Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Alé hier ben ik nog eens met laatste nieuwsjes...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 22 Mei 2002, 19:36  Reageer met quote   Naar boven

Yepyep ons Heidike is terug van weggeweest en het was een fantastisch weekend. We zijn samen met het bedrijf waar mijn schatje werkt naar Straatsburg geweest. En uiteraard ook op hun kosten. Een tractatie van de baas omdat het bedrijf 25 jaar bestaat. Prachtige natuur, schattige huizekes en dikke ambiance.
Zondag morgen was het bosspel, ik ben uiteraard niet meegeweest in het bos maar heb wel kunnen genieten van de oefeningen die in open ruimtes werden gedaan. Onze groep had gewonnen en we hebben dus allemaal een mand met streekgerechten en wijn gekregen. Vervolgens was het grill en zijn we daarna naar de vogezen geweest. Dan naar een wijnkelder en vervolgens terug naar het hotel.
We hebben ons klaargemaakt voor een 6-gangen diner en dan maar swingen.
's Maandags morgen mochten we uitslapen. Er was een brunch voorzien van half 10 tot half 12. Daarna zijn we naar het centrum van Straatsburg geweest, om 4 uur nog eerst goed gegeten en dan om 6 uur naar huis. Om 23.15 kwamen we in Beringen aan.
Natuurlijk was er voor mij aangepast eten, maar het grappige van al is dat ik gisteren naar Leuven ben geweest en...
tum tum tum tum...
De regelkes zijn bijna allemaal overboord gegooid. Ik mag bijna alles (behalve rauw vlees) terug eten. En ik mag bijna alles terug doen, alleen met sommige dieren moet ik nog oppassen. Zoals vogels en poezen en waarschijnlijk ook wel een aantal dieren in de zoo. Maar dat is niet het ergste hé.
Nu ik ga zowiezo voorzichtig zijn, want je moet bedenken dat ik mijn lichaam bijna 2 jaar zo veel mogelijk heb ontzien van microben, dus moet ik het nu ook niet dadelijk de volle lading geven. Stap voor stap rustig terug een normaal leven leiden. Maar het is goed te weten dat alles een beetje normaler wordt. Bovendien wordt er volgende maand een punctie gedaan... Eén keer in de maand moet ik nog eiwitten gaan halen en om de twee weken bloedcontrole. Mijn bloedwaarden worden trouwens al 2 weken achter elkaar beter en beter zonder extra spuitjes of medicatie en ik moet sinds gisteren ook nog maar de helft van mijn pillen nemen. Een aantal pillen zijn weggevallen.
Zo dat zijn mijn belevenissen van de laatste dagen.

Groetekes
Heidike xxx

Bericht: #75555

Advertentie
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Wo 22 Mei 2002, 20:54  Reageer met quote   Naar boven

Heidike, het doet me werkelijk plezier te horen dat het zoveel beter met je gaat. Je hebt er geen idee van...

Geniet van het leven meiske! Je hebt het verdiend!

Een hele dikke knuffel,

Dina
Bericht: #75585

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Wo 22 Mei 2002, 21:32  Reageer met quote   Naar boven

Houden zo hé Heidike.!!!
Smile
Bericht: #75611

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Wo 22 Mei 2002, 22:00  Reageer met quote   Naar boven

ZO horen we het graag Heidike. Keep up the good work. En niet teveel ineens. Groetjes Ward
Bericht: #75628

Barki
PI Addict
PI Addict

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Do 23 Mei 2002, 10:36  Reageer met quote   Naar boven

Heidike,

Dat is nu eens het nieuws waar we waarschijnlijk allemaal reeds lange tijd op gewacht hebben.
Dat je echt eens eindelijk van het leven, de natuur en de levensgeneugten moogt genieten, gezwegen van de verminderingen van de medicatie.
Ik kan maar zeggen doe zo verder de :lamp: :lamp: -jes blijven branden hoor en het was niet voor niets hé.

nen dikke knuffel van >

den Barki Wink
Bericht: #75768

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Do 23 Mei 2002, 11:26  Reageer met quote   Naar boven

Mooi zo Heidi.
Wat een goed nieuws !
Smile

Bericht: #75802

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 23 Mei 2002, 16:22  Reageer met quote   Naar boven

Mercikes!
Ja zijt maar zeker ervan dat ik mijn best ga doen om het zo te houden en zelfs beter te maken.
Ik voel me sinds 2 jaar terug min of meer een normaal persoon en dat geeft inderdaad ne KICK! Smile

Groetekes
Heidike
Bericht: #75970

de krikke
PI Junior
PI Junior

Uit: Westerlo
Geplaatst: Do 23 Mei 2002, 22:53  Reageer met quote   Naar boven

Hallo Heidike ,

Het stemt me blij dat je er bovenop bent .
En zo een uitstap kan ook wonderen doen .
Hou het zo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DE GROETEN .
Bericht: #76100

Heidike
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 24 Mei 2002, 18:55  Reageer met quote   Naar boven

Ja Krikske en hoe is het met jou?
Alles een beetje zijn gang aan het laten gaan? Oppassen voor ons tweetjes nu voor den buikgriep hé! Maar als we braaf zijn zal dat wel lukken hé!
Het doet goed jou ook nog eens een keertje terug te zien op het scherm!
Hou je haaks hé maat!!!

Liefs
Heidike
Bericht: #76643

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 04:42
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten PROT : de eenige partei met den wind van achteren Den Heeten Joozef Di 26 Aug 2008, 11:46
reetman Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Teveel 'Schweinepoepefleisch' is schadelijk voor de lijn. Vicky Za 21 Jul 2007, 22:35
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Volgens mij trakteert de knut ! Den Broeder Zo 19 Jan 2003, 15:52
piet patat Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Terug van weggeweest... Heidike Zo 12 Jan 2003, 14:05
Heidike Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat met al die waterschade ? noverke Di 7 Jan 2003, 16:11
Remi Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hier kan je alles over 2003 teweten komen De Prof Do 2 Jan 2003, 10:36
Knut Noordland Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Onze beste wensen voor 2003 huismus Do 2 Jan 2003, 06:35
4420 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ziek op Zondag huismus Zo 29 Dec 2002, 17:06
huismus Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief