Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

En weer gaat de klimaatfmaffia op haar bek

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 1 Mei 2008, 14:44  Reageer met quote   Naar boven

Albalonga bewijst weer eens zijn kwade trouw en domheid.
Een nieuwe levenswijze betekent:hernieuwbare energie en aanzienlijk verhoogde energie-efficiëntie.Dat albalonga voor het verspillen van energie geproduceerd op basis van fossiele brandstoffen is,weten we allang.Slim is dat niet.
Bericht: #766159

joppe
PI Pro
PI Pro

Uit: bezorgdheid
Geplaatst: Do 1 Mei 2008, 17:00  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Een dergelijke titel geeft weer blijk van niet veel verstand.Het begrip klimaatmaffia hanteren en vervolgens verwijzen naar peter tom jones is wel grappig. Lol
De mensen die echt begaan zijn met de natuur zijn altijd voorstander van duurzame brandstoffen geweest.Ook daarom gaat joppe de boot in. Lol

Zeveraar, voor mij zijn de klimaatmaffia degenen die de mensen misleiden en bang maken om er munt uit te slaan, in de eerste plaats dus mensen zoals verafstoort, niet degenen die echt met het milieu goed voorhebben.
Heb ik me misschien ooit uitgesproken tegen energiebesparing of tegen maatregelen om de vervuiling in te dijken?
Maar overdreven C02 hysterie, daar krijg ik het inderdaad ook geregeld van op mijn heupen.
Bericht: #766172

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 07:11  Reageer met quote   Naar boven

Er is geen co2 hysterie tenzij dan in de levendige verbeelding van joppe.Hij is niet geloofwaardig alleen al door het gebruik van het woord'klimaatmaffia'.
Bericht: #766251

Zwarttmann
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 07:54  Reageer met quote   Naar boven

Wittmann etaleert zijn onkunde en onwetendheid alweer voor het brede publiek.
In dit artikel uit Nature , en geschreven door wetenschappers die zich nog aan hun geloof vastklampen, zijn er een aantal punten alweer bevestigd:
Er kan geen opwarming in de oceanen gevonden worden zoals ik enkele weken geleden poneerden.
(Er kan er ook geen gevonden worden in de lagere troposfeer , waar deze juist gemeten moet worden , maar dat wordt hier niet behandeld).
Vroegere warme jaren werden toegeschreven aan el nino: 1998 welbepaald , dat dan weer niet warmer was dan 1934 , een onverdacht jaar.
De opwarming wordt enkel in de meterkastjes gemeten op het land. Het land dat wij helemaal herschapen hebben met beton en asfalt ipv het warmteopslorpend bos. En midden in dit herschapen land hebben we onze metertjes opgesteld.
Wittmann gaat nog veel pijn lijden als zijn tank aan de ketting wordt gelegd. Lol
Bericht: #766254

albalonga
PI Master
PI Master

Uit: Aalst
Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 08:40  Reageer met quote   Naar boven

Wittmann heeft duidelijk ongelijk. Zijn postings raken kant noch wal. Shame on you Wittmann brengt de voorstanders van de klimaatopwarming weer eens in verlegenheid.
Bericht: #766256

Privé-detective
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht
Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 09:42  Reageer met quote   Naar boven

albalonga schreef:
Wittmann heeft duidelijk ongelijk. Zijn postings raken kant noch wal. Shame on you Wittmann brengt de voorstanders van de klimaatopwarming weer eens in verlegenheid.

Lol
Bericht: #766266

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 13:36  Reageer met quote   Naar boven

Ik ga zwarttmann op mijn gemak onderuithalen.Ik plaats hier een link naar een artikel op de website van nature over de toename van zuurstofarme gebieden in de oceanen.Dit wordt in verband gebracht met de globale opwarming.Zwarttmann is een driedubbele domoor dat hij een zichtbaar fenomeen ontkent.
http://www.nature.com/news/2008/080501/full/news.2008.795.html

http://uk.reuters.com/article/environmentNews/idUKL0110951120080501[/url]
Voor het arctisch zee-ijs wordt weer een laagterecord voorspeld voor 2008.Een teken aan de wand.
http://in.reuters.com/article/environmentNews/idINN3052467920080501
Zwarttmann heeft ook rare opvattingen over hoe en waar ze de temperatuur meten.Klopt niets van.
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
Hij haalt stokoude ,allang weerlegde argumenten op.HIJ is niet geloofwaardig.Een HEEL gemakkelijk slachtoffer.
http://www.aip.org/history/climate/pdf/20ctrend.pdf
Voor de temperatuursstijging zijn er bewijzen in overvloed.Zwarttmann negeert de werkelijkheid.
http://gristmill.grist.org/story/2006/10/25/181237/51
Bericht: #766297

Privé-detective
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht
Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 14:04  Reageer met quote   Naar boven

Vorige poster heeft met dergelijke onzin en beledigende uitspraken al meer dan 4000 posts mogen plaatsen...

Kzegget maar... Think d'oh! Evil Mad Eek Wink
Bericht: #766298

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 14:40  Reageer met quote   Naar boven

Prive-detective zou beter de informatie bevat in al die artikels lezen dan hier onzin te brabbelen. Shame on you
Ik heb in ieder geval zwarttmann goed op zijn bek laten gaan. Lol
Bericht: #766302

ArnGrimR
PI Addict
PI Addict

Uit: Warren, New Jersey
Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 12:41  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Nog een voorbeeld van de opwarmende langetermijnstrend:het Baikalmeer.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601124&sid=aZ4dLJ4xTeSQ&refer=home

Wittmann:

Het baikalmeer is aan het verdwijnen door ongecontroleerde irrigatie, niet door klimaatopwarming. Bijzonder zwak argument, dat we maar als 'scare-tactics' gaan opzijzetten?? Rolleyes
Bericht: #766731

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 12:50  Reageer met quote   Naar boven

Vorige poster heeft duidelijk het bericht niet gelezen want dat gaat over het feit dat de temperatuur van het Baikalmeer duidelijk gestegen is,meer zelfs dan de temperatuur van de atmosfeer en dat dit een gevaar is voor de biodiversiteit in het meer.
Ik kan dus nog altijd lachen. Lol
Bericht: #766735

ArnGrimR
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:03  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Vorige poster heeft duidelijk het bericht niet gelezen want dat gaat over het feit dat de temperatuur van het Baikalmeer duidelijk gestegen is,meer zelfs dan de temperatuur van de atmosfeer en dat dit een gevaar is voor de biodiversiteit in het meer.

Lachertje....

UIteraard stijgt de temperatuur van het meer ook, maar niet omwille van een temperatuurstijging van het klimaat. Je geeft het zelf al aan: het Baikalmeer is warmer dan de atmosfeer. Dit wijst erop dat de stijging te wijten is aan warmte opgenomen van zonnestraling.

Lach dus dus maar voort....
Bericht: #766739

Nordur Lódir
PI Addict
PI Addict

Uit: het verleden van PI
Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:05  Reageer met quote   Naar boven

Tsss.. Wittmann lacht dus met de opwarming van het baikalmeer Shame on you
Bericht: #766740

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:44  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:

Vooral met uw eigen.

En wij doen mee. Lol Lol Lol
Bericht: #766754

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 14:46  Reageer met quote   Naar boven

Arngrimr doet mij echt lachen.De zon is niet de oorzaak van de klimaatopwarming,dat is wetenschappelijk bewezen.Er bestaat geen correlatie tussen de zonne-activiteit en de huidige opwarming.Overigens is het onzin te stellen dat fluctuaties in de straling van de zon naar de aarde het klimaat zouden beïnvloeden terwijl wijzigingen in de mate waarin die warmte teruggestraald wordt naar de ruimte wordt geen invloed zou hebben op het klimaat.
Bericht: #766780

ArnGrimR
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 15:42  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Arngrimr doet mij echt lachen.De zon is niet de oorzaak van de klimaatopwarming,dat is wetenschappelijk bewezen.Er bestaat geen correlatie tussen de zonne-activiteit en de huidige opwarming.Overigens is het onzin te stellen dat fluctuaties in de straling van de zon naar de aarde het klimaat zouden beïnvloeden terwijl wijzigingen in de mate waarin die warmte teruggestraald wordt naar de ruimte wordt geen invloed zou hebben op het klimaat.

Wittmann doet mij huilen. Rolleyes

Ik heb in mijn vorige post NIET beweerd dat klimaatopwarming aan de zon te wijten is. Enkel dat de opwarming van het baikalmeer dat is.

Begrijpend lezen 101, gebuisd met 0 punten. Herlezen, en opnieuw proberen reageren.
Bericht: #766790

Korben
PI Addict
PI Addict

Uit: Brugge
Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 16:15  Reageer met quote   Naar boven

mijn standpunt ?

laat mijn kop gerust met jullie millieu-gezeik.

als jullie persé willen bio-en, jullie willen geld steken in onzinnig, zogenaamde millieuvriendelijke geldverslindende projecten... mij goed. Doe maar, maar laat mijn kop en vooral mijn portemonnai gerust !
Bericht: #766791

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 6 Mei 2008, 13:01  Reageer met quote   Naar boven

Wetenschappers zijn het niet eens met ArngrimR.Zij wijten de temperatuursstijging aan de globale opwarming.Ook andere meren vertonen hetzelfde fenomeen.
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/05/080501091349.htm
http://www.spacer.com/news/greenhouse-00n.html
Als er geen correlatie bestaat tussen de zonne-activiteit en globale opwarming dan geldt dat vanzelfsprekend ook voor het Baikalmeer.
Bericht: #766874

Nordur Lódir
PI Addict
PI Addict

Uit: het verleden van PI
Geplaatst: Di 6 Mei 2008, 13:16  Reageer met quote   Naar boven

SOMMIGE wetenschappers, Witte....
Bericht: #766880

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 6 Mei 2008, 13:22  Reageer met quote   Naar boven

Alle wetenschappers.De klimaatnegationisten zijn meestal geen aktieve klimaatwetenschappers en zitten in ultraliberale organisaties rijkelijk gefinancierd door exxonmobile.Vroeger hebben ze ook het gat in de ozonlaag ontkend en inzake de band tussen tabak en kanker werden sommigen ook al omgekocht door de tabaksindustrie.
Alle gezaghebbende wetenschappelijke instellingen staan achter de consensus en het kleine groepje klimaatnegationisten in dienst van de industrie van de fossiele brandstoffen speelt ook in de VS niet meer mee.Zelfs george bush is al bijgedraaid.McCain zit helemaal op het juiste spoor.De toekomst ziet er ook in de VS dus rooskleurig uit. Smile
Bericht: #766884

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 07:11
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group