Binki
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 16:30 | Onderwerp: België betaald IVF voor illegalen terug ... |
 |
|
België (lees Vlaanderen) betaald in-vitrofertilisatie terug aan illegalen, zodat ze kinderen kunnen krijgen en dan hier blijven. Dat blijkt uit een studie van de Rotterdamse Erasmusuniversiteit.
http://www.filipdeman.org/1/615/
In België maken ze liever zo geen studies en als ze alsnog zouden maken dan zien ze geen daglicht, laat staan dat de bevolking wordt ingelicht.
Zo, dan weet U waar het geld voor de ziekteverzekering o.a. naartoe gaat. |
| Bericht: #755993 |
|
Advertentie
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 17:04 | Onderwerp: |
 |
|
Ik herinner me dat hier enkele jaren geleden al eens gepost is...
Die wantoestanden blijven duren.  |
| Bericht: #755994 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 20:38 | Onderwerp: |
 |
|
 |
| Bericht: #756038 |
|
|
toverzicht
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 21:52 | Onderwerp: Re: België betaald IVF voor illegalen terug ... |
 |
|
| Binki schreef: |
België (lees Vlaanderen) betaald in-vitrofertilisatie terug aan illegalen, zodat ze kinderen kunnen krijgen en dan hier blijven. Dat blijkt uit een studie van de Rotterdamse Erasmusuniversiteit.
http://www.filipdeman.org/1/615/
In België maken ze liever zo geen studies en als ze alsnog zouden maken dan zien ze geen daglicht, laat staan dat de bevolking wordt ingelicht.
Zo, dan weet U waar het geld voor de ziekteverzekering o.a. naartoe gaat. |
De link die je post naar deze studie werkt niet. Ik vind op de site van de Erasmusuniversiteit Rotterdam deze studie ook niet meteen terug.
Kan je meer informatie geven over deze studie, of een werkende link zodat we een basis hebben om over te praten ? |
| Bericht: #756042 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 22:07 | Onderwerp: |
 |
|
Bij mij werkt de link perfect. |
| Bericht: #756049 |
|
|
toverzicht
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 22:25 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
| Bij mij werkt de link perfect. |
Nu werkt de link bij mij ook maar staat er enkele regels tekst van een parlementslid. Ik vind geen informatie over de studie.
Ik herhaal dus mijn vraag: waar kan ik de studie van de Erasmusuniversiteit Rotterdam vinden ?
Bedankt voor de hulp. |
| Bericht: #756057 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 22:31 | Onderwerp: |
 |
|
| toverzicht schreef: |
Nu werkt de link bij mij ook maar staat er enkele regels tekst van een parlementslid. Ik vind geen informatie over de studie.
Ik herhaal dus mijn vraag: waar kan ik de studie van de Erasmusuniversiteit Rotterdam vinden ?
Bedankt voor de hulp. |
Gebruik uw toverstokje, spreek " abracadabra waar vind ik de studie"  |
| Bericht: #756060 |
|
|
toverzicht
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 22:36 | Onderwerp: |
 |
|
| borrel schreef: |
Bedankt voor de hulp. |
Is het echt zo'n studie ? Ik vermoedde al dat er iets niet klopte omdat ik niets terugvond op de site van de universiteit. Maar ik had niet durven denken dat het parlementslid het allemaal verzonnen had. Zo komen we telkens weer voor verrassingen te staan.
Bedankt voor de informatie, Borrel! |
| Bericht: #756064 |
|
|
borrel
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 7 Mrt 2008, 22:38 | Onderwerp: |
 |
|
| borrel schreef: |
Bedankt voor de hulp. |
Is het echt zo'n studie ? Ik vermoedde al dat er iets niet klopte omdat ik niets terugvond op de site van de universiteit. Maar ik had niet durven denken dat het parlementslid het allemaal verzonnen had. Zo komen we telkens weer voor verrassingen te staan.
Bedankt voor de informatie, Borrel! |
graag gedaan Toverkwebbel  |
| Bericht: #756065 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Za 8 Mrt 2008, 00:27 | Onderwerp: |
 |
|
Misschien eens informeren bij De Morgen Toverzicht .
Ze schreven het in 2005 al ...maar nu mogen ze het niet meer publiceren .
BRUSSEL 01/10 (BELGA) = Medisch toerisme van mensen zonder papieren is een zware belasting geworden voor OCMW's en ziekenhuizen van steden als Gent, Mechelen en Antwerpen. Het aantal mensen zonder papieren dat er zich laat behandelen op kosten van het OCMW, groeide de afgelopen jaren sterk. Dat schrijft De Morgen zaterdag. De ziekenhuizen kunnen de patiënten niet weigeren aangezien ze zeggen dringende medische hulp nodig te hebben. De OCMW's klagen aan dat ze pas na betaling van de dikwijls peperdure facturen zien welke behandeling werd gegeven.
Vaak gaat het niet om spoedbehandelingen maar om vooraf te plannen ingrepen zoals bevallingen of 'luxe-ingrepen' zoals een neuscorrecitie of een ifv-behandeling.
In 2003 gaf het Jan Palfijn-ziekenhuis in Gent 8.301 hulpverleningen aan mensen zonder papieren, vorig jaar waren dat er al 11.097. De verwachting is dat 2005 nog een stijging van 30 pct te zien zal geven. (drm)
[/i] |
| Bericht: #756102 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 8 Mrt 2008, 16:45 | Onderwerp: |
 |
|
Is Blauwvoet zijn antwoord voldoende voor Toverzicht? |
| Bericht: #756154 |
|
|
Roeland1
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop |
| Geplaatst: Za 8 Mrt 2008, 17:12 | Onderwerp: |
 |
|
alles voor de waanzin van de multicul hé...
zelfs toverzicht moet inzien dat dit gewoon niet meer door de beugel kan - als je dit toelaat en normaal vindt ben je gewoonweg KNETTERGEK.
alles doen ze, om toch maar onze regionale culturele identiteit te zien verdwijnen met
het geloof
dat de multicul een smeltkroes van culturen zou bewerkstelligen en vreedzaam samenleven zou stimuleren. Wat voor een idioten leiden dit land en europa toch? De huidige blauwe, rode en paarse gelovigen zijn te lichtzinnig om met gezond verstand en rede dit land en volk te leiden.
België, het Europese multiculturele experiment, waar de vlaming het proefkonijn van is....
Multiculturalisme is een geloof, een verzuilde religie dat geen rekening houdt met het hic en nunc, met de toekomst en het welzijn, maar enkel een dogmatisch utopietje van enkele gedrogeerde pseudo-intellectuele fanatici achternaholt.
Wij moeten zo snel mogelijk het juk en gif van deze onbekwame zelfbenoemde 'leiders' van ons afwerpen. De vlaming bloed, zweet en traant onder het bewind van deze sectarische zonnekoningen die zonneschijn beloven waar stortbuien neerkomen en donderwolken te zien zijn.
Het is aan cultureel-rechts om zich het pateweld.nt op de rede toe te eigenen want nimmer meer zullen wij vlamingen neerbuigen voor enige vorm van religieus noch gelovig en sectarisch geweld!
België en vooral Vlaanderen is het multiculturele labo van de Europese dokters Mendel. Blijven wij toekijken vanachter de tralies of trachten wij te ontsnappen uit onze ketenen en aan het fatale einde dat ons te wachten staat? Niet ratio of rede bepalen hier ons lot, enkel religieus multicrimineel fanatisme.
De Tweede Verlichting is aan ons. |
| Bericht: #756157 |
|
|
Binki
PI Junior

|
| Geplaatst: Za 8 Mrt 2008, 19:32 | Onderwerp: |
 |
|
Sorry, geen bericht gekregen dat het verhaal over deze topic verder ging.
Bedankt Blauwvoet om ff in de archieven te kijken.
@ Toverzicht, als U de link opent moet U wachten tot de film is opgeladen kan wel een 10tal minuten duren... omdat het niet uitsluitend over dat bepaald onderwerp gaat.
Succes !
U zegt niks te vinden op de site van de Erasmus universiteit...
Op de site van de Erasmus universiteit in Rotterdam staat volgende studie die gepresenteerd is op 6 maart in het Vlaams Parlement.
"België telt relatief meer irreguliere migranten dan Nederland
In België zijn relatief meer irreguliere migranten aanwezig dan in Nederland, vooral omdat zij daar meer mogelijkheden hebben. Dit blijkt uit het rapport Irreguliere immigranten in België, Inbedding, uitsluiting en criminaliteit van de sociologen drs. Masja van Meeteren, prof.dr. Marion van San en prof.dr. Godfried Engbersen, verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij verrichtten hun onderzoek in opdracht van het Belgische Ministerie van Binnenlandse Zaken en het Vlaamse Ministerie van Binnenlands Bestuur, Stedenbeleid, Wonen en Inburgering. Het rapport wordt op donderdag 6 maart 2008 gepresenteerd in het Vlaamse parlement.
De sociologen was gevraagd de aard en omvang van het probleem van irreguliere migratie in België in kaart te brengen. Met ‘irreguliere migranten’ worden niet alleen migranten bedoeld die onwettig in een land verblijven."
Lees het volledig rapport: zie link onderaan.
Nadere informatie:
Marjolein Kooistra, Faculteit der Sociale Wetenschappen, (010) 408 2135
E-mail: kooistra@remove-this.fsw.eur.nl
Het rapport Irreguliere immigranten in België, Inbedding, uitsluiting en criminaliteit van drs. M. van Meeteren, prof. dr. M. van San en prof. dr. G. Engbersen wordt op 6 maart 2008 gepresenteerd in het Vlaamse parlement. Binnenkort verschijnt het rapport in bewerkte vorm als boek, in de reeks Sociale InZichten bij uitgeverij Acco.
05 maart 2008
http://www.eur.nl/nieuws/detail/article/4117/ |
| Bericht: #756171 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Za 8 Mrt 2008, 20:05 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
| Is Blauwvoet zijn antwoord voldoende voor Toverzicht? |
Toverzicht zal weer over iets anders beginnen.
Dat het dateert van 2005 bv. en dat het nu anders is.
Het is natuurlijk anders !
Al de illegalen van toen zijn ondertussen belg geworden en er is weer een nieuwe lading illegalen aangekomen...
Die wachten om ook belg te worden. Het is een kwestie van tijd.
De eerste categorie trekt nu alles volledig legaal terug zonder dat ze ooit één penning hebben bijgedragen.
Ondertussen hebben er een aantal ook al recht op een minimumpensioen waarschijnlijk. Evenveel als sommige Vlamingen die 40 jaar werkten.
Voor de tweede categorie blijft alles bij het oude. |
| Bericht: #756175 |
|
|
Binki
PI Junior

|
| Geplaatst: Wo 12 Mrt 2008, 14:27 | Onderwerp: |
 |
|
Niet alleen IVF wordt aan illegalen terugbetaald.
Medicijnen waarvan tussenkomst door het RIZIV krijgen zij GRATIS bij de apotheker.
Voorschriftje bij de dokter, stempeltje van het OCMW en de apotheker levert GRATIS af en het OCMW betaald de apotheker.
Nee ? Vraag ff info bij uw eigen apotheker.
Hopelijk kunnen onze sinjoren hun soms levensnoodzakelijke medicijnen betalen.
En een openbrief in de Artsenkrant van 18/02/2008 nr 1898 door een 'foute'? dokter die zijn nek durft uit te steken. Het zijn precies altijd diegene die 'fout' zijn die dat durven. De rest zwijgt.
"In Artsenkrant lees ik dat zelfstandigen vanaf 1 januari '08 zich verplicht moeten verzekeren voor kleine risico's – wat ik goed vind – maar de bijdrage zal afgerekend worden naar gelang het inkomen. Ondertussen worden 35.000 mensen per jaar ons land binnengepompt – wettelijk – in het kader van familieherenigingen.
Volgens het Nieuwsblad heeft Buitenlandse Zaken aanbevolen zeer ruim te zijn in de toelatingen. Het gaat veelal om (oude) Turken,Noordafrikanen, Kosovaren enz… Zonder hier ooit een dag gewerkt te hebben, zonder enige taalkennis en zonder te zullen moeten werken (vaak gaat het om prille vijftigers – hier worden de autochtonen door de RVA afgejaagd) zijn ze direct in orde met de ziekteverzekering – ook kleine risico's, mits een kleine bijdrage van hun familie.
Terwijl ik dit schrijf heb ik een Russisch-Kazaks kindje laten opnemen op pediatrie met acute mastoïditis. Ze liggen op een éénpersoonskamer – er is beperkte kennis van het Nederlands. Ze kunnen er altijd bij blijven want ze werken toch niet. Grootvader en grootmoeder Kazak zijn er ook bij. Ze hebben mij al dadelijk verteld dat bij invullen van papieren voor 'dringende opname', zij helemaal niets moeten betalen.
Mijn kleindochter heeft hier ook op pediatrie gelegen op een éénpersoonskamer. Mijn zoon heeft véél opleg betaald. Het was ook dringend.
Lijdzaam moeten wij toezien hoe ons land op elk gebied leeggeplunderd wordt. Ik verwijs hierbij naar een artikel in een anti-Vlaamse Vlaamse krant waarbij de lof wordt gezwaaid van een Brussels ziekenhuis waar Vlamingen worden veracht. En niet in hun taal worden bediend. Maar wel vreemdelingen. Enfin, als ik deze onterende situatie vol hou en tot mijn 65ste werk, zal ik 35/45 van mijn wettelijk pensioen trekken. Dat zal toch al gauw 500 euro zijn. Uiteraard zal ik moeten blijven verder betalen voor mijn kleine risico's. Tenslotte ben ik maar een autochtone Vlaamse slaaf."
Dr. L. Brondeel,
Neus- Keel en Oorziekten
Lede
en een reactie van een opa, zoals er waarschijnlijk duizenden zouden reageren:
"Mijn kleinzoontje moest ook dringend opgenomen worden. Geen plaats in éénpersoonskamer, waren bijna allemaal bezet door "gekleurden" Voor de ouders was er een bed aanwezig. Tijdens het weekend kwamen er kamers vrij. Verplaatsing gevraagd. Ging niet waren voorbehouden ........
Bij mijn kleinzoontje gebeurde het overnachten door één ouder op een opblaasmatras op de grond." |
| Bericht: #756697 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Do 13 Mrt 2008, 00:16 | Onderwerp: |
 |
|
Dokter Brondeel schreef ook nog een post scriptum in de artsenkrant. Ik geef het hier :
"P.S. Ik heb ook al minimum vijf plastische neuscorrecties uitgevoerd bij
asielzoekers, met goedkeuring van de desbetreffende OCMW's. Zuiver functionele problemen. Volledig terugbetaald. Gratis voor de allochtoon "
Toverzicht ? Waar blijf je ?
Liegt dokter Brondeel ook ?  |
| Bericht: #756807 |
|
|
Binki
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 13 Mrt 2008, 15:58 | Onderwerp: |
 |
|
Toemaatje, het blijft niet bij de medische zorg :
"Op juridisch vlak is het al evenzeer zo. Ook hier is het de Belgische belastingbetaler die voor zowat alles opdraait.
Illegalen krijgen overigens nog steeds leefgeld van het OCMW (wat de politici ook mogen beweren), ze krijgen gratis rechtshulp (zelfs als ze strafbare feiten plegen tot moord toe), krijgen gratis een advocaat om hun echtscheiding te regelen, krijgen begot gratis een advocaat om tegen het OCMW te procederen wanneer ze vinden dat ze van dat OCMW niet genoeg krijgen, dit alles natuurlijk omkaderd met een gratis tolk, een gratis notaris, een gratis gerechtsdeurwaarder, gratis gerechtskosten, enz.
Hetzelfde voor de werkloze allochtonen die wanneer ze volgens het RVA wat teveel hebben geprofiteerd (en geloof me, eer die teveel teveel vinden gaat er wel wat tijd over) en geschorst worden, stappen ze naar het Bureau voor Juridische Bijstand en krijgen alweer een gratis advocaat met alles erop en eraan om tegen de RVA een proces te beginnen. Uren en uren kan ik hierover doordrammen, walgelijk gewoon. En de rechtgeaarde Belg ? Die betaalt het hele gelag en zwoegt verder."
Een duidelijk vermoeide advocaat. |
| Bericht: #756888 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Zo 23 Mrt 2008, 20:55 | Onderwerp: |
 |
|
Om van te kotsen. Of om ongelukken van te begaan.  |
| Bericht: #758910 |
|
|
Marnix
PI Senior

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Zo 23 Mrt 2008, 21:39 | Onderwerp: |
 |
|
Om van te kotsen. Of om ongelukken van te begaan.  |
Pas op, of ge krijgt nog 'ne scheve neus van tegen de muur op te bonken. En het kost nogal wat om die terug recht te krijgen.
Joehoe, toverzicht, waar ben je? Ben je ergens paaseieren aan het roven? |
| Bericht: #758925 |
|
|
BlueThunder
PI Addict

Uit: Dierbaar Vaderland België |
| Geplaatst: Zo 23 Mrt 2008, 21:45 | Onderwerp: |
 |
|
Men moet redelijk blijven , vele mensen (jonge ) hebben een kinderwens en mede door de vervuiling en slechte zaadkwaliteit
lukt zwanger worden op natuurlijke wijze niet meer en de tijd ( om
gezonde en intelligente baby te baren ) is zeer beperkt.
Is een mensenrecht en ginder hebben ze medische hulp niet als hier. Men kan ook wat menselijk blijven he, niemand laat zich met plezier opereren of in de kliniek gaan liggen. |
| Bericht: #758927 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 6 Jul 2008, 16:21
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |