Skunna
PI Newbie

|
| Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:40 |
 |
|
Hallo
Ligt dat nu aan mij of is het echt zo erg gesteld met België?
Mijn vriend is dol op vissen. Voornamelijk karpers. Doordat hij van kleins af aan al interesse toont in deze dieren, heeft hij besloten om dit tot zijn hobby te maken.
Een paar keer in de week, als hij tijd heeft, trekt hij er op uit om een dagje te vertoeven aan het water in de hoop één van de mooiste vissen te vangen.
Het is niet zo dat hij deze dieren mishandeld, want hij gebruikt echt het meeste gekende en professionele gerief hiervoor, of de vissen aan land gooit om ze daarna op te eten of dergelijke.
Wat doet hij er wel mee. Hij vangt deze, weegt ze, verzorgt ze indien nodig en zet ze daarna weer terug in het water.
Toch wordt hij continu op de vingers getikt door boswachters!!
Toen ik mijn vriend net leerde kennen was hij iemand die vaak wegging, dronk en naar huis kwam met een aantal verwondingen van vechten.
Ik heb hem gevraagd om zich te gaan bezighouden met iets van meer van belang is, en toen heeft hij zich gestort in zijn avonturen van vissen.
Nu, omdat hij altijd problemen heeft en hiervoor ook al een aantal boetes heeft gekregen, ben ik bang dat hij er op een bepaald moment een punt achter zet en zich in zijn oude levensstijl gaat storten.
Ik begrijp mijn geboorteland toch echt niet zenne en ik begin er meer en meer genoeg van te krijgen!!
Willen ze nu echt de jongeren van de straat halen, dan moeten ze eens stoppen met al hun belachelijke en onzinnige wetten!!
Verschrikkelijk vind ik het!!
Groetjes
Skunna |
| Bericht: #739166 |
|
|
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:43 |
 |
|
| Skunna schreef: |
Hallo
Ligt dat nu aan mij of is het echt zo erg gesteld met België?
Mijn vriend is dol op vissen. Voornamelijk karpers. Doordat hij van kleins af aan al interesse toont in deze dieren, heeft hij besloten om dit tot zijn hobby te maken.
Een paar keer in de week, als hij tijd heeft, trekt hij er op uit om een dagje te vertoeven aan het water in de hoop één van de mooiste vissen te vangen.
Het is niet zo dat hij deze dieren mishandeld, want hij gebruikt echt het meeste gekende en professionele gerief hiervoor, of de vissen aan land gooit om ze daarna op te eten of dergelijke.
Wat doet hij er wel mee. Hij vangt deze, weegt ze, verzorgt ze indien nodig en zet ze daarna weer terug in het water.
Toch wordt hij continu op de vingers getikt door boswachters!!
Toen ik mijn vriend net leerde kennen was hij iemand die vaak wegging, dronk en naar huis kwam met een aantal verwondingen van vechten.
Ik heb hem gevraagd om zich te gaan bezighouden met iets van meer van belang is, en toen heeft hij zich gestort in zijn avonturen van vissen.
Nu, omdat hij altijd problemen heeft en hiervoor ook al een aantal boetes heeft gekregen, ben ik bang dat hij er op een bepaald moment een punt achter zet en zich in zijn oude levensstijl gaat storten.
Ik begrijp mijn geboorteland toch echt niet zenne en ik begin er meer en meer genoeg van te krijgen!!
Willen ze nu echt de jongeren van de straat halen, dan moeten ze eens stoppen met al hun belachelijke en onzinnige wetten!!
Verschrikkelijk vind ik het!!
Groetjes
Skunna |
Als die man op de vingers wordt getikt wilt dat zeggen dat hij oftewel vist op plaatsen waar het niet mag oftewel geen visvergunning heeft |
| Bericht: #739169 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 19 Dec 2007, 17:59 |
 |
|
t'is Abramis zijn wuve...  |
| Bericht: #739176 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:50 |
 |
|
Dood aan alle beulen en moordenaars van het zoetwaterleven!  |
| Bericht: #739882 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:52 |
 |
|
| Skunna schreef: |
| Ik heb hem gevraagd om zich te gaan bezighouden met iets van meer van belang is, en toen heeft hij zich gestort in zijn avonturen van vissen. |
En vissen is écht wel iets dat van belang is natuurlijk.  |
| Bericht: #739884 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:54 |
 |
|
| Thomas O'Malley schreef: |
Omallie een beke kalm hé... ...vissen is één van de meest nobele sporten die er zijn..een complete win-win situatie voor beide partijen..  |
| Bericht: #739886 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 10:56 |
 |
|
| Caesar schreef: |
Omallie een beke kalm hé... ...vissen is één van de meest nobele sporten die er zijn..een complete win-win situatie voor beide partijen..  |
aan de kant van het water gaan zitten me een lijn int water en nen bak bier naast u kan je nu bezwaarlijk een sport noemen  |
| Bericht: #739889 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
 |
|
Just niks. Beulen zijn het. Denk je dat die vis vraagt om een haak in zijn bakkes te krijgen?
Ik zal ook eens een priem door uw ballen jagen en dan zeggen dat het een win-win-situatie is zenne, west-vlomsen onderontwikkelden boer!  |
| Bericht: #739890 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
 |
|
| misantroop schreef: |
aan de kant van het water gaan zitten me een lijn int water en nen bak bier naast u kan je nu bezwaarlijk een sport noemen  |
Just!  |
| Bericht: #739891 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:04 |
 |
|
nen frigobox bedoelde zekers  |
| Bericht: #739895 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:07 |
 |
|
das voor de proffesional den amateur visser houd het bij zennen bak bier  |
| Bericht: #739899 |
|
|
Caesar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 11:09 |
 |
|
ook juist en ik zijn wel een beke professioneel hé want ik heb graag koele pintjes...  |
| Bericht: #739903 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Za 22 Dec 2007, 15:40 |
 |
|
ook juist en ik zijn wel een beke professioneel hé want ik heb graag koele pintjes...  |
En die vissen he, vermassakreur, die hebben nog het liefst koel zoet water, in plaats van nen haak in zijn bek van ze zatlap aan de oever van die vis zijn vijverke.  |
| Bericht: #740019 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Di 7 Okt 2008, 10:18
|
|
|
|
|
|