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:44 | Onderwerp: |
 |
|
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Beste Misantroop,
De term Mottige Bol is evenmin via PM gekomen!
Is de moderator ook gebuisd? |
tsss niet afwijken nu, ik ging u niet kunnen betrappen zei je en als ik je dan betrap ga je zoals een schooljongentje naar iemand anders wijzen om te zeggen dat diene het ook gedaan heeft.  |
| Bericht: #732593 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:51 | Onderwerp: |
 |
|
Voor de mensen die de kwies niet volgen, kan ik als Kwiesmaster van PI, Misantroop wel kwalificeren als een semi tot hoog behaafd persoon..maar dit terzijde nietwaar...  |
| Bericht: #732602 |
|
|
mottebolle
PI Addict

| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:52 | Onderwerp: |
 |
|
| Caesar schreef: |
Voor de mensen die de kwies niet volgen, kan ik als Kwiesmaster van PI, Misantroop wel kwalificeren als een semi tot hoog behaafd persoon..maar dit terzijde nietwaar...  |
...in het land der blinden is éénoog koning! |
| Bericht: #732603 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:54 | Onderwerp: |
 |
|
...en ik heb zelfs twee ogen
enfin motje neem jezelf niet zo serieus af en toe moet ne mens al is kunnen lachen  |
| Bericht: #732608 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 24 Nov 2007, 23:54 | Onderwerp: |
 |
|
Wa bedoelde daar nu méé? *knip*
//edit Dina : terug naar je kwies. |
| Bericht: #732609 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Zo 25 Nov 2007, 00:13 | Onderwerp: |
 |
|
| mottig bolleke? |
beste moderator,
Beste Mottebolle,
Mag ik jou ook attent maken op volgende alinea :
| Quote: |
Oh ja! Het moderatieteam behoudt zich het recht voor géén verantwoording af te leggen voor de ingrepen die zij uitvoert. Ook beroep tegen een beslissing van de moderatie is niet voorzien. Denk dus 2x na voor u de ‘OK’knop indrukt.
Indien u niet akkoord gaat met een ingreep van de moderatie, kan dat desgevallend besproken worden via PM. Een polemiek hierover starten op het forum is niet aangewezen. |
Ik denk trouwens dat jij wel de laatste persoon bent die moet klagen over het creatief omspringen met je nick. Die nick heb je immers niet 'zomaar' gekozen. Is het niet? |
| Bericht: #732632 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 16:05
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |