wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 1 Mei 2008, 14:44 |
 |
|
Albalonga bewijst weer eens zijn kwade trouw en domheid.
Een nieuwe levenswijze betekent:hernieuwbare energie en aanzienlijk verhoogde energie-efficiëntie.Dat albalonga voor het verspillen van energie geproduceerd op basis van fossiele brandstoffen is,weten we allang.Slim is dat niet. |
| Bericht: #766159 |
|
|
|
|
joppe
PI Pro

Uit: bezorgdheid |
| Geplaatst: Do 1 Mei 2008, 17:00 |
 |
|
| wittmann schreef: |
Een dergelijke titel geeft weer blijk van niet veel verstand.Het begrip klimaatmaffia hanteren en vervolgens verwijzen naar peter tom jones is wel grappig.
De mensen die echt begaan zijn met de natuur zijn altijd voorstander van duurzame brandstoffen geweest.Ook daarom gaat joppe de boot in.  |
Zeveraar, voor mij zijn de klimaatmaffia degenen die de mensen misleiden en bang maken om er munt uit te slaan, in de eerste plaats dus mensen zoals verafstoort, niet degenen die echt met het milieu goed voorhebben.
Heb ik me misschien ooit uitgesproken tegen energiebesparing of tegen maatregelen om de vervuiling in te dijken?
Maar overdreven C02 hysterie, daar krijg ik het inderdaad ook geregeld van op mijn heupen. |
| Bericht: #766172 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 07:11 |
 |
|
Er is geen co2 hysterie tenzij dan in de levendige verbeelding van joppe.Hij is niet geloofwaardig alleen al door het gebruik van het woord'klimaatmaffia'. |
| Bericht: #766251 |
|
|
Zwarttmann
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 07:54 |
 |
|
Wittmann etaleert zijn onkunde en onwetendheid alweer voor het brede publiek.
In dit artikel uit Nature , en geschreven door wetenschappers die zich nog aan hun geloof vastklampen, zijn er een aantal punten alweer bevestigd:
Er kan geen opwarming in de oceanen gevonden worden zoals ik enkele weken geleden poneerden.
(Er kan er ook geen gevonden worden in de lagere troposfeer , waar deze juist gemeten moet worden , maar dat wordt hier niet behandeld).
Vroegere warme jaren werden toegeschreven aan el nino: 1998 welbepaald , dat dan weer niet warmer was dan 1934 , een onverdacht jaar.
De opwarming wordt enkel in de meterkastjes gemeten op het land. Het land dat wij helemaal herschapen hebben met beton en asfalt ipv het warmteopslorpend bos. En midden in dit herschapen land hebben we onze metertjes opgesteld.
Wittmann gaat nog veel pijn lijden als zijn tank aan de ketting wordt gelegd.  |
| Bericht: #766254 |
|
|
albalonga
PI Master

Uit: Aalst |
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 08:40 |
 |
|
Wittmann heeft duidelijk ongelijk. Zijn postings raken kant noch wal. Wittmann brengt de voorstanders van de klimaatopwarming weer eens in verlegenheid. |
| Bericht: #766256 |
|
|
Privé-detective
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht |
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 09:42 |
 |
|
| albalonga schreef: |
Wittmann heeft duidelijk ongelijk. Zijn postings raken kant noch wal. Wittmann brengt de voorstanders van de klimaatopwarming weer eens in verlegenheid. |
 |
| Bericht: #766266 |
|
|
Privé-detective
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht |
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 14:04 |
 |
|
Vorige poster heeft met dergelijke onzin en beledigende uitspraken al meer dan 4000 posts mogen plaatsen...
Kzegget maar...  |
| Bericht: #766298 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 2 Mei 2008, 14:40 |
 |
|
Prive-detective zou beter de informatie bevat in al die artikels lezen dan hier onzin te brabbelen.
Ik heb in ieder geval zwarttmann goed op zijn bek laten gaan.  |
| Bericht: #766302 |
|
|
ArnGrimR
PI Addict

Uit: Warren, New Jersey |
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 12:41 |
 |
|
Wittmann:
Het baikalmeer is aan het verdwijnen door ongecontroleerde irrigatie, niet door klimaatopwarming. Bijzonder zwak argument, dat we maar als 'scare-tactics' gaan opzijzetten??  |
| Bericht: #766731 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 12:50 |
 |
|
Vorige poster heeft duidelijk het bericht niet gelezen want dat gaat over het feit dat de temperatuur van het Baikalmeer duidelijk gestegen is,meer zelfs dan de temperatuur van de atmosfeer en dat dit een gevaar is voor de biodiversiteit in het meer.
Ik kan dus nog altijd lachen.  |
| Bericht: #766735 |
|
|
ArnGrimR
PI Addict

| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:03 |
 |
|
Vorige poster heeft duidelijk het bericht niet gelezen want dat gaat over het feit dat de temperatuur van het Baikalmeer duidelijk gestegen is,meer zelfs dan de temperatuur van de atmosfeer en dat dit een gevaar is voor de biodiversiteit in het meer.
Lachertje....
UIteraard stijgt de temperatuur van het meer ook, maar niet omwille van een temperatuurstijging van het klimaat. Je geeft het zelf al aan: het Baikalmeer is warmer dan de atmosfeer. Dit wijst erop dat de stijging te wijten is aan warmte opgenomen van zonnestraling.
Lach dus dus maar voort.... |
| Bericht: #766739 |
|
|
Nordur Lódir
PI Addict

Uit: het verleden van PI |
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:05 |
 |
|
Tsss.. Wittmann lacht dus met de opwarming van het baikalmeer  |
| Bericht: #766740 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 13:44 |
 |
|
Vooral met uw eigen.
En wij doen mee.  |
| Bericht: #766754 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 14:46 |
 |
|
Arngrimr doet mij echt lachen.De zon is niet de oorzaak van de klimaatopwarming,dat is wetenschappelijk bewezen.Er bestaat geen correlatie tussen de zonne-activiteit en de huidige opwarming.Overigens is het onzin te stellen dat fluctuaties in de straling van de zon naar de aarde het klimaat zouden beïnvloeden terwijl wijzigingen in de mate waarin die warmte teruggestraald wordt naar de ruimte wordt geen invloed zou hebben op het klimaat. |
| Bericht: #766780 |
|
|
ArnGrimR
PI Addict

| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 15:42 |
 |
|
| Arngrimr doet mij echt lachen.De zon is niet de oorzaak van de klimaatopwarming,dat is wetenschappelijk bewezen.Er bestaat geen correlatie tussen de zonne-activiteit en de huidige opwarming.Overigens is het onzin te stellen dat fluctuaties in de straling van de zon naar de aarde het klimaat zouden beïnvloeden terwijl wijzigingen in de mate waarin die warmte teruggestraald wordt naar de ruimte wordt geen invloed zou hebben op het klimaat. |
Wittmann doet mij huilen.
Ik heb in mijn vorige post NIET beweerd dat klimaatopwarming aan de zon te wijten is. Enkel dat de opwarming van het baikalmeer dat is.
Begrijpend lezen 101, gebuisd met 0 punten. Herlezen, en opnieuw proberen reageren. |
| Bericht: #766790 |
|
|
Korben
PI Addict

Uit: Brugge |
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 16:15 |
 |
|
mijn standpunt ?
laat mijn kop gerust met jullie millieu-gezeik.
als jullie persé willen bio-en, jullie willen geld steken in onzinnig, zogenaamde millieuvriendelijke geldverslindende projecten... mij goed. Doe maar, maar laat mijn kop en vooral mijn portemonnai gerust ! |
| Bericht: #766791 |
|
|
Nordur Lódir
PI Addict

Uit: het verleden van PI |
| Geplaatst: Di 6 Mei 2008, 13:16 |
 |
|
SOMMIGE wetenschappers, Witte.... |
| Bericht: #766880 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 6 Mei 2008, 13:22 |
 |
|
Alle wetenschappers.De klimaatnegationisten zijn meestal geen aktieve klimaatwetenschappers en zitten in ultraliberale organisaties rijkelijk gefinancierd door exxonmobile.Vroeger hebben ze ook het gat in de ozonlaag ontkend en inzake de band tussen tabak en kanker werden sommigen ook al omgekocht door de tabaksindustrie.
Alle gezaghebbende wetenschappelijke instellingen staan achter de consensus en het kleine groepje klimaatnegationisten in dienst van de industrie van de fossiele brandstoffen speelt ook in de VS niet meer mee.Zelfs george bush is al bijgedraaid.McCain zit helemaal op het juiste spoor.De toekomst ziet er ook in de VS dus rooskleurig uit.  |
| Bericht: #766884 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 07:11
|
|
|
|
|