Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Pauw & Witteman : Haagse imam Fawaz Jneid

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Incorrecte discussies > Het Prullenbakje

Author Thread
Boomerang
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Za 26 Apr 2008, 18:55 | Onderwerp: Pauw & Witteman : Haagse imam Fawaz Jneid  Reageer met quote   Naar boven

eerdere topic gesloten dr "Dina" omdat dit een discussieforum is (in subforum 'actualiteit') ??

Als ik mij niet vergis is mijn onderwerp vrij actueel, en betreft het een discussie, los van het feit dat ik geen statement maak (met doel een discussie te beginnen)?

Verder heb ik nergens in Uw reglement gelezen dat dit verboden is? Uw reglement vindt U hier : http://www.politicsinfo.net/forum/reglement.htm
Bericht: #765566

Rapporteer deze post

Advertentie
misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 26 Apr 2008, 19:23 | Onderwerp: Re: Pauw & Witteman : Haagse imam Fawaz Jneid  Reageer met quote   Naar boven

Boomerang schreef:
eerdere topic gesloten dr "Dina" omdat dit een discussieforum is (in subforum 'actualiteit') ??

Als ik mij niet vergis is mijn onderwerp vrij actueel, en betreft het een discussie, los van het feit dat ik geen statement maak (met doel een discussie te beginnen)?

Verder heb ik nergens in Uw reglement gelezen dat dit verboden is? Uw reglement vindt U hier : http://www.politicsinfo.net/forum/reglement.htm

Zet dan uw commentaar gewoon bij die link, is dat nu zo moeilijk.
Bericht: #765569

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Za 26 Apr 2008, 19:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Je krijgt een uur de tijd om een mening te formuleren omtrent jouw onderwerp. Zoniet, vliegt deze topic naar de prullenmand.
Bericht: #765574

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Zo 27 Apr 2008, 00:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

//Edit Blauwvoet :Zoals afgesproken ==> Prullenbakje.
Bericht: #765587

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 17 Mei 2008, 12:16
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief