hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Do 24 Apr 2008, 14:59 | Onderwerp: Topics van aron bie |
 |
|
Overloop eens even de lijst van de topics op het forum, zoveel aron bie, het valt mij op dat er minder en minder andere personen topics openen, en dat die van aron bie gewoon "mediageil" zijn...kortom dit forum is aan het verwateren, voor mij toch...
Hij is dan nog ingeschreven bij PI sinds 2004, toch raar hé dat hij hier plots opduikt na het sluiten van "kifkif"... |
| Bericht: #765197 |
|
Advertentie
|
|
moedertje
PI Senior

Uit: rotselaar |
| Geplaatst: Do 24 Apr 2008, 15:40 | Onderwerp: |
 |
|
Aan het verwateren zou ik nog niet zo zeggen. Hij is wel een stoorzender door al die aandacht op te eisen. Ik verdenk hem ervan dat dit stoorzender spelen een "missie " is. Op het forum van het nieuwsblad komt dat ook voor. Namen die daar weken alles op zijn kop zetten en dan plots verdwijnen, met een nieuwe die komt aandraven. Hij is bovendien zo arrogant dat men niet anders kan doen dan op zijn arrogantie te reageren, waardoor het brengen van nieuwe topis door anderen nog nauwelijks aan bod kan komen. |
| Bericht: #765209 |
|
|
Kabar
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 24 Apr 2008, 15:54 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben verlegen op een forum te posten waarop Aaron Bie zijn klinklare nonsens mag etaleren. Dan post ik liever niks. |
| Bericht: #765212 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 24 Apr 2008, 17:02 | Onderwerp: |
 |
|
| Kabar schreef: |
| Ik ben verlegen op een forum te posten waarop Aaron Bie zijn klinklare nonsens mag etaleren. Dan post ik liever niks. |
gewoon niet op antwoorden dan, de meeste van zijn topics maken toch geen enkele zin alsof ze geschreven zijn door een junkie die een trip aan het maken is. |
| Bericht: #765231 |
|
|
Thomas O'Malley
PI Expert

|
| Geplaatst: Vr 25 Apr 2008, 00:08 | Onderwerp: |
 |
|
| Kabar schreef: |
| Ik ben verlegen op een forum te posten waarop Aaron Bie zijn klinklare nonsens mag etaleren. Dan post ik liever niks. |
Ik volg je redenering. Die gast zou van het forum moeten gegooid worden. Het plaatsen van nietszeggende spam-topics, een gil om aandacht, maar daarvoor dient het forum niet.
Hoog tijd dat de moderatie drastisch gaat optreden.
//Edit Blauwvoet : Dubbel. Joppe was eerst...
http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?t=47580&highlight= |
| Bericht: #765281 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 22 Aug 2008, 04:47
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |