Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Belang van sport en hobby

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Hobbyhoekje

Author Thread
Skunna
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:40  Reageer met quote   Naar boven

Hallo

Ligt dat nu aan mij of is het echt zo erg gesteld met België?

Mijn vriend is dol op vissen. Voornamelijk karpers. Doordat hij van kleins af aan al interesse toont in deze dieren, heeft hij besloten om dit tot zijn hobby te maken.

Een paar keer in de week, als hij tijd heeft, trekt hij er op uit om een dagje te vertoeven aan het water in de hoop één van de mooiste vissen te vangen.

Het is niet zo dat hij deze dieren mishandeld, want hij gebruikt echt het meeste gekende en professionele gerief hiervoor, of de vissen aan land gooit om ze daarna op te eten of dergelijke.

Wat doet hij er wel mee. Hij vangt deze, weegt ze, verzorgt ze indien nodig en zet ze daarna weer terug in het water.

Toch wordt hij continu op de vingers getikt door boswachters!!

Toen ik mijn vriend net leerde kennen was hij iemand die vaak wegging, dronk en naar huis kwam met een aantal verwondingen van vechten.

Ik heb hem gevraagd om zich te gaan bezighouden met iets van meer van belang is, en toen heeft hij zich gestort in zijn avonturen van vissen.

Nu, omdat hij altijd problemen heeft en hiervoor ook al een aantal boetes heeft gekregen, ben ik bang dat hij er op een bepaald moment een punt achter zet en zich in zijn oude levensstijl gaat storten.

Ik begrijp mijn geboorteland toch echt niet zenne en ik begin er meer en meer genoeg van te krijgen!!

Willen ze nu echt de jongeren van de straat halen, dan moeten ze eens stoppen met al hun belachelijke en onzinnige wetten!!

Verschrikkelijk vind ik het!!

Groetjes

Skunna
Bericht: #739166

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:43  Reageer met quote   Naar boven

Skunna schreef:
Hallo

Ligt dat nu aan mij of is het echt zo erg gesteld met België?

Mijn vriend is dol op vissen. Voornamelijk karpers. Doordat hij van kleins af aan al interesse toont in deze dieren, heeft hij besloten om dit tot zijn hobby te maken.

Een paar keer in de week, als hij tijd heeft, trekt hij er op uit om een dagje te vertoeven aan het water in de hoop één van de mooiste vissen te vangen.

Het is niet zo dat hij deze dieren mishandeld, want hij gebruikt echt het meeste gekende en professionele gerief hiervoor, of de vissen aan land gooit om ze daarna op te eten of dergelijke.

Wat doet hij er wel mee. Hij vangt deze, weegt ze, verzorgt ze indien nodig en zet ze daarna weer terug in het water.

Toch wordt hij continu op de vingers getikt door boswachters!!

Toen ik mijn vriend net leerde kennen was hij iemand die vaak wegging, dronk en naar huis kwam met een aantal verwondingen van vechten.

Ik heb hem gevraagd om zich te gaan bezighouden met iets van meer van belang is, en toen heeft hij zich gestort in zijn avonturen van vissen.

Nu, omdat hij altijd problemen heeft en hiervoor ook al een aantal boetes heeft gekregen, ben ik bang dat hij er op een bepaald moment een punt achter zet en zich in zijn oude levensstijl gaat storten.

Ik begrijp mijn geboorteland toch echt niet zenne en ik begin er meer en meer genoeg van te krijgen!!

Willen ze nu echt de jongeren van de straat halen, dan moeten ze eens stoppen met al hun belachelijke en onzinnige wetten!!

Verschrikkelijk vind ik het!!

Groetjes

Skunna

Als die man op de vingers wordt getikt wilt dat zeggen dat hij oftewel vist op plaatsen waar het niet mag oftewel geen visvergunning heeft
Bericht: #739169

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:59  Reageer met quote   Naar boven

t'is Abramis zijn wuve... Lol Lol Lol Mr. Green
Bericht: #739176

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:50  Reageer met quote   Naar boven

Dood aan alle beulen en moordenaars van het zoetwaterleven! Evil Evil Evil
Bericht: #739882

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:52  Reageer met quote   Naar boven

Skunna schreef:
En vissen is écht wel iets dat van belang is natuurlijk. Rolleyes
Bericht: #739884

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:54  Reageer met quote   Naar boven

Thomas O'Malley schreef:

Omallie een beke kalm hé... Evil Evil Evil ...vissen is één van de meest nobele sporten die er zijn..een complete win-win situatie voor beide partijen.. Mad
Bericht: #739886

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:56  Reageer met quote   Naar boven

Caesar schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Omallie een beke kalm hé... Evil Evil Evil ...vissen is één van de meest nobele sporten die er zijn..een complete win-win situatie voor beide partijen.. Mad

aan de kant van het water gaan zitten me een lijn int water en nen bak bier naast u kan je nu bezwaarlijk een sport noemen Lol Lol Lol
Bericht: #739889

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Caesar schreef:
Thomas O'Malley schreef:

Just niks. Beulen zijn het. Denk je dat die vis vraagt om een haak in zijn bakkes te krijgen?

Ik zal ook eens een priem door uw ballen jagen en dan zeggen dat het een win-win-situatie is zenne, west-vlomsen onderontwikkelden boer! Evil Evil Evil
Bericht: #739890

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

misantroop schreef:
Caesar schreef:
Thomas O'Malley schreef:

aan de kant van het water gaan zitten me een lijn int water en nen bak bier naast u kan je nu bezwaarlijk een sport noemen Lol Lol Lol
Just! Evil
Bericht: #739891

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:04  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

nen frigobox bedoelde zekers Confused Mr. Green
Bericht: #739895

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:07  Reageer met quote   Naar boven

Caesar schreef:
misantroop schreef:

das voor de proffesional den amateur visser houd het bij zennen bak bier Lol Lol Lol
Bericht: #739899

Caesar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:09  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:
Caesar schreef:
misantroop schreef:

das voor de proffesional den amateur visser houd het bij zennen bak bier Lol Lol Lol

ook juist en ik zijn wel een beke professioneel hé want ik heb graag koele pintjes... Confused Lol Lol Lol
Bericht: #739903

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 15:40  Reageer met quote   Naar boven

Caesar schreef:
misantroop schreef:
Caesar schreef:
misantroop schreef:

ook juist en ik zijn wel een beke professioneel hé want ik heb graag koele pintjes... Confused Lol Lol Lol
En die vissen he, vermassakreur, die hebben nog het liefst koel zoet water, in plaats van nen haak in zijn bek van ze zatlap aan de oever van die vis zijn vijverke. Evil Evil Evil
Bericht: #740019

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 07:10
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group