hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 11:26 | Onderwerp: een sociaal werker op een communiefeestje |
 |
|
zaterdag naar een communiefeestje geweest, zat daar toch een sociaal werkster, ik ben nog ziek van de hypocrisie dat dat mens had.
En dom...oerdom...ik ben er nog niet goed van, ik heb het gevoel dat ik helemaal niet hoor bij de "modale vlaming" tenminste die vlamingen, op het forum is het wel anders.
Die sociaal werkster kon zich de problemen enkel aantrekken tijdens haar werkuren want anders had ze geen leven meer.
Is men dan sociaal? Neen heb ik haar geantwoord, dan ben je enkel een opportunist die haar centjes verdiend op de kap van de miserie van sukkelaars... enfin dit was maar één voorbeeldje...gewoon oerdom was dat mens maar een grote "klep"..alhoewel ik ze toch fijntjes onder tafel heb gepraat, maar de vraag dat zulke personen moeten instaan voor het sociale welzijn blijft toch bij mij hangen, daar kan niets goeds van komen en doet onze maatschappij naar de kloten, volgens haar waren er geen profiteurs en waren de ouders van de "jongeren" niet verantwoordelijk want die gingen uit van hun eigen kindertijd...ik werd er echt mentaal ziek van, gelukkig kreeg ik bijval van anderen met mijn stelling..
stom, stom wijf dat dat was; een voorbeeld, ik zorg voor mijn ouders en mijn moeder zit naast mij, plots zegt dat sociaal geval "zou jij willen dat anderen of kinderen later voor u moeten zorgen, ah dat wil ik niet hoor, ik wil een ander niet te last zijn" EN MIJN MOEDER ZIT NAAST MIJ, dat stom sociaal geval (zogenoemde sociale werkster) hare cent viel nog niet...
het is gewoon haar werk en door goed te zijn voor "alle sociale gevallen" stelt ze haar populariteit en haar werk veilig...zo'n opportunisme...
Op zo'n feest ziet men toch hoe dom en opportunistisch de modale vlaming is hoor, men ziet en hoort daar eigen familie, de aangetrouwde familie en vrienden van de desbetreffende...bah, neen ik hoor daar gewoon niet bij thuis, ik ben mischien nog dommer...
het moest me van het hart, 't is toch het kletshoekje... |
| Bericht: #766717 |
|
Advertentie
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Ma 5 Mei 2008, 11:29 | Onderwerp: |
 |
|
Inderdaad. Noet te geloven hoe lomp iemand zich kan uitdrukken in bijzijn van je moeder ... |
| Bericht: #766718 |
|
|
Vorige
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 8 Mei 2008, 20:21 | Onderwerp: |
 |
|
meestal beginnen zo'n mensen aan die studies omdat ze zelf zwaar sociaal gestoord zijn. |
| Bericht: #767122 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 6 Jul 2008, 01:18
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |