Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Het uitgeleefde wijf Hemmerechts zoekt weer aandacht...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 14:54 | Onderwerp: Het uitgeleefde wijf Hemmerechts zoekt weer aandacht...  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Schrijfster Kristien Hemmerechts is uit de kleren gegaan voor het Nederlandse magazine Vrij Nederland. Op de cover prijkt Hemmerechts met een pamflet waarop 'De man, zijn penis en het mes' te lezen staat.

In 'De man, zijn penis en het mes' trekt Hemmerechts van leer tegen een aantal romans uit de wereldliteratuur waarin scènes van seksueel geweld tegen vrouwen beschreven worden door mannen. Volgens Hemmerechts scheppen de romans seksistische beelden en vooroordelen.

Hemmerechts is qua naakt poseren niet aan haar proefstuk toe. In 2000 wilde ze mensen laten nadenken over hun obsessie voor naakt door in evakostuum te poseren voor Nieuw Wereld Tijdschrift.

Kristien Hemmerechts - 'De man, zijn penis en het mes' (Querido), 46 blz., 6,95 euro. Vanaf 8 mei in de boekhandel.

Wie wacht in godsnaam op dat mens haar schrijfsels? En erger nog: wie wacht op Hemmerechts in 't bloot? Het is geweten dat zij graag verkracht wil worden, maar zelfs in de achterbuurten krijgt ze niemand zo ver... Eek

De reacties op de site van Gva zeggen méér dan ik kan verwoorden...

Quote:
09/05/2008 15:37

Denkt die nu echt da wij in haar oud verrrompeld lijf geinteresseerd zijn...????

Luc Hill, Boom.
ID: 120599
----------------------------------------------------------------------------------------------------

09/05/2008 15:34

Een leeg vat die ook eens in de belangstelling wil komen.

patrick Goethals, Gent.
ID: 120596
----------------------------------------------------------------------------------------------------

09/05/2008 14:43

Dat kind doet ook "alles" om toch maar één minuut in de belangstelling te staan. Mocht ze enige kwaliteiten hebben zou ze dit niet nodig hebben. Maar zij vindt zichzelf zooooooo goed ... Zo laag kan men dus vallen. Een hint voor dit kind : "Wordt stiptease danseres in een blindeninstelling" en liefst ééntje in Nederland zodat wij bevrijd zijn van uw soort mensen !

Onnozel Kind, Nederland.
ID: 120570

09/05/2008 13:55

Is dat niet de vrouw (?) die betrapt werd toen ze affiches van het Vlaams Belang aan het verwijderen was. Gelukkig voor hen die haar toen betrapte was ze niet naakt.

jean clerveaux, Leuze.
ID: 120525

09/05/2008 13:32

Hou ze daar !

Jos Saalkin, A''pen.
ID: 120504
Bericht: #767157

Rapporteer deze post

Advertentie
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 15:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mijn eetlust was snel verdwenen toen ik deze morgen enkele kranten opensloeg.
In HLN kreeg ze weer een volle pagina alstemblieft ! Rolleyes
Inhoud van het artikel : Noppes.

Dat mens heeft frustratie's van hier tot in Tokio.
Ik schrijf in dit geval dan ook Temesta voor. Mr. Green
Bericht: #767158

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 16:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De reactie's in Knack liegen ook niet. Lol

filips bossuy zegt
(op vrijdag 9 mei 2008 09:30:29)
Beste Kristien,al die gore boeken zouden verboden moeten worden.
Uw boeken niet,want bijna niemand leest de uwe.Uw verschijning is een gesel voor het oog.Binnen 8 jaar nog eens?

sussen zegt
(op vrijdag 9 mei 2008 00:03:21)
IJdeltuit!
(Heeft iemand nog een boerka op overschot?)

laess zegt
(op donderdag 8 mei 2008 23:20:01)
Schrijven heeft ze nooit gekund, en zal ze nooit kunnen. Dan maar de hautaine hoer uithangen, de affiches van het Vlaams Belang aftrekken...Zonder staatssteun leidt ze honger, want van haar boekenverkoop kan ze toch niet leven....

Luc T zegt
(op donderdag 8 mei 2008 22:54:31)
Moet dat nu echt?
Of beter; moet dat nu echt Hemmerechts zijn?
Een mens zou voor minder opnieuw voor de CVP gaan stemmen!

dejan109 zegt
(op donderdag 8 mei 2008 21:20:43)
dat lelijk wijf heeft een probleem als je't mij vraagt . . . en na 2000 is dat blijkbaar alleen maar erger geworden !

acl2311 zegt
(op donderdag 8 mei 2008 21:11:27)
dekoningrobert, is vast een topmodel, een superknappe kerel die het bed deelt met niet 1 maar vele versies van decocqveronique of andersonpamela, please zeg. dat pamflet is flauw Kristien, er is niks te zien. En de inhoud is al helemaal niet te doen, so what, als die mannen ermee moeten stoppen kan dat alleen als ze denken dat ze dat zelf bedacht hebben.

Elke Verhelst zegt
(op donderdag 8 mei 2008 20:10:15)
Kristien Hemmerechts is een schone madam, en al ben ik sowieso niet voor naaktfoto's, ik zie niet in waarom een rijpere vrouw zich plots zou moeten gaan bedekken waar een jongere dat niet hoeft. Tenslotte heeft heel Vlaanderen Herbert Flacks ontblote torso al mogen aanschouwen.

dekoningrobert zegt
(op donderdag 8 mei 2008 18:29:27)
Nog een geluk dat Emmerechts een krant voorhoudt...
Bah, ik mag er niet aandenken om haar op mijn nuchter maag hélemaal naakt te zien !

Straks zullen we ze nog op tv moeten zien in Terzake of wie weet het journaal... en dan zal het weer een hele tijd stilletjes blijven.
Alle geluk dat we die toestellen op tijd kunnen uitschakelen. Mr. Green
Bericht: #767160

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 17:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat mens is echt ziek in haar hoofd... Rolleyes

"Alle mannen in mijn familie plasten in de tuin. Ze verschroeiden het gras, maar ze bleven lustig buiten lozen. Ik kan me geen penisnijd herinneren. Misschien heb ik die verdrongen. Nu voel ik vooral irritatie als ik onder bruggen de pisgeur van mannetjes opsnuif. Kunnen ze godverdomme het toilet niet gebruiken? En als het dan per se in de openlucht moet, doe het dan in een tuin of een bos of een veld. In Peru heb ik vrouwen hun rokken zien optillen en tussen auto's zien hurken om te lozen. Soms is het verdomd handig om geen ondergoed te dragen. En ook meerdere rokken boven elkaar zijn handig: als het regent, sla je de bovenste over je hoofd!"

http://www.maguza.be/artikel_detail.asp?IdArtikel=257
Bericht: #767162

Rapporteer deze post

debe
PI Senior
PI Senior

Uit: Rand van Antwerpen
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 18:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

oei mag da wel van de islam: zij die zo voor de ingepakte vrouwen is???? Eek Eek Eek Eek Eek
Bericht: #767167

Rapporteer deze post

Roeland1
PI Pro
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 20:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

"Alle mannen in mijn familie plasten in de tuin. Ze verschroeiden het gras, maar ze bleven lustig buiten lozen. Ik kan me geen penisnijd herinneren. Misschien heb ik die verdrongen. Nu voel ik vooral irritatie als ik onder bruggen de pisgeur van mannetjes opsnuif. Kunnen ze godverdomme het toilet niet gebruiken? En als het dan per se in de openlucht moet, doe het dan in een tuin of een bos of een veld. In Peru heb ik vrouwen hun rokken zien optillen en tussen auto's zien hurken om te lozen. Soms is het verdomd handig om geen ondergoed te dragen. En ook meerdere rokken boven elkaar zijn handig: als het regent, sla je de bovenste over je hoofd!"

en schrijfstijl heeft ze ook al niet Rolleyes

net een opstelletje uit de lagere school...

en die hi-la-ri-sche ( d'oh! Rolleyes ) grap op het einde Lol zo dwaas d'oh!

is het trouwens niet meelijwekkend dat die vrouw die zulk een kinderlijke angst heeft voor het rechtse denken - dat volgens haar mensengroepen tegen elkaar opzet - zélf continu in de aanval is tegen de mannelijke bevolkingsgroep?
Bericht: #767174

Rapporteer deze post

Marnix
PI Senior
PI Senior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 21:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Roeland1 schreef:
en die hi-la-ri-sche ( d'oh! Rolleyes ) grap op het einde Lol zo dwaas d'oh!

Maar Roeland1, besef je dan niet dat ze met dit gedicht de Heilige Hugo naar de kroon steekt?

Cultuurbarbaar. Evil

Lol Lol Lol
Bericht: #767178

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 21:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Het is nóg erger met dat mens gesteld dan ik al kon vermoeden.

Dat mens weet écht niet waar het met zichzelf moet blijven. Eek Eek
Bericht: #767179

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 21:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En de reactie's van lezers blijven maar toekomen.
Eén van de betere:

Ik hoor er hier ene mompelen ''ik word nog liever homo'' Navraag bij de bib: Hemmerechts wordt 1 à 2x PER JAAR uitgeleend...Ze teert niet alleen als ''zwarte weduwe'' op haar overleden vriend maar ook op de reputatie van haar vader.Heeft haar huidige echtgenoot helemaal geen fierheid?Toch geen klasse die vrouw hoor.

Jeanine De Vreese, Merksem.

En deze dan :

als je jezelf uitroept als schrijfster ( of artiest om het even) en niemand is blijkbaar geïnteresseerd in je gewrocht of schrijvelarij dan is dit natuurlijk nog de ultieme manier om je een beetje in de belangstelling te zetten. En mensen die voortdurend lullen over de sexuele bevrijding, de sexuele onderdrukking, enz, enz zijn volgens mij nog steeds niet in het reine met hub eigen sexualiteit. Misschien met een goede therapie kan men ontdekken waar de oorzaak ligt voor die penisnijd ! En als ze het gevonden hebben, schrijf dáár dan eens een boek over.

stoomtrein , edegem.

Lol Lol Lol

Daar hoeft niets meer aan toegevoegd te worden dacht ik zo . Mr. Green
Bericht: #767180

Rapporteer deze post

Marnix
PI Senior
PI Senior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 21:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Toch wel: miskende genieën met hangtieten zijn van alle tijden. Mr. Green

Redface
Bericht: #767181

Rapporteer deze post

moedertje
PI Senior
PI Senior

Uit: rotselaar
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 23:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat is de madam die beweert dat ze 's avonds in Borgerhout rustig kan rondfietsen zonder aangevallen te worden......inderdaad wie wil er nu zo één. Zou best als begeleidster van het openbaar vervoer werken......dan komt er misschien schot in de zaak van de criminaliteit op de bussen....de bussen lopen dan gewoon leeg. Lol
Bericht: #767183

Rapporteer deze post

Roeland1
PI Pro
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
Geplaatst: Vr 9 Mei 2008, 23:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ga er niet over uitwijden dat het wéér gaat om een sos, die een sterke vorm van gekte aan de dag weet te leggen...

Waar ik wel over wil uitwijden is dat deze gekke vrouw wordt opgevoerd als rode helding, op de rode staatstelevisie... waarom moet rood, of cultureel-links, toch steeds gekke boegbeelden uitzoeken? Mijn inziens omdat dat gedachtengoed per definitie gek is... maar vooral gevaarlijk ook. Het rode 'denken' (lees dagdromen zonder rekening te willen houden met bepaalde menselijke feitelijke aspecten, bvb drang naar macht) is - net zoals het hemmerechts zou willen toepassen, ongetwijfeld - per definitie het uitsluiten van al diegenen die niet behoren tot die éne wereldpopulatie, tot die éne economische klasse, zelfs de kogel zou mogen voor zij die niet in de pas lopen, want het universele gelijkheidsdenken, daar moet ALLES voor wijken .

Je kan het dagelijks in de kranten lezen, of een geschiedenisboekje openslaan : DAT aspect (gemeenschap van gelijken zou voorrang moeten krijgen op het verschillend individu) is de hoofdoorzaak dat men (politiek-intellect) het steevast heeft over 'het rode gevaar'.

Ook zo maken de roden een gekkin tot boegbeeld. Zieltogend.
Bericht: #767185

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Za 10 Mei 2008, 00:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
En de reactie's van lezers blijven maar toekomen.
Eén van de betere:

Ik hoor er hier ene mompelen ''ik word nog liever homo'' Navraag bij de bib: Hemmerechts wordt 1 à 2x PER JAAR uitgeleend...Ze teert niet alleen als ''zwarte weduwe'' op haar overleden vriend maar ook op de reputatie van haar vader.Heeft haar huidige echtgenoot helemaal geen fierheid?Toch geen klasse die vrouw hoor.

Jeanine De Vreese, Merksem.

En deze dan :

als je jezelf uitroept als schrijfster ( of artiest om het even) en niemand is blijkbaar geïnteresseerd in je gewrocht of schrijvelarij dan is dit natuurlijk nog de ultieme manier om je een beetje in de belangstelling te zetten. En mensen die voortdurend lullen over de sexuele bevrijding, de sexuele onderdrukking, enz, enz zijn volgens mij nog steeds niet in het reine met hub eigen sexualiteit. Misschien met een goede therapie kan men ontdekken waar de oorzaak ligt voor die penisnijd ! En als ze het gevonden hebben, schrijf dáár dan eens een boek over.

stoomtrein , edegem.

Lol Lol Lol

Lol Lol Lol
Bericht: #767186

Rapporteer deze post

Sukkelaar13
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 10 Mei 2008, 16:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als ik nu al deze reakties lees dan besef ik opnieuw dat er toch nog heel wat gezond verstand in Vlaanderen rond loopt. Ik wist dat feitelijk wel als ik naar de verkiezingsresultaten van het Vlaams Belang kijk, maar toch is dit weer een bijkomende bevestiging. Wink
Bericht: #767246

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 8 Aug 2008, 19:53
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief